Teenkö väärin kun nukutan pojan laulullani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mussukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mussukka

Vieras
Niin moni väittää, että poika ei opi ikinä nukahtamaan yksin, kun hän nukahtaa lauluuni. On siis melkein 3v ja minusta on ollut mukava, yhteinen rentoutumishetki kun olen laulellut pojalleni. Monet ihmettelevät tätä. meidän tyttö 1,5v on aina halunnut nukahtaa yksikseen, mutta poika on aina ollut vaikea nukahtamaan, joten olen nukuttanut noin.

kukin tavallaan, kyl se oppii joskus nukkumaan ilman lauluakin, usko pois :D mie kans laulen silloin tällöin, en joka ilta kun kummiski luetaan iltasatu niin ei jaksa aina sit laulaakin lisäksi

No mitä ihmettä se kenellekään kuulu kuinka teillä toimitaan. Jos sä et itse koe sitä raskaana ja harmillisena juttuna niin laula ihmeessä.
Ihana tapa tuo on :hug:

sinähän sen jo sanoit, että olet tilanteeseen tyytyväinen. joten mitä se silloin kenellekään kuuluu? lapset kasvaa nopeasti ja kommenoijille minä sanoisin, että ei se pian tule edes syliin saati että antaa laulaa.

No ei tuossa ole mitään väärää, jos molemmat siitä tykkää..

Minä nukutin kanssa aikasemmin laulamalla, kunnes poika totes mulle:"ole hiljaa ja tuuppas sukasa mun suuhun" siihen loppui yhteiset ilta sävelet :D

Mä nukutan joskus meiän tyttöö ite keksimälläni laululla,ja kun takavuosina hoidin siskoni poikaa,lauloin lähes aina unilaulun. Se loppui sitten kun sadut alkoi kiinnostaa,luettiin sitten aina mun vanhasta aapisesta kaks sen mieli juttua...=)

Yhteistyössä