Tätä et halunnut kuulla, mutta minulle tulee nikistäsi mieleen Mervi Tapola.:ashamed:
KOvasti toivon etten koskaan olisi viestiäni lähettänyt
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tätä et halunnut kuulla, mutta minulle tulee nikistäsi mieleen Mervi Tapola.:ashamed:
Emmää kyl usko että tuo kepsis on miehiin kallellaan![]()
Se on toi sun avatar. Tollasia miehiä saat paljon.:xmas:kiitos tästä.
Se on toi sun avatar. Tollasia miehiä saat paljon.:xmas:
Oops.:ashamed:
Olenkin pieni ja suloinen merennoito jolla pitkät punaiset hiuksetOnko minut taas kerran unohdettu?
Aries: Jotenkin tulee tuo pieni merenneito liiankin helposti mieleen
Siinä nyt jotain...
Noh, ei siinä mitään häpeemistä, en miekään heti tienny onko Kepsis mies vai nainen.![]()
Kehtaanko sanoa, että sinulla on liian söpö nimimerkki?Shh nainen, et auta yhtään.
Joo! Mulle tulee tää aina mieleen ku nään nimimerkin. Sellanen heleä ja ehkä vähän arka, mutta ystävällinen puheääniMuutenki voin nähdä päivittäin siisteissä vaatteissa ja siroissa korkkareissa, vaikka olisikin (vai onko jopa?) 'vain' kotiäiti.
Bree Van De Kamp!![]()
Kehtaanko sanoa, että sinulla on liian söpö nimimerkki?:ashamed:
Kehtaanko sanoa, että sinulla on liian söpö nimimerkki?:ashamed:
Kepsis on kyl vähän hepsankeikka-nikki.![]()
Toki kehtaaon mulla kuulemma söpö pyllykin.
Toki kehtaaon mulla kuulemma söpö pyllykin.
KUVA! Pics or it didn't happen!
Miesten pyllypino, mammojen tissit ja piparit täällä on jo ollutkin!!!
Kiitos sinun.. Nyt pitää käydä hakeen uus näppis, saattoi jääteet lentää kun luin tuon![]()
Kepsis: mulla tulee mieleen äijänköriläs, joka on nuorempana pelannut KePSissä (Kemin palloseura) mutta sittemmin keskittynyt keppanan juontiin ja kepposteluun. Mutta muistaa aina muistuttaa, että on hänkin pelannut KePSis.
Eli tuleeko kaikille mieleen tämä henkilö mun nikistä:
![]()
Cool, ehkä vaihdan nikkini.... :O