H
Harmaa
Vieras
Ollaan oltu 8 v yhdessä, hän on mua 11 v vanhempi, nooh nyt viimesien 3 v aikana hän on hirveesti haukkunut mua vaikka siis olen laihtunut, hei kuvitelkaa. Haukkuu läski, ruma, ja mulla itsellä on itsetunto noussut korviin, sanoinkin kerran peiliin kun olin laittanut itseni että vautsi oon kivannäköinen. Noo mä oon menny pettää miestä useampaan kertaan ku meillä seksikin on peitto päällä menoo. Kaipaan hirveesti ihmistä vierelle, yhteistä tekemistä, mutta mies ei tätä ole mun kanssa juurikaan koskaan tehnyt, siltikään ei halua erota.
Oon nyt miettiny ja miettiny että kyllä tähän tarvii tulla ratkasu ja mun lähteä. Koen miehen kanssa vaan pahaa oloa, huono itsetunto hänen kanssa. Tyhmänä olen jo mennyt tutustuun uuteen ihmiseen, kehen olen aivan ihastunut, tunne tuntuu olevan molemminpuolinen, nykyseen mieheen tunteet alkaa hiipua loppuun.
On kun kavereita oltais miehen kanssa oltu viimeset vuodet, ni oon jo ansainnutkin miehen joka välittää, näyttää sen.
Oon nyt miettiny ja miettiny että kyllä tähän tarvii tulla ratkasu ja mun lähteä. Koen miehen kanssa vaan pahaa oloa, huono itsetunto hänen kanssa. Tyhmänä olen jo mennyt tutustuun uuteen ihmiseen, kehen olen aivan ihastunut, tunne tuntuu olevan molemminpuolinen, nykyseen mieheen tunteet alkaa hiipua loppuun.
On kun kavereita oltais miehen kanssa oltu viimeset vuodet, ni oon jo ansainnutkin miehen joka välittää, näyttää sen.