H
harmaana välillä
Vieras
ei siis välttämättä kaunein vaan hassuin, erikoisin, ehkä jokin jonka merkitystä kummastelet. oma valintani on ehdottomasti jonsed mikälie, en osaa edes kirjoittaa sitä! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Se minkä mä pitkään luin aina persvakonaama![]()
Enkä vieläkään muista oikeaa kirjoitusasua...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Senni tonnika vai mikälie tonnikala onkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Senni tonnika vai mikälie tonnikala onkaan
Senni Tonnika Star Warsista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Se minkä mä pitkään luin aina persvakonaama![]()
Enkä vieläkään muista oikeaa kirjoitusasua...
persvakononasana
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä oon aina tykännyt nimimerkistä Kotona Kirves Kädessä, vaikka ihminen nimimerkin takana ei taida kummonen ollakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä oon aina tykännyt nimimerkistä Kotona Kirves Kädessä, vaikka ihminen nimimerkin takana ei taida kummonen ollakaan.
miten "kummonen"?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Minun mielestä jokanen on erikoinen, paitsi kaikki mielikuvituksettomat mammasitäjatätä äiskäsejasevuosimalli...Semmoset hukkuu massaan, vaikka onko sillä merkitystä kaikille...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Minun mielestä jokanen on erikoinen, paitsi kaikki mielikuvituksettomat mammasitäjatätä äiskäsejasevuosimalli...Semmoset hukkuu massaan, vaikka onko sillä merkitystä kaikille...
Mitäs toi hyytikyppynen muuten tarkottaa?