M
mie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Laatta:Mun mielestä aika erikoinen on Heppu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Laatta:Mun mielestä aika erikoinen on Heppu
Alkuperäinen kirjoittaja ezziina:tarkistin just väestörekisterikeskuksen sivuilta että esikoisen nimisiä on suomessa 14, vuonna 2004 niitä oli vaan 6... saa nähä kuinka nopeesti jatkaa yleistymistään....
Alkuperäinen kirjoittaja Sirena -77:No, voinpa sanoa, että meidän perheessä on kaikilla aika erikoiset ja harvinaiset nimet. Mä olen Sirena, mieheni Keimo, ja tytöt Mirna (kohta 7 v.), Annele (4 v.) ja Elda (2 v.). Mä ja mies ollaan siis 70-luvulla syntyneitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:Meiltä löytyy noista nimistä Erno, Orvo, Raakel ja lempinimenä Eeka![]()
Niin ja tiedän yhden PÄLVIn![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yx:Alkuperäinen kirjoittaja Sirena -77:No, voinpa sanoa, että meidän perheessä on kaikilla aika erikoiset ja harvinaiset nimet. Mä olen Sirena, mieheni Keimo, ja tytöt Mirna (kohta 7 v.), Annele (4 v.) ja Elda (2 v.). Mä ja mies ollaan siis 70-luvulla syntyneitä.![]()
Elda on kyllä kaunis![]()
Meillä sängyssään nukkuu Annu,ei ole toista vastaan tukkut. tosta listasta löysin äidin,isän 1 siskon,serkun 2 semmoista nimivaugtorhtoa,silloin kun niistä puhuttiin,mä tiedän yhden lapsen jonka 2ja 3 nimi oli rusina *****n tytär ihan siksi laitoin nöin koska tää äitikin palstailee ja etunuímikin harvinainen
Taika ja Tianna.
Vaihtoehtona kuopukselle oli Tähti tai Tiara. Leikiteltiin myös nimillä Tuike tai Tiuku
Taika ja Tianna.
Vaihtoehtona kuopukselle oli Tähti tai Tiara. Leikiteltiin myös nimillä Tuike tai Tiuku
Minäpä aloitan elikkä kirjoitelkaa tähän teidän mielestä erikoisia lasten nimiä joita olette kuulleet tai tiedätte.
Tytöt: Evelia, Aava, Verna, Etti, Sunna, Unna, Siina, Evella, Siia, Munna, Muuna, Lavenia, Levenia, Sirna, Kiina, Sirja, Kinna, Avania, Laventeli, Sennu, Nanne, Lunni, Punni, Kunni, Munni, Enno, Senno, Lenno, Menno, Nernan, Mielikki, Malva, Almina, Elissa, Jarna, Pieta, Viia, Henni, Pioni, Tuta, Tutta, Tua, Rea, Nuppu, Nyyti, Tuisku, Lumi, Vappu, Sade, Helmi, Aamukaste, Aamu, Aurinko, Aura, Heta, Hetti, Manna, Janna, Isla, Pihla, Säde, Lyydia, Senja, Mida, Miida, Minessa, Armida, Suni, Sitra, Siri, Jyyni, Uni, Amos, Jasmin, Alina, Tuulevi, Lauriina, Helmiina, Eevi, Petriina, Adalmiina, Taika, Heini, Iina, Iita, Monika, Linnea, Auri, Aura, Elena, Elmi, Else, Hertta, Hely, Floora, Helle, Hellä, Hilla, Hilppa, Inari, Iro, Ilmatar, Immi, Impi, Ilta, Ilmatar, Ilma, Kanerva, Kastehelmi, Kielo, Kiia, Klaara, Kukka, Lilja, Lyydia, Lyyli, Lahja, Laina, Lauha, Leeni, Lemmikki, Lempi, Maini, Manta, Mielikki, Milka, Oili, Oivi, Onerva, Pulmu, Päivikki, Päivä, Pälvi, Raakel, Raita, Rauha, Rauna, Ruusu, Ruut, Saima, Sanelma, Silva, Sirkku, Sivi, Sola, Sointu, Sorja, Suoma, Suometar, Tilda, Tyyni, Unelma, Ursula, Ulpu, Valma, Valpuri, Vanamo, Varma, Varpu, Viena, Vieno, Vilja, Viola, Agata, Aina, Albertina, Alfa, Alice, Alva, Arla, Arna, Barbara, Barbro, Beata, Benita, Carina, Daga, Disa, Dora, Dorrit, Edit, Eivor, Elin, Elna, Etel, Frida, Freja, Gun, Göta, Hedda, Hildur, Ilse, Isa, Judit, Kajsa, Kerstin, Klara, Lena, Lina, Linn, Lisen, Lousia, Lucia, Magna, Maj, Malin, Mili, Märta, Rita, Runa, Siv, Svea, Tekla, Tina, Vesta, Vivi,
Pojat: Kaspian, Eevertt, Ananias, Nyytti, Nuuti, Nestori, Ukko, Uuno, Pyry, Myrsky, Manne, Eeli, Elia, Eemi, Eeka, Eliel, Joakin, Miska, Jimi, Jami, Lari, Lenni, Jooa, Jeri, Jamiel, Evert, Kuisma, Joska, Nutti, Petrus, Petruska, Nutti, Nooa, Nico, Felix, Filip, Iisakki, Verneri, Elmeri, Sero, Aarni, Aarre, Ahto, Alvar, Ano, Antto, Arhippa, Armas, Allan, Ale, Altti, Alpi, Erno, Elmo, Heimo, Hemmo, Hermanni, Iikka, Iisakki, Ilppo, Into, Isko, Jaakkima, Jalo, Jonni, Jori, Jousia, Kaleva, Kauno, Keimo, Kerkko, Kosti, Launo, Lyly, Mainio, Mies, Nyyrikki, Ohto, Oiva, Orvo, Pietari, Pirkka, Pellervo, Rauno, Reima, Roni, Sipi, Sippo, Sylvester, Taavi, Tahvi, Torsti, Touko, Uoti, Urho, Usko,Urpo, Valo, Veli, Vilppu, Väinämö, Ylermi, Yrjänä, Yrjö, Bruno, Gösta, Göte, Hugo, Immanuel, Jens, Kent, Kettil, Kjell, Kurt, Max, Moritz, Ole, Peikk,
Tässä joitakin. laittakaa lisää ja antakaa kommentia nimistä.
No, voinpa sanoa, että meidän perheessä on kaikilla aika erikoiset ja harvinaiset nimet. Mä olen Sirena, mieheni Keimo, ja tytöt Mirna (kohta 7 v.), Annele (4 v.) ja Elda (2 v.). Mä ja mies ollaan siis 70-luvulla syntyneitä.![]()