Teen tänään raskaustestin. Kysymyksiä ois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki

Vieras
Oon käynyt pissalla kahden aikaan ja sen jälkeen juonut lasin vettä ja 4 kaljaa. Hermoilen ihan hulluna koska mun tilanne on kauhea. Negatiivista siis toivon. Laimentaako noi juomat paljonkin sitä pissaa? Nyt alkaa olla jo kova hätä.

Enemmän on väliä sillä, kuionka kauan sitten menkkojen olisi pitänyt alkaa. Raskaushormonia joko on tai ei ole, kyllä se siellä näkyy jos on ollakseen, ellet tosiaan testaa liian aikaisin.

Tee testi, näkyy se siinä. Ja aamulla uusinta vaikka joka tapauksessa. Pääset jännityksestä, oli vastaus kumpi vain. Tsemppiä, pissille hop hop ja sitten katsotaan kuinka edetään. =) Asia kerrallaan.

Arvatenkin joku on tietävinään ettei ehkäisyä käytetty. Voin kertoa, tilanne on se että me erottiin miehen kanssa ja meillä on lapsi joka jäi mulle. Olen ollu tosi uupunut ja surullinen. Meillä oli sitten eron hetkellä ihme sählinkiä, vähän juomaa, viimeinen ilta yhdessä...toivottavasti joku ymmärtää.

Kävin 5min. sitten pissimässä kuppiin mutten uskaltanut tökätä testitikkua sinne. Kuinka kauan se pissa voi odottaa että on vielä kelvollista? En vaan kyennyt vielä. Oispa joku kaveri apuna. Aivan tajuton paniikki!

Siis kun mä katson tätä liuskaa, näen just ja just erottuvan punertavan viivan. Edellisessä raskaudessa tuli kans tosi hailakka viiva vaikka oli menkat vain pari päivää myöhässä. Tosin en ollu juonu mitään koko päivänä ja pissa oli tosi väkevän keltaista, nyt oli ihan laimeaa.

Asioilla on taipumus järjestyä.

Jos lapsi on kanssasi nyt älä sitä kaljaa enempää ota. Ei ole sellaisia murheita mitä alkoholi ei voisi pahentaa.

Jos olet raskaana niin soita neuvolaan ja sano, että kaipaat akuutisti keskusteluapua. Jos ei ole ketään läheisiä on onneksi ammatti-ihmisiä, jotka voivat kuunnella huoliasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
oisko kannattanu käyttää ehkäsyä, jos kerta vauva ei oo toivottu. ei heru sympatiaa |O

ootko kuullut ikinä ihmisistä joilla ehkäisy on pettänyt?

oon, valitettavasti. ne jotka oikeesti haluaa lasta ei sitten sitä saa. elämä on virallisesti epäreilua