Tehtävä tylsän perjantai-illan kunniaksi, SINULLE.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Kato oikealle, mitä näet? No entäs vasemmalla? Minkä päällä istut/makaat? Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen?
Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin?

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä? Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on.

Sitte on tehtävä suoritettu. :xmas:

oikealla kirkkaan punainen verho, vasemmalla keittiön apupöytä, istun pirtinpenkillä, jääkaappi valkoinen, huurteinen lampunvarjostin, kuuluu vaimeaa hurinaa koneesta, simpsonit telkkarissa, nälkä on, salaattia, punkkua ja juustoa luvassa, metallinen, punatauluinen kello keittiössä... ;)

Oikealla reppuni, kaikkee rojua ja seinällö työpaikan leimalaite. Vasemmalla näyttöruutuja, näppäimiä, puhelimia, työtuoli. Istun toisella työtuolilla. Valkoinen esine = lautanen. Lamppuna tommonen loisteputki. Ei tartte olla ees hiljaa ni kuuluu valvomon ulkopuolella olevien koneiden hurina (murina, mölinä yms.). Radiokin on päällä.

On nälkä ja syönkin parhaillaan lihaperunasoselaatikkoa (siksi se lautanen tulikin mieleen, tää on melkein valkonen :D). Täällä töissä seinäkello on perusvalkoinen nelikulmio. Noita saa varmaan vitosella halpahalleista.

Oikealla:3,5v tyttö istuu lattialla ja leikkii.
Vasemmalla:seinä
Istun tietsikka/toimistotuolilla(pyörivä)
Muki eka valkonen.
Ei oo ylhäällä lamppua.
Kuuluu jonkun piirretyn ääntä vierestä ja tytön iloista kiljahtelua:D+koiran tuhinaa.
Nälkä ois muttei tiedä mitä söis.
Ja täällä ollkarissa on kultareunuksinen,mustataustainen kello:)

Kato oikealle, mitä näet? No entäs vasemmalla? Minkä päällä istut/makaat? Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen?
Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin?

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä? Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on.

Oikeella on kirjahylly, lähinnä nään lasivitriinin, jossa muutama mun pokaali, valokuvia ja lasten ristiäislahjoja :) Vasemmalla nään seinän.. Oon puolistunnassa tummansinisellä sohvalla ja tietsikka sylissä. Mulle ei tuu mieleen muuta valkoista ku toi mun usb-hubi, kun on sopivasti tossa hollilla :D Lamppu on tollanen lasikupu valkoisella paksulla reunuksella.. Kuuluu Simpsonien kälätys telkkarista :D

Mul on ihan jäätävä nälkä, niin nyt ku aina :D Aattelin jos paahtoleipää kävis tekemässä ja sen jälkeen vois syödä mumsmumsseja ja sit jos miekkone tois mulle juustonaksuja ku meni käymää kaupassa :p

Nii juu ja seinäkello on tollanen kelta-oranssi kukka, jolla on iloinen naama ja kädet :D

Kato oikealle, mitä näet?
-Seinän
No entäs vasemmalla?
-Tv:n

Minkä päällä istut/makaat?
-Päiväpeiton

Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen.
-Hyllykkö

Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen?
-No eipä näy lamppua just tossa yläpuolella

-Tv on päällä

Oisko nälkä?
-Vähän

Mitähän meinasit syyä?
-Jaa-a. Varmaan leipää.

Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on.
-Tommonen suorakulmion muotonen, missä on joku nainen. Patterit loppu.

Oikealla ikkuna, samoin vasemmalla. Sohvalla istun. Valkoinen esine on lautanen. Kun katson ylöspäin, näen halogeenilampun, joka kyllläkään ei pala tällä hetkellä. TV:n ääni kuuluu, uutiset menossa. Nälkä ei ole,koska juuri söin. Eikä ole janokaan, kun lasissa skumppaa. Seinäkelloa ei ole!

