Tehdäänkö pitkästä aikaa pärstäketju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitkästä aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
y8ZM.jpg

Tässä mun vakuuttava ilme.

Juuri tuolta tyttöystäväni näytti silloin kun olimme harrastaneet eka kertaa seksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Miäs..;30127026:
Opettele tyttö (vauva) meikkamaan.
Ainakin ripsari.. ja spakkelia ei tarvii laittaa telalla kiloa naamaan.
Ja OMG, mitä vittuu sun kulmille on käynyt?!?!?!
Nypi kulmat naisellisesti..Siis siro kaari, ei tollasta mustaa Egyptiläisen keittäjä-tädin pensseilet ;D;D;;D;D

Tykkään luonnollisista kulmista enkä pidä yhtään sellaisista ohuista ja ripsaritkin on mieleeni. Muuhun en voi ottaa kantaa kun en tiedä mihin oikein vertaat. Kuvassa ihollani oli varsin vähän meikkiä, mutta onhan se enempi kuin ei mitään.

Nypi kulmat naisellisesti..Siis siro kaari, ei tollasta mustaa Egyptiläisen keittäjä-tädin pensseilet ;D;D;;D;D

Pinillähän on tosi luonnollinen nassu. Ei yhtään kuin näkee katukuvassa oranssiksi meikattuja pynttypossuja nuorissa viivakulmilla. Harvinaisen kaunis meikki nuorella.

Näyttääpä ne kulmat tossa kuvassa muuten paksuilta. Ei ole ihan noin paksut ja tummatkaan(melkein kyllä). Saisi kyllä olla, tykkäisin vielä enemmän! Sitä nyt ei vaan voi itse päättää, kasvaa tai ei. :mad: Ohenee vielä iän myötä monilla. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Äijäkee;30127083:
Miksi nypit kulmat pois?

En muuten nypi :). Olen tuossa kuvassa ilman meikkiä ja kulmat on vaan tuollaiset luonnontilassa. Nuorempana oli tuuheat puskat, mutta enää kulmakarvat ei vaan kasva. Ärsyttää kyllä itseänikin ja meikillä koitan saada niitä paksummiksi, tosin kirjaimellisesti laihoin tuloksin :D

Katsoin kans noita kulmia, että on kyllä aika karseat, mutten näe ripsissä mitään huonoa.

Yhteistyössä