Oltiin eilen yhden kaverin kaupan avajaisisssa. Mieheni lähti toisen kaverin kanssa pienelle ajelulle kaverin hiaanolla BMW:llä. Sit aloin ihmettelemään, että johan niillä nyt kestää, mihin ne on jääny kupeksimaan. Huoli kasvoi kun ei äijiä näkynyt. Sitten meni ambulanssi kaupan ohi pillit päällä. Kauhee tunne, kun tajuntaan iskee tieto, että se ambulanssi on menossa miehen ja kaverin luokse! Ja sit tulee tämä kauppias kaveri sanomaan, että miehet on ok, auto ojan pohjalla ja joku lähtee nyt viemään niille vettä ja tupakkaa. Hätää ei yhtään vähennä se, että sanotaan että kaikki on hyvin, eihän kaikki voi olla hyvin jos siellä on ambulanssi! No, lähdin sitten kaverin kanssa paikalle vesikassin kanssa, siellä on kaks ambulanssia ja poliisi, ja toden totta, auto ojassa. Ja miehet on ehjinä, ei naarmuakaan, auto vähän lytyssä. Voitte kuvitella, alla miljoona heppainen avo BMW, miten nää pikkupojat sillä on leikkiny. Luojalle kiitos, että se vahinko sattui siinä vaiheessa kun kääntyivät isolta tieltä eli vauhtia ei ollut enää juuri mitään. Lähti vaan käännöksen jälkeen lapasesta vekotin ja tumpsahti kävelyvauhtia ojan pohjalle. 100 000 euroa ojan pohjalla, mun mies ajoi sen sinne, ja sitä vituttaa ku pientä eläintä. Mua ei jaksa edes vituttaa, olen ainoastaan kiitollinen että miehet on ehjinä! Sen sijaan että tässä nyt märehdittäis yhtä autoa, voitais kahdessa perheessä suunnitella hautajaisia. No, tosin ei ihan ilmasta lystiä meillekään tuo reissu ollut, eikä rahaa ole ylimääräisiä, mutta oikeesti, se on vaan rahaa! Ainut asia mistä oon miehelle vihainen on se, ettei se voi ajella noin, siis lujaa, se on myös vastuussa kahdesta pienestä lapsesta joiden takia sen pitää pysyä elossa, SE EI VAAN VOI TEHDÄ NOIN! Mut tajuuko noi äijät mitään, on vaan kiva lelu tollanen auto... Mut voi helvetti että säikähdin, miljoonat ajatukset risteili päässä ennenkuin oikeesti näin että miehet on kunnossa. Siinä ois taas ollu isomman katastrofin ainekset kasassa, onneksi tällä kertaa kävi hyvin, ja TOIVOTTAVASTI jäi jotain takaraivoonkin...