tee parannus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reikana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja reikana:
ei sinne voi hypätä hyvä ihminen. mä olen teille puhunut pelastuksesta ja jeesuksesta kristuksesta. te itse teette päätöksenne mitä teette. valta ei ole minulla eikä kellään että ei kukaan voi sinua pakottaa mihinkään.

no pelastappa itselles paraati paikka ja onnea valinnoillesi.minä nyt elellen tavallani ja kannan sitten ne hirveät seuraukset. elä huoli, ei olisi sinun kaltaisisa hyviä ihmisiä olemassakaan jos ei olisi myös minun kaltaisia vähemmän hyviä.

ei sinne voi hypätä hyvä ihminen. mä olen teille puhunut pelastuksesta ja jeesuksesta kristuksesta. te itse teette päätöksenne mitä teette. valta ei ole minulla eikä kellään että ei kukaan voi sinua pakottaa mihinkään.

no pelastappa itselles paraati paikka ja onnea valinnoillesi.minä nyt elellen tavallani ja kannan sitten ne hirveät seuraukset. elä huoli, ei olisi sinun kaltaisisa hyviä ihmisiä olemassakaan jos ei olisi myös minun kaltaisia vähemmän hyviä.

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
jos on joku jumala tms, niin jos ainoa tarkotuksensa on korottaa itsensä ja saada ylistystä, eipä tuo ole paljon uskomisen arvoinen..

mä koitan elää välttäen vahingoittamasta muita ja tätä planeettaa ja haluan sellasen ylemmän jumalan joka arvostaa sitä, eikä kysele oonko ylistäny ja käyny kirkossa.

Mä en ole tavannut ketään, jolta JUMALA olisi kysynyt, onko ylistänyt tai käynyt kirkossa.
Ei Jumalaan uskominen edellytä pakosti kirkossa käymistä. Kirkossa käyden saa vahvistusta uskoonsa, se on hyväksi. Mutta Jumala ei sitä edellytä.

Alkuperäinen kirjoittaja marjo:
jollet usko et voi pelastua, ottakaa nyt hyvät ihmiset jäki käteen ennen kuin on liian myöhäistä. jeesus on rakkaus, tie totuus ja elämä. joka haluat sisältöä elämääsi ja pelastua , usko häneen jeesukseen kristukseen. niin sinä pelastu ja saat iankaikkisen elämän taivaissa. tee parannus synneistäsi, ja ota vastaan uusi elämä jota hän sinulle tarjoaa

mitä helvetin hihhuleita täällä tyrkyttää uskoa???????
mulla ei oo uskovaisia vastaan mitään mutta menee hermot ku hyökätään tyrkyttämään uskoa..... enhän mäkään uskovaisille helvettiä tyrkytä....

ei näitä ole pakko lukea jollei halua me emme tyrkytä uskoamme kenellekään vaan haluamme että kaikki tietvät jeesuksesta

justhan sie tyrkytät,kyl mie luulen et kaikki tietää sen tarpeellisen määrän jumala jutuista ja jos joku haluu tietää enemmän kaipa tuo ihminen osaa itte ruveta ottaa selvää asiasta.oikeesti tuo tyrkyttäminen on rasittavaa.
miulle tulee ainakin sellanen tunne että kun tyrkytetään sen vähemmän haluu uskoa.

yleensä en vastaile näihin uskon juttuihin,mut nyt oli pakko.

Huomaa profiilistasi, että inhoat uskovia. Noh, ei ole multa pois.Voitko ihan livenä mulle sanoa, että paskaa tulee molemmist päistä?
Senkun tuut tänne Jeppikseen sanoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Raakel:
kiitä lapsistas..

tuota... muakin kiinnostaisi tietää mitä tällä tarkoitettiin? ketä tai mitä pitäisi kiittää? vihjaatko että vispilä ei olisi kiitollinen lapsistaan? miksi uskovaisten täytyy ilmaista itseään jotenkin epäselvästi ja moniselitteisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja Raakel:
jokasen polven tulee notkistuman Jeesuksen edes, myös sinun.

no mitä tämä sitten tarkoittaa? voisitko kirjoittaa sellaista kieltä jota taviksetkin ymmärtävät? kovin jää kaukaiseksi tuo sinun viestisi, ei oikein kosketa...

Eiköhän se uskominen/pelastuminen ole jokaisen oma asia. Jännä että tällä palstalla kristilliseen jumalaan uskovat tuputtavat ja mesovat jumalastaan, muilla eri asioihin uskovilla on sentään järkeä päässä sen verran että eivät väkisin julista sanomaansa niille jotka sitä eivät halua kuulla. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Eiköhän se uskominen/pelastuminen ole jokaisen oma asia. Jännä että tällä palstalla kristilliseen jumalaan uskovat tuputtavat ja mesovat jumalastaan, muilla eri asioihin uskovilla on sentään järkeä päässä sen verran että eivät väkisin julista sanomaansa niille jotka sitä eivät halua kuulla. :whistle:

pakkoko on avata ketju,jos tää tuntuu pakotukselta.
Mun mielestä jokainen saa kirjottaa tänne palstalle ihan mitä haluaa, ja mä hyppään ihan ite ohi, jos ei kiinnosta.