teenkö väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko minulla jonkilainen tekstausvelvollisuus,ilmottaa miten lapset voivat exälle? Maililla laitan kuulumisia päivittäin ja mesessä juttelevat keskenään. Tapaamaan lapsia ei ole tulossa. Nyt ex vaan valittaa etten vastaa hänen tekstiviestiin kun kysyy mitä minulle ja lapsille kuuluu.

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Miehen ex ei välillä vastaa tiedusteluihin (ei puhelimeen eikä tekstiviesteihin) ja se on välillä tosi ikävää ja raastavaa.. :| :'(

siis toki ilmoitan kuulumisia,mutta mielestäni ei ole mulla enää velvollisuutta kasvattaa puhelinlaskuani hänen takiaan,kun kuitenkin jokatapauksessa tiedän hänen käyttävän tietokonetta joka ilta,lukekoot mailit samalla.

Ootteko vasta hiljan eronneet? Jos haluaakin olla suhun yhä yhteyksissä...?

Ja pyydä isää vaikka itse soittamaan lapsille? Sano suoraan, ettet viitsisi alkaa puhelinlaskua viesteillä kuormittamaan. Ymmärrän kyllä pointtisi. Meneehän tekstiviesteihin sievoinen summa rahaa jos alkaa päivittäin raportoimaan kuulumisia.

ollaan äskettäin erottu ja mies sitä kovasti vastusti. pojan kanssa juttelee puhelimessa kun hälle sttaa ja mesessä tosiaan puhuvat ,yös. mutta että hän saa kyllä soittaa pojalle yms mutta minä en ala.

Yhteistyössä