Te typerän typerät naiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamaA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamaA

Jäsen
13.10.2004
297
0
16
Menkää hyvät kanssasisaret itteenne, te jotaka eväätte lapsiltanne hyvän ja rakastavan isän!!

Alko niin jurpiin ku kuuntelin miestä jonka tuleva ex- vaimo, eväs lapsensa tulon isälleen, koska on katkera ja koston haluinen piiiip. :kieh:

Ja jotta saa lapset itteleen käyttää hyväksi vanhoja asioita joilla uhkailee ja kiristää ja kerpele on onnistunutkin siinä.
Ja kaiken hyvän lisäksi tämä nainen ei itse edes jaksa kunnolla lapsiaan hoitaa vaan raijaa lapsia mummolle ja papalle, muille sukulaisille hoitoon, ku hänen täytyy saada levätä, kun on niin ressaantunu(viimiset 5vuotta ainaki).Niin ja lapsethan eivät ole kotihoidossa vaikka äiti onkin kotona.

sääliksi käy lapset jotka rakastavat isäänsä ja kaipaavat häntä, mutta eivät saa nähdä.

Mitä nämä äidit kertovat lapsillensa esim 10 vuoden päästä,kun lapset kysyvät, että miksi eivät ole saanet isäänsä tavata/ miksi isä ei heitä tapaa?
:'(

Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:
Menkää hyvät kanssasisaret itteenne, te jotaka eväätte lapsiltanne hyvän ja rakastavan isän!!

Alko niin jurpiin ku kuuntelin miestä jonka tuleva ex- vaimo, eväs lapsensa tulon isälleen, koska on katkera ja koston haluinen piiiip. :kieh:

Ja jotta saa lapset itteleen käyttää hyväksi vanhoja asioita joilla uhkailee ja kiristää ja kerpele on onnistunutkin siinä.
Ja kaiken hyvän lisäksi tämä nainen ei itse edes jaksa kunnolla lapsiaan hoitaa vaan raijaa lapsia mummolle ja papalle, muille sukulaisille hoitoon, ku hänen täytyy saada levätä, kun on niin ressaantunu(viimiset 5vuotta ainaki).Niin ja lapsethan eivät ole kotihoidossa vaikka äiti onkin kotona.

sääliksi käy lapset jotka rakastavat isäänsä ja kaipaavat häntä, mutta eivät saa nähdä.

Mitä nämä äidit kertovat lapsillensa esim 10 vuoden päästä,kun lapset kysyvät, että miksi eivät ole saanet isäänsä tavata/ miksi isä ei heitä tapaa?
Niin ja jos isä haluaa tavata ja äiti estää ni sano miehelles että hakee oikeuden kautta sitten tapaamisia. Äiti ei saa estää tapaamisia jos ne on jo määrätty.

eiköhän se ole niin että halutessaan, isä kyllä saa ne lapset tapaamisiin.. jos joku eväisi minulta tapaamiset ei tulisi mieleenkään vinkua asiasta uudelle naiselleni, vaan tehdä kaikkeni jotta tapaisin lapsiani. sehän tässä suomenmaassa on onneksi mahdollistettu. totta että on väärin useissa tapauksissa kieltää lapsia menemästä isälleen, mutta vielä paljon useammin, isät pakenevat vastuutaan, "tyytymällä" kieltoon.

Kuulostaa mun miehen entiseltä vaimolta. Mä olin myös ihan järkyttynyt, kun alettiin olla yhdessä. Kaikki se kiristäminen ja valehtelu, lapset pelkkiä pelinappuloita. Isällä oli ikävä ja lapsilla oli ikävä.

Niin.
Mulla itellä oli aikoinaan niin, että äiti kyllä antoi isää nähdä niin paljon kuin haluttiin, mutta myös esitti omia mielipiteitään isästä meille jatkuvasti :kieh: Vieläkin kiehun kun ajattelen sitä.

Ja mun lapseni isä ihan taatusti väittää, että kiellän, vaikka ei oikeasti edes halua lasta luokseen.. Puhelimessa jopa saattaa vastailla niin kuin toisessa päässä minä kieltäisin, eikä muut huoneessa olijat, tietenkään tajua että tuo on hullu, sekopää, manipuloiva, olio. Olen iloinen ettei mies ota lastaan luokseen, mutten siitä että hän antaa kuvan että asia johtuu minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
mun mutsi teki just noin... |O

Mun äidin teki mieli tehdä noin heti eron jälkeen, mutta myöhemmin paha olo helpotti ja oli iloinen, että antoi lastensa tavata isäänsä jne. Olen todella ylpeä hänestä, sillä mies sai hänet ihan rikki ja hän oli siitä ja monesta muusta avioliiton aikaisesta asiasta katkera.

Ap:n mainitsemat naiset todennäköisyydessä valehtelevat tulevaisuudessa lapsilleen, että vika oli miehen |O .

""Ja kaiken hyvän lisäksi tämä nainen ei itse edes jaksa kunnolla lapsiaan hoitaa vaan raijaa lapsia mummolle ja papalle, muille sukulaisille hoitoon, ku hänen täytyy saada levätä, kun on niin ressaantunu(viimiset 5vuotta ainaki)."""

