Teettekö mitään muuta kuin palstailette ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mrs Galloway
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mrs Galloway

Vieras
roikutte siellä facebookissa??? Miten ihmeessä teillä on aikaa? Mitä lapsenne tekevät sillä aikaa? Ja tuohon listaan voisi lisätä vielä huuto.netin. En ymmärrä. Muutaman viikon olen seuraillut palstaa ja aloitukset näyttävät pyörivän näissä edellä mainituissa ihan koko ajan. Eikö teillä ole parempaa tekemistä? Onko sosiaalista elämää koneen ulkopuolella? Ei ole tarkoitus loukata, ihmettelen vaan kun suurin osa palstailijoista kuitenkin ymmärtääkseni on pienten lasten äitejä.

Mulla on kone auki koko päivän.
Tässä on samalla yleensä ainakin kaksplus ja travian auki joita vilkaisen aina välillä.
En siis istu tässä kovinkaan montaa minuuttia kerralla.

eksyin tänne kanssa vahingossa maanantaina ja täs ny seuraillu että mikä se meisinki on? nämä ovat riippuvaisia tästä näemmä, kovia puuttumaan toisten asioihin sekä mollaamaan kun itse ovat niin pirun täydellisiä...

Mullakin on kone auki koko päivän ja poikkeilen tässä aina välillä. Äsken laitoin just kananmunat kiehumaan ja otin kupin kahvia ja istuin tähän. Vanhin lapsi on eskarissa, kaksi pienintä leikkii tuossa. Ovat siis pian 2v ja pian 5v. Kyllä lapseni antaa istua tässä koneellakin aina välillä, ei ne mua koko ajan johonkin tarvi. Ja kyllä minä niitä silti seuraan ja juttelen. Ja siis yleensä se koneella olo o semmosta pomppimista ja poikkean tässä välillä.

Huutonettiin laitan kohteita niin, että pienin on päikkäreillä. Isommat antaa mun kyllä keskittyä siihen hommaan.

Jooo-o, siivoan, teen ruokaa, käyn koiran kanssa ulkoilemassa, passaan ukkoa..jne jne...mulla on palsta aina auki, mut se ei tarkoita et mä tässä koko ajan istuisin...
Sosiaalinen elämä on kieltämättä tällä uudella paikkakunnalla ollu vähä hiljasen puolesta, mut siihenki on tulossa muutosta, tosin palstailin mä entiselläkin paikkakunnalla asuessa ja hyvin kerkes näkee kavereita jne...

Roikun sen mitä roikun. Kotona lapset viihtyvät hyvin leikeissään, mitä niitä suotta sottaamaan. Kämppä nyt on hieman pommin jäljiltä, mutta saisi olla koko ajan puunaamassa, eikä sekään houkuta.
En miellä itseäni pahasti nettiriippuvaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Tässä on samalla yleensä ainakin kaksplus ja travian auki joita vilkaisen aina välillä.

itse oon jäänyt koukkuun tribal wars:iin =D

Mä en muuta teekään kuin olen palstalla ja naamakirjassa ja välillä huudossa.. Lapsi leikkii itsekseen, tuossa se nytkin piirtelee ja näyttää aina välillä tekeleitään tännekin päin. Mulla ei ole täällä oikeen kavereita, jotka olisi myös kotosalla näin päivisin.

Alkuperäinen kirjoittaja kanilia:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

itse oon jäänyt koukkuun tribal wars:iin =D

No mä itseasiassa aloitin tän serverin kun vanhan serverin liiton porukka siirtyi myös uudelle serverille.
Kivan porukan kanssa on hyvä paukuttaa vielä tämä vuosi ja sitten varmaan lopetan ellei ihmeitä satu. :)

Yhteistyössä