Teenkö kärpäsestä härkäsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rutikuiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rutikuiva

Vieras
Mies on nyt pari päivää lomaillut ja minun lomani alkaa viikon päästä. Koska miehellä on nyt loma, niin hänellä myös on loma eli lapset ovat edelleen hoidossa siihen saakka että minun lomani alkaa.

Olen jutellut, puhunut, keskustellut ja jopa suuttunutkin asiasta, kun minusta lasten olisi ihan hyvä olla jo kotona ettei tarvitsisi minun aikataulujeni mukaan hoidossa kulkea, kun mies ei edes vie/hae vaan ne jää minulle.

Suurentelenko asiaa? Kun minun tekis niin kovasti mieli kokeilla pahaa kun se hyvä ei auta?

Vois miehesi kyllä edes viedä ja hakea lapset. Mun miehellä alkaa lomat ensi viikolla ja on lapsen kanssa tammikuun alkuun saakka kotona. Eikä siitä edes keskusteltu.

No, jos meillä olis toi tilanne niin suuttuisin niin maan perusteellisesti. Lapset olis ihan varmasti ainakin lyhenneyttyä päivää päikyssä, ja mies sais hakea ne aiemmin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et suurentele asiaa. Miksi mies ei halua olla lastensa kanssa?

Haluaa levätä kun kerta on lomalla. Tarkoittaa siis sitä että tekee päivällä mitä tahtoo ja nukkuu pitkään yms.

Minun pitää tässä laittaa sitten kova kovaa vastaan, jos ei muuten niin tulevaisuuden varalta.

Yhteistyössä