Tehokas sähköhammasharja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulle kertyy niin paljon ja nopeesti tota hammaskiveä joten mietin sähköhammasharjan ostoa. Mikä olisi tehokas merkki? Sokoksessa olisi 3+1 päivillä tarjouksessa Oral B Vitality Precision Clean sähköhammasharja 21,90? Onko hyvä ja edullinen?

Tämä nyt vain liippaa tätä keskustelun aloitusta, mutta onko sähköhammasharjalla oikeasti jotain vaikutusta?

Mä olen pitänyt sitä lähinnä vuoden turhakkeena, ja hiljaa mielessäni ajattelen että reipas ranneliike harjattaessa 'manuaalisesti' ajaa just saman asian.

Niin että onko vai eikö?

Niin ja ei tuo hinta vaikuta pahalta- edulliselta kuulostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tämä nyt vain liippaa tätä keskustelun aloitusta, mutta onko sähköhammasharjalla oikeasti jotain vaikutusta?

Mä olen pitänyt sitä lähinnä vuoden turhakkeena, ja hiljaa mielessäni ajattelen että reipas ranneliike harjattaessa 'manuaalisesti' ajaa just saman asian.

Niin että onko vai eikö?

jos kerran kokeilisit niin huomaisit eron. eroa on kuin yöllä ja päivällä. hampaat eivät lähde puhtaaksi tavallisella harjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Niin että onko vai eikö?

jos kerran kokeilisit niin huomaisit eron. eroa on kuin yöllä ja päivällä. hampaat eivät lähde puhtaaksi tavallisella harjalla.

Ahaa. Meillä oli sähköhammasharja silloin kun olin lapsi ja mä inhosin sitä vehjettä. Se täryytti niin että mun nenänalustaa kutitti ihan älyttömästi koko hammaspesun ajan :$ inha tunne.
Onko ne yhtään muuttuneet?

Yhteistyössä