Teetkö puolisosi kanssa ikinä mitään omituista ja lapsellista? Kerro mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Me leikittiin yksi päivä, että oltiin avaruusaluksessa. Syötin miehelle vihreitä ja sinisiä ruokia.

Eilen mies yllätti minut olohuoneeseen lakanoista pystytetyllä teltalla. Me nukuttiin siinä viime yö. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Munamankeli:
eipä juuri olishan se kivaa... kyllä me joskus möyritään sängyllä ihan vaatteet päällä ja hakataan toisiamme tyynyillä :D

... ja kutitellaan toisia niin kovasti että saa nauraa niin paljon että mahaan sattuu <3

niin on :) ihan alku aikoina tehtiin kyllä aika paljonki kaiken näköstä ehkä "huonoin" oli ruoka sota ku tapeltiin jostain ja heitin miestä makarooneilla suoraan kattilasta ja mä sain vastaukseki sitten kunnon klöntin maksamakkaraa :D oli siivoominen mutta unohtupa riita ku se oliki hauskaa... B) eipä muuta sekopäistä ollakkaa tehty... (muistaakseni)

Näin talvisin ollaan lumisotaa ja annetaan kunnon lumi pesuja toisillemme.
Paitsi mä vedän aina jossain vaiheessa kauheet pultit ja hyökkään kimppuun:)
Tyynysota ja hippaa leikitään.

Meilläkin on yleensä aamuisin lakanoilla pystytetty teltta ;) :whistle:

Päivittäin, kommunikoimme lapsellisella kielellä, kutitellaan, tassitaan (toisillemme tai yhdessä), puoliso usein treenailee nostelemalla minua milloin mitenkin päin. Ei juuri nyt tule muuta mieleen :heart:

Minun mies tekee semmosta, että kun ulkona on pimeää, niin se kattoo ikkunasta peilikuvaansa ja tanssii tosi nolon näköisesti. :laugh: Mä aina mietin, että näkyyköhän se ulos...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Aina! :D

Tosin yleensä äijä vain toteaa, että "Niinpä tietenkin..."

Kerro joku esimerkki. :)

Istui pilkkijakkaralla olohuoneessa ja onki vadista sillipurkkia minun kanssani. Oli uusi pilkki... Esmes.

Ai niin, kyllä tuo äijä vetäisi kaasunaamarin päähänsä kun Nong teki akryylikynsiä alakerrassa ja vessaan oli alas mentävä... Leikittiin kaasuhyökkäystä :laugh:

kateellisena luen miten kivaa teillä muilla on:( meillä ei oo mitään .olaan hiljaa ja nökötetään ja puhutaan välillä jostain tyylin ompa kurja ilma ulkona..
nytkin mies pelaa,minä olen koneella lapsi kattoo tv:tä ja toinen nukkuu.
mun mies on aika ärsyttävä nykyään..ei mulla ole kivaa sen kanssa. ei riidellä mutta ei kyllä mitään muutakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
kateellisena luen miten kivaa teillä muilla on:( meillä ei oo mitään .olaan hiljaa ja nökötetään ja puhutaan välillä jostain tyylin ompa kurja ilma ulkona..
nytkin mies pelaa,minä olen koneella lapsi kattoo tv:tä ja toinen nukkuu.
mun mies on aika ärsyttävä nykyään..ei mulla ole kivaa sen kanssa. ei riidellä mutta ei kyllä mitään muutakaan.

Heitä sitä vesi-ilmapallolla!