tee parannus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reikana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reikana

Vieras
jollet usko et voi pelastua, ottakaa nyt hyvät ihmiset jäki käteen ennen kuin on liian myöhäistä. jeesus on rakkaus, tie totuus ja elämä. joka haluat sisältöä elämääsi ja pelastua , usko häneen jeesukseen kristukseen. niin sinä pelastu ja saat iankaikkisen elämän taivaissa. tee parannus synneistäsi, ja ota vastaan uusi elämä jota hän sinulle tarjoaa

jos on joku jumala tms, niin jos ainoa tarkotuksensa on korottaa itsensä ja saada ylistystä, eipä tuo ole paljon uskomisen arvoinen..

mä koitan elää välttäen vahingoittamasta muita ja tätä planeettaa ja haluan sellasen ylemmän jumalan joka arvostaa sitä, eikä kysele oonko ylistäny ja käyny kirkossa.

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
jos on joku jumala tms, niin jos ainoa tarkotuksensa on korottaa itsensä ja saada ylistystä, eipä tuo ole paljon uskomisen arvoinen..

mä koitan elää välttäen vahingoittamasta muita ja tätä planeettaa ja haluan sellasen ylemmän jumalan joka arvostaa sitä, eikä kysele oonko ylistäny ja käyny kirkossa.
mä uskon kyllä että JUmala on ja että Jumala on juuri tuollainen, joka arvostaa ihmistä ihmisen, eikä sen mukaan että onko ylistänyt ja käynyt kirkossa.

Juu, kiitos vaan, mutta miun elämässä on ihan tarpeeksi sisältöä ja rakkautta ilman jeesustakin, ja tässä yhdessä elämässä on ihan tarpeeksi miulle - en enää kaipaa tähän päälle iänkaikkista elämää. Thanks but no thanks.

En usko jumalaan, joka lahettää helvettiin ihmiset, jotka eivät usko eivätkä eläessään tee mitään SUURTA pahaa (kukaan ei ole täydellinen) ja taivaaseen sellaiset jotka raiskaavat, kiduttavat ja murhaavat ja keksivät pyytää jumalalta anteeksi.

Ja sellaisille, joilla on tapana ymmärtää asiat tahallaan väärin, tarkennan, että en tarkoita sitä, että myös ei-uskovat eivät tekisi näitä edellämainittuja kauheuksia. Ja toisinpäin.

jumala haluaa rakastaa meitä kaikkia. ja miettkää hän antoi omam ainokaisen poikansa ristiinnaulittavaksu meidän syntiemme tähden jotta mekin pelastuisimme. jumalan ainoana tarkoituksenaei ole ainoastaan se että me ylistäisimme häntä, vaan hän tahtoo että me saisimme elää taivaassa,paratiisissa jossa on hyvä olla, ei ole pahuutta ei syntiä ei ole mitään kamalaa ei kärsimystä ei kyyneleitä, vaan rakkautta ihanaa rakkautta. hän tahtoo rakastaa ja pelastaa,koska hän rakastaa meitä kaikkia. ei jumala pakota ketään mutta kaikkien tulee olla tietoisia siitä mitä tietä kukin kulkee. ei jumala kysele ootko ylistänyt ootko käynyt kirkossa. ei rakas ihminen. toki jos sinä uskot häneen sinä haluat häntä ylistää häntä ja tahdot olla häneen seurakunnassaan palvelemassa häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Juu, kiitos vaan, mutta miun elämässä on ihan tarpeeksi sisältöä ja rakkautta ilman jeesustakin, ja tässä yhdessä elämässä on ihan tarpeeksi miulle - en enää kaipaa tähän päälle iänkaikkista elämää. Thanks but no thanks.

sä saat sen kuitenkin iankaikkisen elämän taivaassa tai iankaikkisen elämän tulisessa järvessä jossa on itku ja hammasten kiristys, siellä ei ole hyvä olla. sä et voi valita kultaista keskitietä. nyt sä kuljet rakas ystävä helvettiin, tee parannus

Alkuperäinen kirjoittaja Liitu:
Minä uskon jumalaan, rukoilen iltaisin jne. mutta tuskin siitä kukaan muu tietää kuin minä ja jumala. En tyrkytä uskoa kellekkään...

