Tehkääs mulle siivouslista!

01.08.2009
639
0
16
Olen niin huono tekemään kotitöitä, teen niitä vain pakosta! :headwall:
Kotimme on kyllä aina siisti, pyykit ja tiskit pesty, mutta vasta iltaisin saan itseäni niskasta kiinni ja rupean raivoamaan esim. tiskejä koneeseen apinan raivolla! |O :D
Ehkäpä säntillinen lista auttaisi ongelmassani...? :snotty:
Mies kyllä tekee kotitöitä, mutta käy päivätöissä ja minä vain lorvin kotona tytön kanssa... :ashamed: :|

Auttakaa.

Mitä tehdä päivittäin, viikottain ja kuukausittain..? =)

Joka toinen viikko vaihdetaan meilläkin lakanat. Meillä tehdään kerran viikossa viikkosiivous (imurointi, lattioiden pesu, pölyjen pyyhintä, vessa)
Päivittäin lähinnä järjestellään tavaroita ja lakaistaan muruset keittiön lattialta ja ruokailutilasta..

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
kuinka useasti muut vaihtaa petivaatteet? Meillä vaihdetaan kerran 2 vkoon, onko liian harvoin? :ashamed:

meillä suunnilleen samalla tavalla..

mulla taas tällästen harvemmin tehtävien kotitöiden kohdalla käy usein niin etten muista milloin viimeksi olen vaihtanut ne lakanat yms. Tarvisin melkein kalenterin mihin kirjoittaa ylös :whistle:

apua, meillä ei aina edes viikottain imuroida, tod.pestä lattioita ku pari kertaa vuodessa..pölyjä pyyhitää ku jaksetaa/muistetaa...vessa pestää ehkä kerra kuussa ja lakanat vaihdetaan IHAN LIIAN HARVOIN, ehkä 4krt vuodessa, mutta mä vihaan sitä. Ja ihan perusssiistiä kyl meillä aina on...jos vieraita tulossa ni sit punaan paikat ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja opisk..:
apua, meillä ei aina edes viikottain imuroida, tod.pestä lattioita ku pari kertaa vuodessa..pölyjä pyyhitää ku jaksetaa/muistetaa...vessa pestää ehkä kerra kuussa ja lakanat vaihdetaan IHAN LIIAN HARVOIN, ehkä 4krt vuodessa, mutta mä vihaan sitä. Ja ihan perusssiistiä kyl meillä aina on...jos vieraita tulossa ni sit punaan paikat ennen.

Sori mut mä luulen etten pystyis asumaan tuolla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja opisk..:

Sori mut mä luulen etten pystyis asumaan tuolla tavalla.

Mäkö luulin, että mä oon laiska. :D Ei vaan, tunnen itsekin pari äiti-ihmistä, jotka siivoavat todella harvoin. Mutta ihan viihtyisät kodit heillä silti on! =)

Yhteistyössä