Ä
äitikkä
Vieras
Meillä on kuusi lasta, nyt hoidan lapsia kotona, mutta vakityö on olemassa. Olemme lapsirakkaita ja haluaisimme vielä kerran koittaa, jos meille vielä lapsi suodaan.
Nyt mietin tuota ajoitusta... tiedän kyllä, että lapsia saadaan, ei tehdä silloin kun huvittaa. Meillä lapset ovat kuitenkin saaneet alkunsa melko helposti, joten tuudittaudun siihen uskoon, että vielä kerran asiat menisi niinkuin ennenkin
Olen palaamassa takaisin töihin ensi keväänä ja mietin, että jos aloittaisimme yrityksen vain nyt heti ja olisin takaisin työssäni vain hetken. Toisaalta mietin, että jos kuitenkin tekisi pari vuotta tiiviisti töitä ja aloittaisi yrittämisen vasta sitten.
On tämä vaikeaa... miksiköhän mä mietin ja vatvon tätä asiaa nyt niin äärettömän paljon... Työni kannalta en oikein tiedä kumpi olisi parempi. Minulla on omat asiakkaat ja jotenkin ajattelisin, että osa heistä varmasti vetää herneet nenään (suurin osa vanhoja asiakkaita), jos palaan hoitovapaalta ja jään pian taas äitiyslomalle. Toisaalta, onko tilanne yhtään parempi, jos asia tapahtuu parin vuoden päästä?
Onko teillä muilla tämä ajoitusasia yhtä vaikea
?
Nyt mietin tuota ajoitusta... tiedän kyllä, että lapsia saadaan, ei tehdä silloin kun huvittaa. Meillä lapset ovat kuitenkin saaneet alkunsa melko helposti, joten tuudittaudun siihen uskoon, että vielä kerran asiat menisi niinkuin ennenkin
Olen palaamassa takaisin töihin ensi keväänä ja mietin, että jos aloittaisimme yrityksen vain nyt heti ja olisin takaisin työssäni vain hetken. Toisaalta mietin, että jos kuitenkin tekisi pari vuotta tiiviisti töitä ja aloittaisi yrittämisen vasta sitten.
On tämä vaikeaa... miksiköhän mä mietin ja vatvon tätä asiaa nyt niin äärettömän paljon... Työni kannalta en oikein tiedä kumpi olisi parempi. Minulla on omat asiakkaat ja jotenkin ajattelisin, että osa heistä varmasti vetää herneet nenään (suurin osa vanhoja asiakkaita), jos palaan hoitovapaalta ja jään pian taas äitiyslomalle. Toisaalta, onko tilanne yhtään parempi, jos asia tapahtuu parin vuoden päästä?
Onko teillä muilla tämä ajoitusasia yhtä vaikea