sun täytyy viedä evankeliumia eteenpäin jotta kaikki muutkin saisivat tietää jeesuksesta. en tarkoita tyrkyttämistä vaan että jokainen tulee elämässään tietämään kumman tien hän valitsee, ketään ei pakoteta uskoon vaan hän saa sitten itse päättää mitä tietä kulkee

Alkuperäinen kirjoittaja reikana:
jollet usko et voi pelastua, ottakaa nyt hyvät ihmiset jäki käteen ennen kuin on liian myöhäistä. jeesus on rakkaus, tie totuus ja elämä. joka haluat sisältöä elämääsi ja pelastua , usko häneen jeesukseen kristukseen. niin sinä pelastu ja saat iankaikkisen elämän taivaissa. tee parannus synneistäsi, ja ota vastaan uusi elämä jota hän sinulle tarjoaa

mitä helvetin hihhuleita täällä tyrkyttää uskoa???????
mulla ei oo uskovaisia vastaan mitään mutta menee hermot ku hyökätään tyrkyttämään uskoa..... enhän mäkään uskovaisille helvettiä tyrkytä....

Mun mielestä jumala on aika moraaliton otus!
Menee nyt pistämään toisen vaimon paksuksi ja lopuksi vielä antaa tapattaa tämän naisen lapsen. Hiukan pervokin... Pitikö sen just neitsyt olla johon siemenensä tuuppas?

Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:
En usko jumalaan, joka lahettää helvettiin ihmiset, jotka eivät usko eivätkä eläessään tee mitään SUURTA pahaa (kukaan ei ole täydellinen) ja taivaaseen sellaiset jotka raiskaavat, kiduttavat ja murhaavat ja keksivät pyytää jumalalta anteeksi.

Ja sellaisille, joilla on tapana ymmärtää asiat tahallaan väärin, tarkennan, että en tarkoita sitä, että myös ei-uskovat eivät tekisi näitä edellämainittuja kauheuksia. Ja toisinpäin.

ihminen on erehtyväinen ja toki ihmisellä on mahdollisuus saada syntinsä anteeksi. ja otetaan nyt esim. raiskaaja, joka ymmärtää että on tehnyt väärin ja pyytää jumalalta anteeksi syntejänsä, hän saa ne anteeksi, mutta jumala näkee silti ihmisen sydämmeen onko ihminen tosissaan ja katuuko hän tosissaan syntiänsä mitä on tehnyt,vai tekeekö uudestaan. tällöin hän ei ole jumalan lapsi, vaan ainoastaan silloin jos hän on antanut kokonaan elämäsnä herralle.

ihminen joka päättää olla uskomatta mihinkään, kulkee harhaan. on saatana. on jumala. jumala on hyvä. saatana on paha. jos valitset herran tien en tule katumaan. nyt kuljet jo pahan tietä vaikka et ole sitä järjelläsi valinnutkaan. voit ainoastaan valita haluatko jatkaa pahan tietä vai haluatko pelastua

Alkuperäinen kirjoittaja marjo:

mulla ei oo uskovaisia vastaan mitään mutta menee hermot ku hyökätään tyrkyttämään uskoa..... enhän mäkään uskovaisille helvettiä tyrkytä....

ei näitä ole pakko lukea jollei halua me emme tyrkytä uskoamme kenellekään vaan haluamme että kaikki tietvät jeesuksesta

ei sinne voi hypätä hyvä ihminen. mä olen teille puhunut pelastuksesta ja jeesuksesta kristuksesta. te itse teette päätöksenne mitä teette. valta ei ole minulla eikä kellään että ei kukaan voi sinua pakottaa mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:

mä uskon kyllä että JUmala on ja että Jumala on juuri tuollainen, joka arvostaa ihmistä ihmisen, eikä sen mukaan että onko ylistänyt ja käynyt kirkossa.

peesailen hattivattia......

Alkuperäinen kirjoittaja marjo:

ei näitä ole pakko lukea jollei halua me emme tyrkytä uskoamme kenellekään vaan haluamme että kaikki tietvät jeesuksesta

Mielenkiintoista huomata, miten paljon keskustelua tällainen otsikko aiheuttaa. En ota kantaa sen kummemmin itse aiheeseen, mutta pistää ihmettelemään, että miksi edes vaivaudutte avaamaan aiheen, kun otsikostakin selviää mistä on kyse. Jos siis kerran niin kovasti ärsyttää uskonasiat.