Kato oikealle, mitä näet? käytävän, jonka päässä huone jossa istuu mieheni.

No entäs vasemmalla? Telkkari ja sen takana ikkuna jonka takana metsä.

Minkä päällä istut/makaat? Sohvan

Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Äitiyspakkaus (sellainen on tullut vähän aikaa sitten :D)

Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? TYhjä lampun kiinnike katossa, ei lamppua siis.

Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin? Perunakattilan porinaa ja näppiksen ääni (sieltä huoneesta jossa mieheni istuu)

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä? On nälkä, kala on uunissa ja perunat tulella. Juu syödään aina myöhään.

Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. Ei ole yhtään seinäkelloa.

- Olohuoneen oven
No entäs vasemmalla?
- Seinän
- Punaisen nojatuolin
- Valkoinen Colt-sytkäri
- Lasipallo
- Naapureitten puhetta ja liikenteen ääniä

Ei ole nälkä enkä ajatellut syödä mitään. Seinäkello on punainen.

Oikealla näen sotkuisen keittiön.
Vasemmalla tuunauksen alla olevan 50-luvun lipaston.
Istun lattialla kukkakuvioisen tyynyn päällä.
Valkoinen esine on olkkarin pöydällä oleva kynttilänjalka.
Katossa näkyy jättikokoinen riisipaperivalaisin.

....Kuuluu... miehen ja lapsen äänet kun ne maalaa vesiväreillä.Ja kuuluu myös autojen ääntä avoimesta ikkunasta.
Nälkä on,meinasin mennä tekemään nuudelit .

Meillä on monta seinäkelloa; keittiössä munakellolla varustettu, eteisessä "koulukello" ja olkkarissa iso lasinen kello missä joku budhhahemmo.

oikealla on vaatekaapin ovet (seinään upotettu), vasemmalla on seinä. makaan sängyllä. hoitopöytä. plafondi on viistoon oikealla suunnilleen jalkojen päällä. siinä on kuu ja tähtiä. kuuluu hurinaa tietokoneesta ja telkkarista kuuluu musiikkia/puhetta. seinäkelloa ei ole.

Kato oikealle, mitä näet?Seinän :D
No entäs vasemmalla? miehen
Minkä päällä istut/makaat? sohvalla istun
pöytä
Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? normi kattolamppu

Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? telkkarin ääni kuuluu

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? kyllä on !
Mitähän meinasit syyä? leipää varmaankin pitäs tehrä..
Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. se on sellanen perus musta kello,lastenhuoneessa autot seinäkello :D

Kato oikealle, mitä näet? Ikkunan
No entäs vasemmalla? Mieheni
Minkä päällä istut/makaat? En istu enkä makaa
Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Lumipallo
Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? Ei ole lamppua
Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Musiikkia
Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin? Telkkarista

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Ei oikeastaan
Mitähän meinasit syyä? Pähkinöitä
Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. Valkoinen

.

Kato oikealle, mitä näet? Kaapin No entäs vasemmalla? Eteinen ja olohuone Minkä päällä istut/makaat? Istun tuolilla Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Meidän makkarin ovi Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? Tommonen plafondiJa sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Mukuloiden ja miehen juttelua Kuuluuko mittään? Ja telkkarikin mölyää Hurinaa? Joo, sitäkin Mistä se on peräsin? Ilmastoinnista
No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Kamala nälkä Mitähän meinasit syyä? Jos vaikka leipää ja limpparia Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. Miehen vaarivainaan perintoheiluriseinäkello

Kato oikealle, mitä näet? Kirjahyllyni, huoneeni avonaisen oven, vaatekaapit...

No entäs vasemmalla? Vain ikkuna, jonka läpi näen lehtipuun.

Minkä päällä istut/makaat? Tuolin.

Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Paperinpala

Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? Riisipaperivarjostin

Kuuntelen biisiä Sound of Silence, Simon & Garfunkel. Se on hiljaista, nimensä mukaisesti.

