Te Perheet jotka olette muuttaneet pitkän matkan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
kuinka läheiset suhtautuivat muuttoon?
muutitteko muuten vaan vai työn esim perässä?
kuinka pitkä muutto matka oli ja oliko paikka kunnalla tuttuja/sukua yms?

Itsellä tulossa tuossa jossain vaiheessa muutto,ja muutetaan ihan vain ,että halutaan ja töitä olis mahdollisuus vissiin saada.
Äitini toivotti tervemenoo ja sanoi ettei takasin tarvi tulla,eli tosi ystävällistä..muut voivotelleet ettei näe meitä enään..ei mee perille ettei me olemasta lakata,muutenkaan nähdä vaikka asuvat tuossa lähellä niin tyyliin pari kertaa vuodessa jossain juhlissa,joten samaa rataa se jatkuiskin.

Me muutettiin miehen työn perässä ja minulle löytyi myös töitä uudelta paikkakunnalta. =)

Muuttomatkaa meillä oli huikeat 620km, ennen asuimme n. 100km päässä lähimpien sukulaisten luota ja nyt tuota matkaa on sit n.720km...

Meidän kohdalle osui lähinnä myönteisiä ajatuksia muuton suhteen. Mutta tottakai isovanhemmat olivat ikävissään kun eivät näe lastenlapsiaan enää niin usein mitä siihen asti olivat nähneet, mutta ymmärsivät täysin syyn siihen miksi muutimme näinkin kauas.

Meillä ei kovin montaa tuttua ollut entuudestaan täällä uudella paikkakunnalla. Miehen entinen koulukaveri sekä minun lapsuuden aikainen perhetuttu jonka kanssa emme moneen vuoteen olleet yhteydessä. Oli todella iloinen yllätys kun hän asui täällä samalla paikkakunnalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Nial:
Me muutettiin miehen työn perässä ja minulle löytyi myös töitä uudelta paikkakunnalta. =)

Muuttomatkaa meillä oli huikeat 620km, ennen asuimme n. 100km päässä lähimpien sukulaisten luota ja nyt tuota matkaa on sit n.720km...

Meidän kohdalle osui lähinnä myönteisiä ajatuksia muuton suhteen. Mutta tottakai isovanhemmat olivat ikävissään kun eivät näe lastenlapsiaan enää niin usein mitä siihen asti olivat nähneet, mutta ymmärsivät täysin syyn siihen miksi muutimme näinkin kauas.

Meillä ei kovin montaa tuttua ollut entuudestaan täällä uudella paikkakunnalla. Miehen entinen koulukaveri sekä minun lapsuuden aikainen perhetuttu jonka kanssa emme moneen vuoteen olleet yhteydessä. Oli todella iloinen yllätys kun hän asui täällä samalla paikkakunnalla...
meillä kanssa tulee muutto matkaksi 650km näin äkkilaskemalta,rovaniemelle pitäisi muuttaa.muuttitteko te mihin jos saa udella?

perheenä n.400km, mitäpä muut: on sitä sinkkuina muutettu ennenkin ja useasti. pitkät oli välimatkat ennestään isovanhempiin, sisaria asui lähtöpaikkakunnilla. ei ollut ennestään tuttuja, sukua paikkakunnalla, hyvin on sopeuduttu

Yhteistyössä