Kun miehellä ei aika riitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
mies tekee kaksivuoro työtä, vuoroviikoin iltaa ja vuoroviikoin aamua. aamuvuoro viikolla mies töiden jälkeen syö, istuu hetken koneella ja menee nukumaan pariksi tuntia. sitten istuu koneella ja sen jälkeen katsoo telkkaria.
iltavuoro viikolla mies nukkuu pitkään, katsoo telkkaria ja istuu koneella. tietty käy kaupassa aina kun tarvii kun minä en pysty painavia ostoksia kantamaan. aamuvuoro viikolla mies tekee yleensä ruuan.
Minulla 7v poika edellisestä suhteesta. mies ei poikaa iltavuoro viikolla näe kuin viikonloppuna.
miehellä ei tunnu riittävän aikaa minulle tai pojalle ollenkaan. pojan kanssa mies ei touhua enää mitään, sitten kun huomautan asiasta mies pelaa jotain lautapeliä pojan kanssa.
meidän yhteinen tekeminen on sitä että katsotaan telkkaria illalla ja harrastetaan seksiä kerran viikkoon.
kotitöitä mies ei kaupassa käynnin ja ruuan lisäksi tee ollenkaan. itse ole työtön, tosin kipukroonikko, ja edellinen ammatti menossa vaihtoon.

olen vain väsynyt siihen että mies ei tee muuta kuin syö, käy töissä ja nukkuu. kun asiasta puhutaan mies vaan sanoo että ei hän keksi mitä voitaisi yhdessä tehdä, minun ehdotukset taas ei kelpaa. pojan koulu asioista mies ihan pihalla, ei se kysele pojan kuulumisia tai muutakaan.
teenkö kärpäsestä härkäsen, vai mitenkä?

Yhteistyössä