Tiedättekö sen tunteen kun vaan tietää että jotain on sattunut?

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Oltiin eilen yhden kaverin kaupan avajaisisssa. Mieheni lähti toisen kaverin kanssa pienelle ajelulle kaverin hiaanolla BMW:llä. Sit aloin ihmettelemään, että johan niillä nyt kestää, mihin ne on jääny kupeksimaan. Huoli kasvoi kun ei äijiä näkynyt. Sitten meni ambulanssi kaupan ohi pillit päällä. Kauhee tunne, kun tajuntaan iskee tieto, että se ambulanssi on menossa miehen ja kaverin luokse! Ja sit tulee tämä kauppias kaveri sanomaan, että miehet on ok, auto ojan pohjalla ja joku lähtee nyt viemään niille vettä ja tupakkaa. Hätää ei yhtään vähennä se, että sanotaan että kaikki on hyvin, eihän kaikki voi olla hyvin jos siellä on ambulanssi! No, lähdin sitten kaverin kanssa paikalle vesikassin kanssa, siellä on kaks ambulanssia ja poliisi, ja toden totta, auto ojassa. Ja miehet on ehjinä, ei naarmuakaan, auto vähän lytyssä. Voitte kuvitella, alla miljoona heppainen avo BMW, miten nää pikkupojat sillä on leikkiny. Luojalle kiitos, että se vahinko sattui siinä vaiheessa kun kääntyivät isolta tieltä eli vauhtia ei ollut enää juuri mitään. Lähti vaan käännöksen jälkeen lapasesta vekotin ja tumpsahti kävelyvauhtia ojan pohjalle. 100 000 euroa ojan pohjalla, mun mies ajoi sen sinne, ja sitä vituttaa ku pientä eläintä. Mua ei jaksa edes vituttaa, olen ainoastaan kiitollinen että miehet on ehjinä! Sen sijaan että tässä nyt märehdittäis yhtä autoa, voitais kahdessa perheessä suunnitella hautajaisia. No, tosin ei ihan ilmasta lystiä meillekään tuo reissu ollut, eikä rahaa ole ylimääräisiä, mutta oikeesti, se on vaan rahaa! Ainut asia mistä oon miehelle vihainen on se, ettei se voi ajella noin, siis lujaa, se on myös vastuussa kahdesta pienestä lapsesta joiden takia sen pitää pysyä elossa, SE EI VAAN VOI TEHDÄ NOIN! Mut tajuuko noi äijät mitään, on vaan kiva lelu tollanen auto... Mut voi helvetti että säikähdin, miljoonat ajatukset risteili päässä ennenkuin oikeesti näin että miehet on kunnossa. Siinä ois taas ollu isomman katastrofin ainekset kasassa, onneksi tällä kertaa kävi hyvin, ja TOIVOTTAVASTI jäi jotain takaraivoonkin...

Alkuperäinen kirjoittaja hepsukka:
Olipa onni matkassa miehillä. :)
Joudutteko nyt korvaamaan sitten BMW:n korjaukasen?! :whistle:

Vakuutus onneks korvaa sen lystin. Mut 500 euron omavastuu maksetaan tietysti, ja koska oli vähän niinku oma vika tuo ojaan ajo, niin vakuutus ei korvaa vuokra-autoa siks aikaa kun bemari on korjauksessa, että semmonen sitten vielä siihen kaupan päälle :| Voi olla et muaki itkettäis jos menis meijän pussista se korjaus :o Vanteetki meni ihan naarmuille, ja taitaa yks vanne maksaa enemmän ku mitä meijän perhe ees saa rahaa kuukaudessa :whistle:

Hamman_BMW_M3.jpg

Tommonen se oli mut vaan avomallinen :/

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Hups :/ isot pojat ja isojen poikien leikit... :whistle: no, jospa nyt oppivat sitten jotain, niin ei ihan täysin turha hölmöily ollut...

Toivotaan joo... Pikkubroidille just kirosin et miks helvetissä pitää ajaa lujaa jos on tollanen auto alla, totes vaan et no siksihän niitä tehdään. Mun puolesta vois kaikki Suomen autot olla sellasia et kulkee max 120 km/h ja kiihtyy nollasta sataan minuutissa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä? Korvaako vakuutus tosiaan, vaikka ns. itse töpeksii, eli rikkoo liikennesääntöjä, eli ajaa reilua ylinopeutta? Outoa minusta.

No, silloin kun tää ojaan ajo tapahtui niin eivät ajaneet ylinopeutta. Maantieltä kääntyivät, ja käännöksen jälkeen kyllä kaasua vissin painettiin liikaa... Kävivät vähän moottoritiellä kokeilemassa miten auto kulkee... Idioottimaista minusta kyllä juu, olis voinu tapahtua vaikka mitä sillä hetkellä kun vauhtia oli reilusti, mut onneks sitten se onnettomuus tapahtui kun ajettiin hitaasti. Eli siinä kohtaa eivät rikkoneet yhtään mitään liikennesääntöjä.

Yhteistyössä