Tee se itse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Apila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Apila

Aktiivinen jäsen
16.09.2008
1 113
0
36
Tiedoksenne, arvon palstalaiset, että minä alan nyt maalaamaan asunnon seiniä. Kun ei kerta mies siihen 4kkden aikana ole pystynyt, teen sen itse.

Ainoa ongelma on nyt jaksaa nostaa telkkari tasoltaan, sekä yltää teippaamaan listat yms. Alkaa olla jo maha edessä. Muut perintösenkit saan näppärästi itse liikuteltua, kun tökkään maton alle ja vedän sillä.

Kuinka törkeetä ois ihan pokkana pyytää miehen Parasta kaveria tänne apuun. Olisi kyllä sellainen kolaus itsetunnolle että! Mut enhän mää ees kehtaa tunnustaa, että on niin saamaton ukko.

Että sellaista tänne. Hermot meni, tällä raivolla saa paljon aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pyydä vaan se miehen kaveri avuksi. älä nosta sitä telkkua itse.

Lähinnä ajattelin törkätä sen "vahingossa" tuohon lattialle. Menkööt paskaksi koko toosa. Mut tänään on kuitenkin maanantai, ja Täydelliset naiset.. niin en pysty.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Pyydä vaan se miehen kaveri avuksi. älä nosta sitä telkkua itse.

Lähinnä ajattelin törkätä sen "vahingossa" tuohon lattialle. Menkööt paskaksi koko toosa. Mut tänään on kuitenkin maanantai, ja Täydelliset naiset.. niin en pysty.

:laugh: ja siihen kimpos; täydellisiin naisiin!

Mulla NIIIIIIIN keittää täällä hetkellä! Paino tuo 9litraa tuota maaliaki varmaan 100kg. Ihan mustelmilla jo nyt reidet ku raahasin sitä tuolta Starkista kotiin. Ei oo ees niin isoa kirosanaa, että helpottas. Ja en nyt vauvan hengen uhallakaan tahtos riehua, mutta pakko alkaa hommiin jos tuo saatana tajuais. ARRRRRRRRRRRR.

Anteeksi tämä. Mutta tajuatteko sen fiiliksen ku ottaa niin julmetusti pattiin, eikä mikään auta.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Mulla NIIIIIIIN keittää täällä hetkellä! Paino tuo 9litraa tuota maaliaki varmaan 100kg. Ihan mustelmilla jo nyt reidet ku raahasin sitä tuolta Starkista kotiin. Ei oo ees niin isoa kirosanaa, että helpottas. Ja en nyt vauvan hengen uhallakaan tahtos riehua, mutta pakko alkaa hommiin jos tuo saatana tajuais. ARRRRRRRRRRRR.

Anteeksi tämä. Mutta tajuatteko sen fiiliksen ku ottaa niin julmetusti pattiin, eikä mikään auta.

Niiiiiiiiin tuttua.. Meillä yleensä riittää, kun uhkaan tilata jonkun remonttireiskan kotiin.. viikon päästä mies jo tekee :headwall:

Kutsu jotain pieniä ja hentoja naisia apuun. Arvaa hävettääkö ukkoos sillon. :whistle:

Mää niin tekisin JUST tuon, jos tänään ei olis se ainoa päivä viikosta kun meille tulee kotiin miehen soitto-oppilaita.. en siis KEHTAA ku lasten vanhemmat näkis tilanteen.

Alan tekeen ite. Otan pojan kaveriksi. HAH! Nyt kanahässäkät uuniin ja hommiin. Helpotti ees VÄHÄN ku sain noitua tänne - kiitos korvista! :)

Yhteistyössä