Niin ja lapsethan eivät ole kotihoidossa vaikka äiti onkin kotona.

jospa se syy eroon oli siinä, että vastuu lapsista oli aina äidillä kun noin on ollut väsyksissä? Olet aapee, kuunnellut vain toisen osapuolen kertomaa asiasta, totuus voi olla toinen - älä tuomitse kun et ole nähnyt mitalin toista puolta! Tiedätkö, onko isällä esim alkoholi- tai muu ongelma, jonka vuoksi äiti ei USKALLA antaa lapsia hänelle, valvomatta? Kyllä isä lapsiaan saa nähdä kun tapaamisista on sossussa sovittu, jollei isä ihan kamala renttu ole. Taidat turhaa reuhata täällä, asiat ovat vielä kesken, eikö vain?

"Olet aapee, kuunnellut vain toisen osapuolen kertomaa asiasta, totuus voi olla toinen"

Just näin, totuus voi olla tarua ihmeellisempi. Tietysti mieskin voi olla oikeassa,se selviää ajan mittaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ll:

""Ja kaiken hyvän lisäksi tämä nainen ei itse edes jaksa kunnolla lapsiaan hoitaa vaan raijaa lapsia mummolle ja papalle, muille sukulaisille hoitoon, ku hänen täytyy saada levätä, kun on niin ressaantunu(viimiset 5vuotta ainaki)."""

Niin ja lapsethan eivät ole kotihoidossa vaikka äiti onkin kotona.

jospa se syy eroon oli siinä, että vastuu lapsista oli aina äidillä kun noin on ollut väsyksissä? Olet aapee, kuunnellut vain toisen osapuolen kertomaa asiasta, totuus voi olla toinen - älä tuomitse kun et ole nähnyt mitalin toista puolta! Tiedätkö, onko isällä esim alkoholi- tai muu ongelma, jonka vuoksi äiti ei USKALLA antaa lapsia hänelle, valvomatta? Kyllä isä lapsiaan saa nähdä kun tapaamisista on sossussa sovittu, jollei isä ihan kamala renttu ole. Taidat turhaa reuhata täällä, asiat ovat vielä kesken, eikö vain?

Täytyy myöntää, että en ole kuullut kuin toisen osapuolen tarinan + sitten muiden läheisten kertomana...
Ja jonkin verran myös olen perheen arkeakin nähnyt, mutta vain pintapuolisesti ja silloinhan molemmat voivat skrpata ja olla niinkuin kaikki olisi hyvin.

Tiedän, että miehellä on ollut ongelmia, mutta niistä hän on selvinnyt ja saanut asiat järjestykseen ja näiden ongelmien takia nainen melkovarmaan on hyvissä asemissa.Ja tiedän senkin, että naisella on paljon ongelmia, mutta mies on viimeiset vuodet paikkaillut näitä jälkiä ja tehnyt kaikkensa vaimonsa hyväksi. Ja siksipä naisella varmaan on aika''puhtaat'' paperit.

Mies vetääkin asian käräjille jos ei muuten saa lastensa huoltajuutta,mutta hällä pelottaa valtavasti tuo, että hänellä on ollut ongelmia, että kuin pahasti siitä tulee takkiin.

toivottavasti kaikki menee hyvin ja lapset saavat mahdollisuuden molempiin vanhempiin. Ja niin tasapainoisen ja onnellisen lapsuuden, mitä näissä puitteissa on mahdollista.

Me onneksi erosimme fiksusti, lapset eivät kärsineet ja hyvissä väleissä isän kanssa, voimme hyvin yhtäaikaa olla perhejuhlissa. minä, exä ja hänen uus.
Tosi inhottavaa vedättää laspsilla kja kiusata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No fakta on se,että osa naisista on tollasia,ja sit on taas niitä isiä jotka ei suostu lastaan tapaamaan - elämä on

Elämä on...Niin on ...
Ja niin usein ne pienet ihmiset joutuu kärsihän.

Ihan sama mitä net eronneet ja karanneet ovat toisistaan mieltä, repikööt vaikka silmänsä toistensa päästä, mutta ei lasten nähen ja kuullen.

Tommonen on ihan hanurista :kieh:

Mun porukat kun eros niin sanoin molemmille että mulle et sitte puhu sontaa toisesta että mä en halua kuulla ja meni perille :D tosin olin jo isompi kun näin kävi :|

Mä olen kanssa sitä ihmetellyt että miksi aikuisten riitoihin pitää vetää lapsetkin mukaan? Musta helkutin tyhmää ja lapsellista sellanen ja olen nähnyt ja kuullutkin monestakin ihmisestä että ovat pitäneet lapsiaan juoksupoikina/tyttöinä kun ei ite kehtaa tulla sanomaan mitä asiaa on. Mulla oli tuollainen ystävä joka teki just tollasta ja tekee edelleen exälleen kiusaa lasten kustannuksella, tosi lapsellista käytöstä.

Yhteistyössä