teenkö nyt väärin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muutakaan en keksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muutakaan en keksi

Vieras
olen raskaana ja mies ei lasta halua! itse sen sijaan haluan ja mihinkään aborttiin en edes pysty tai halua!
meillä on ennestään kaksi lasta. tämä on siis 2vahinko lapsi" ehkäisyn pettäessä...
olen nyt siis päättänyt näin että pidän lapsen sanoi mies siihen mitä hyvänsä ja olen valmis vaikka yksin kavattamaan nämä lasoset aikuisiksi ihmisiksi! enkä vaadi että mieheni tunnustaisi lasta tai yhttän mitään jos niin ei itse tahdo
mies jauhaa joka hetki että aborttiin ois mentävä mutta en halua ja vkojakin ois ehkä kasassa tällä hetkellä 11

Mielestäni teet todella väärin, mutta en ota kantaa mihinkään keskeytyksiin.
Minusta on vaan äärettömän väärin tehdä miehestä isä jos hän ei sitä halua!

päätös on sinun, ei muitten ihmisten. sinun tulee tehdä sellainen päätös, että voit elää sen kanssa KATUMATTA. eli, perustelet asian kunnolla itsellesi ja teet parhaan päätöksen tässä tilanteessa niillä tiedoilla ja taidoilla, mitä sinulla on. näin et kiikkutuolissa kadu.

On se sinunkin lapsi, et siis tee väärin. Mielestäni olisi väärin viedä sinulta lapsi, jos miehesi ei halua isäksi. Se on kumma noilla miehillä, että seksiä kyllä halutaan, mutta lapsia ei sitten haluta.

Jos tekisit abortin, saattaisi sekin vaikuttaa teidän suhteeseenne negatiivisesti. Sinua varmaan suututtaisi lopun elämääsi.

Aika vastuuton mies sinulla! Ei mikään tosimies!

Et tee väärin. Päätös on viime kädessä sinun: sinä olet raskaana, ei mies, ja koska olet vaikka valmis kasvattamaan lapsen yksinkin niin...onnea perheelisäyksen johdosta :flower: =) . Mies, joka ei ota vastuuta tekemisistään, ei ole edes mikään mies, joten sellaisen perään ei kannata haikailla.
Meidän kuopus on ns.onnellinen vahinko. Mies ei ilahtunut kun kerroin olevani raskaana, annoin kaksi vaihtoehtoa eli elämän joko minun ja lasten kanssa tai elämän yksin, ja hän valitsi ensimmäisen vaihtoehdon. Aborttia en harkinnut sekuntiakaan. Eikä isä voisi poikaansa enemmän rakastaa.

Vaikea paikka... minusta on väärin tehdä miehestä isää hänen tahtomattaan. Tosin tässä tapauksessa on jo 2 lasta, joten ei kolmas varmaan mitenkään sitä "vapautta" vie. Mutta silti.. Toisaalta ymmärrän myös sinua. Lapsi kasvaa SINUN sisälläsi ja SINÄ joudut siihen keskeytykseen jos siis siihen päädyt. Miksi miehesi ei halua kolmatta lasta? Jospa kävisitte ihan neuvolassa keskustelemassa yhdessä ammatti ihmisen kanssa tästä tilanteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Vaikea paikka... minusta on väärin tehdä miehestä isää hänen tahtomattaan. Tosin tässä tapauksessa on jo 2 lasta, joten ei kolmas varmaan mitenkään sitä "vapautta" vie. Mutta silti.. Toisaalta ymmärrän myös sinua. Lapsi kasvaa SINUN sisälläsi ja SINÄ joudut siihen keskeytykseen jos siis siihen päädyt. Miksi miehesi ei halua kolmatta lasta? Jospa kävisitte ihan neuvolassa keskustelemassa yhdessä ammatti ihmisen kanssa tästä tilanteesta.

Entäs se pieni ihminen? Se lapsi? Kuka ajattelee hänen elämäänsä?

Et tee väärin, päin vastoin. Mies tietää varmasti että ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi ja niin kauan kun seksiä kanssasi harrastaa, saa myös vastuun asiasta kantaa!
Hatun nosto hyvästä päätöksestäsi!

älä tosiaan tee aborttia! Mä kanssa antaisin vaihtoehdon, että joko sinä ja lapset tai sitten elämä yksin. Ja nyt jos tosiaan rv. 11 menossa, niin kerkiää ehkä miehesikin mieli muuttumaan vielä. Voih, tsemppiä ja onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mielestäni teet todella väärin, mutta en ota kantaa mihinkään keskeytyksiin.
Minusta on vaan äärettömän väärin tehdä miehestä isä jos hän ei sitä halua!

Jos mies ei MISSÄÄN NIMESSÄ halua isäksi niin on hänen velvollisuus huolehtia, ettei vahinko pääse tapahtumaan. Jos on kerta niin ehdoton asian suhteen niin hänen ois pitäny mennä sterilisaatioon jo aikoja sitte.

Ap: minun mielestä teet hienon päätöksen, voimia sulle!

Yhteistyössä