Teettekö mitään "hyödyllistä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marilii

Vieras
samalla, kun palstailette? Mun tuli siivottua tuo viereinen klaffilipasto tässä perinpohjin.. jo oli aikakin. Seuraavaksi taidan ottaa työn alle tämän tietsikkapöytäsysteemin.

Minä en samalla kun oon netissä niin tee mitään hyödyllistä, kun meillä tätä läppäriä pidetään makuuhuoneessa ja sängyssä pari tyynyä selän takana leppoisasti netissä nörtätään. Siivosin kyllä äsken lastenhuoneen, nyt hyvällä omalla tunnolla tässä rentoudun.

Mä olen tässä samalla jo käyttäny koirat tänään 2kertaa kävelyllä, tiskannu tiskit, laittanu pyykit kuivumaan ja keränny likasia vaatteita koneeseen, laittanu tytöille ruokaa(esikoinen nukkuu)..
Kipeinä ollaan ja tänään on tämmönen rauhallinen päivä.(tytöt tanssii ja laulaa nyt ti-ti nalle dvd:n parissa) Ei tarvi ressaa mistään.

Mä teen työt ensin ja huvittelen vasta sitten. Tänä aamuna oon heränny vauvan kanssa, pyörittäny koneellisen pyykkiä, järjestellyt ja imuroinut sekä pessyt vessan ja äsken tulin just suihkusta. Mies lähti pari tuntia sitten vaunuilemaan muksun kanssa. Nyt saa hetken löhötä tässä sohvalla, pian täytyy alkaa tekemään lounasta.

Yhteistyössä