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä? Harkitsen jotain lämmintä juotavaa. Mulla ois vielä chai-makusiirappia.

Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. Kaverin antama erittäin kaunis mutta alati jäljessä kulkeva metallikehyksinen ruusukello.

oikealla: seinän, kissan, sitterin, miehen, puuhamaton, pistorasian, eteisen, eteisen maton, makkarin oven.

vasemmalla: parvekkeen oven, olohuoneen verhot, reinot, parvekkeen limenvihreiän kynnysmaton.

makaan sohvalla. valkoisesta esineestä tuli vaasi mieleen :D katossa tommonen valkonen lautas(?)lamppu.

kuulen telkkarin äänen, tulee just k supermarketin mainos :D jeejee.

Oikealla näkkyy ikkuna ja maisema ikkunasta. Vasemmalla sänky. Istun tuolilla. Valkonen esine, minun muki. Lamppu on tylsä halogeeni. Jotaki etästä hälyä ja juttelua kuuluu, aika hiljasta, hurinaaki, en tiä mistä on peräsin, ehkä joku ilmastointi? Nälkäki ois, vaikka äsken söin. Enhän mie kait ennää mittään syö mut kelpais kyllä joku hesen mega-ateria. Kello on sähkönen typerä seinäkello joka jokasen minuutin kuluessa napsahtaa. Ärsyttävä.

Koira jyrsimässä luuta, olohuoneen ikkuna, sohvalla istun, tulostuspaperi, ikean spottilamppu, telkkari vaan möykkää.. syön broileripasta salaattia punkun kera:) ei oo seinäkelloa!

Rappusten kaiteet

No entäs vasemmalla?
Seinähylly minkä päällä on kaikkea tietokonesälää

Toimistotuoli

Jääkaappi

Kahden lampun seinävalaisin

Hiljaista on. Tai näppäimistöstä kuuluu ääntä ku kirjoittaa.

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä?
Ei ole nälkä vaan vettä voisin juoda janoon kuiteskin.

Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on.
Ei ole minkäänlaista seinäkelloa.

oikealla näkyy punainen, samettinen nojatuoli ja vasemmalla taas lipasto. istun tuolilla, ensimmäinen mieleen tuleva valkoinen asia on pakastin. katossa musta spottivalaisin, josta yksi lamppu palanut. kuuluu musiikinmöykkää, mies katsoo jotain musiikkiohjelmaa & 2v laulaa mukana.
nälkä on, meinasin syödä miehen tekemää perunarieskaa ja juoda kaakaota :p
seinäkellona meillä on kaunis, hiukan vanhanaikainen Anttilasta ostettu ruusukello

Viimeksi muokattu:
Kato oikealle, mitä näet?Ikkunan, parvekkeen, vastakkaisen kerrostalon ja vilkasliikenteisen kadun. No entäs vasemmalla? Telineellisen puhtaita pyykkejä, kauempana eteisen peilin ja pimeän makkarin. Minkä päällä istut/makaat? Sohvan :D Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Toi olkkarin tuoli... Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? Ei oo lamppua katossa...
Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin? YouTube on päällä, musaa kuuluu :) Jos ei olis musaa, niin kuuluis naapurin poikien hölötystä ja ehkä autojen ääntäkin.

Nälkä ei oo mutta nektariineja vedän. Seinäkelloa en omista.

-lapset, toinen leikkaa jotain ja toinen pukee essua päälleen
-seinän
-tuolilla istun
-vatkain
-kuparin värinen pallo
-saksien ääntä ja muminaa/vikinää/rallattelua 2veen suusta. Varmaan hurisee jääkaappi ja pakastin mutta en mä niitä kuule tinnitukseltani
-ei oo nälkä mut syön silti jotain hyvää kun oon saanut lapset nukkumaan, en tiiä vielä mitä.
-valkopohjainen ja kultareunuksinen, pyöreä, perus

Yhteistyössä