Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24282832:True blood on just hyvämonta kertaa olen yrittäny kattoa vamppyyripäiväkirjoja, mut ei uppoa sit mitenkään- mun mielestä se on aika lässyn lässyn sarja. Ja Twilight: yhtään leffaa en oo kattonu kokonaan, aina oon nukahtanu keskenkaiken :ashamed:
Kannattaa katsoa.Eikä pidä ottaa vakavasti..
![]()
Ok, eli pitääpä tsekata se nelonenkin vielä ennen lopullista tuomiota![]()
Se Damon on niiiiiiin kuuma, että mä antaisin vasemman käden peukaloni siitä hyvästä, että saisin sen![]()
![]()
![]()
No niin mäkinJos mä oisin Elena, niin Stefan lentäis jorpakkoon mun sängystä Damonin tieltä!
Se Damon on niiiiiiin kuuma, että mä antaisin vasemman käden peukaloni siitä hyvästä, että saisin sen![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24282916:Ehkä mua jotenkin häirii, kun se Stefan näyttää ihan mun exältä- jotenkin ärsyttää sen naamaJa taas oma mieheni on Ericin näkönen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24282937:Lihakset ja ruumiinrakenne on sama, mut pituutta on vaan 173![]()
Minä puhuin Natesta, mutta sarjan nimi on Parenthood, kävin kurkkaamassa.Hmm ja kuka meinasi sitä "Naten" uutta sarjaa katsoa niin onko kyseessä minisarja 'The Lost Room'. Jos on, niin se on kyllä hyvä myös.
Kovin nuoria poikia en oikein osaa katsoa, olen nyt katsonut esim. uutta Teen Wolfia ja välillä hävettää ihan kun se pääosapoika on niin hyvännäköinen, toinen on 21... eeh. Yleensä nuo 30-40-vuotiaat miehet on herkkuja, ja jotkut vielä vanhemmat (Depp, Ford, Connery jne)
![]()
![]()
Päiväkirjojen paras on tässä ja sekin kuoli nopeasti
![]()
Musta taas koko kööri on melkein luvattoman hyvännäköisiä siinä sarjassa
![]()