Tehtävä tylsän perjantai-illan kunniaksi, SINULLE.

Rakkaani, vanha Palmun taulu, nojatuoli, kahvikuppi, neliönmallinen lasivalaisin (valkoinen, heh) kuuluu hurinaa, esikoinen pesee hampaitaan, ei ole nälkä, just söin, seinäkello löytyy vain lastenhuoneesta: neliönmallinen, lapsen itse tekemä :D

Oikealla työhuoneen kaappirivistö, näköjään kaipaa pyyhkimistä, jonkun tahmatassun jälkiä siellä täällä....
Vasemmalla työhuoneen kirjakaapit, vihertävät lasiovet joiden takaa kuultavat kirjat sikin sokin...
Istun mustalla työtuolilla...
Edessä valkoinen työpöytä...
Katossa näyttääpi olevan tuollainen kovin pelkistetty plafondilamppu...
Kuuluu jonkinlaista pulputtavaa ääntä kylppäristä, ilmanvaihtokone kaivannee taas lisää vettä, alakerrasta kuului sihahdus, taisi mies avata oluen, muuten on hiljaista, läppäri vähän hurisee...

Voishan sitä jotain syödä... :P Ei vaan keritty kauppaan joten ei mitään herkkuja kyllä kaapista löydy. Jos söis leivän.

Seinäkelloa ei ole.
Valmis. :)

Valkoiset seinät oikealla ja vasemmalla. Tuolilla istun, eka valkoinen esine joka mieleen tulee on tämä pöytä jolla on mun kannettava. Ylhäällä pelkkä katto. Ääni joka kuuluu tulee lapsen Wii-pelistä. Se pelaa Wormsia. Ei ole nälkä. Meidän ainoa seinäkello on keittiössä. Se on iänikuisen vanha jossa on lilaa ja hopeaa :D

Kato oikealle, mitä näet? -Tyhjän kukkaruukun, ja kukkatelineen. Keskeneräinen palapeli.
No entäs vasemmalla? -Sänky, olut.
Minkä päällä istut/makaat? -Korkeaselkäinen pähkinän värinen tuoli, puna-vihreän istuinalustan kera.
Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. -Vessapaperi rulla. Se kun on tossa läppärin vieressä :D
Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? -Ei lamppua, mutta verhotangosta roikkuu sininen litistetty pullo ketjun päässä.
Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? -Musiikkia. Nrj päällä.
Kuuluuko mittään? -Niin ja yläkerran naapurin popitukset.
Hurinaa? -EI! vaan ne yläkerran naapurin popitukset edelleen!
Mistä se on peräsin? -Yläkerrasta edelleen *pyörittää silmiään* :)

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? -Ei enää. Söin just suolakeksejä.
Mitähän meinasit syyä? -Seuraavaksi varmaan paistan ranskalaisia.
Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. -Mistä niistä haluat kuulla? Tähän 33 neliöön mahtuu ainakin 4 eri seinäkelloa. Yks on ikean halppis tylsä valkoinen, yksi on ollut yli 15 vuotta (hopeareunuksinen). Yhdessä kellotaulu on O:n kohdalla, sanassa Love ja viimeisessä on kadunpätkä New Yourkista. :)

Oikealla iso musta tyyny, vasemmalla vitriinikaappi.
Makaan sängyllä, valkoinen on tuo paperilamppu pöydällä.
Pyöreä lasikúpuinen lamppu.
Kuuluu hurinaa koneesta, kolinaa lastenhuoneesta ja telkkarin ääntä.
Ei oo nälkä, mutta koko ajan tekis jotain mieli,,,
Seinäkelloa ei oo...eiku lasten huoneessa on SalamaMcQueen seinäkello.

Kato oikealle, mitä näet?

Muki teetä, pullo vadelmalimua ja kännykkä sohvan käsinojalla.

No entäs vasemmalla?

Avonainen parvekkeen ovi, josta kanit juoksee just ulos ja sisään :)

Minkä päällä istut/makaat?

Sohvan. Ja puolittain makaan hirveen kasan sohvatyynyjä päällä (selkäongelmia).

Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen.

Toi mun teemuki. Oon kait tylsä mut se osu silmään :)

Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen?

Ohut lasinen, pyöreä pieni himmeä kattolamppu.

Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin?

Nyt just kuuluu Diablon Damien -biisi. Jos laitan sen pois niin tietsikka vaan hurisee ja pieniä tassunääniä kuuluu. :)

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä?

Ei, oon vähän ähkyssä kun oon syönyt liikaa herkkuja. Nytkin puputan popcornia. Ja kamomillateetä ja vadelmalimua.

Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on.

Ainut seinäkello mikä meillä on on korjattavana kun tipahti seinältä. Sellainen iso, puinen, ristinmuotoinen Black Sabbath-kello. My precious!

Oikealla on ikkuna josta on järvinäköala, vasemmalla lipasto jonka päällä 17" digitelkkari. Istun venetsiatuolilla ja eka mieleentuleva valkoinen on lakana. Ylhäällä on lampun sijasta simpukka-amppelissa oleva posliinikukka. Hiljainen hurina kuuluu tietsikan keskusyksiköstä ja telkkarin ääni olohuoneesta. Nälkä ei ole joten ei tarvitse syödä mitään, juon vain vettä. Seinäkello on pyöreä peililasi, johon on käsin maalattu kaksi pöllöä oksalla istumassa.

Kato oikealle, mitä näet? - Punainen kenkälaatikko ja vaatekaappi
No entäs vasemmalla? - Pysytyyn nostettu biljadipöytä
Minkä päällä istut/makaat? - Istun tuolilla
Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen - Nenäliina
Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? - on katon madalluksen reuna
Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin? - Poika katsoo leffaa ja siitä tulee ääntä, ulkoa kuuluu auton ääniä ja tietokone hurisee
Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä? - Mies viimeistelee leipomustaan joten sitä seuraavaksi
Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. - On kaksi. ruskea puureunainen kello ja cocacola aiheinen kello.

Kato oikealle, mitä näet? Näkyy meijän sänky.
No entäs vasemmalla? Vasemmalla, melkoisen lähellä, on seinä.
Minkä päällä istut/makaat? Huonostipäällystetyn tietsikkatuolin päällä istun.
Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Edessäni oleva muki jossa on vettä.
Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? Miehen ostama, yllättävän miunkinmieleinen plafondi :)

Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu?
Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin?Tietsikka hurisee, ja kissa hyrrää sängyllä.

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? No vähän alkaa olemaan..
Mitähän meinasit syyä? Hmm, en tiiä vielä.
Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. Valkonen ihan normaali seinäkello.

Sitte on tehtävä suoritettu. :xmas:

Kato oikealle, mitä näet? No entäs vasemmalla? Minkä päällä istut/makaat? Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen?
Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin?

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä? Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on.

Oikealla on ikkuna, vasemmalla on ruokapöytä, istun sohvalla. Tyynyliina on valkoinen, tyyny on tässä sohvalla kans. Kattolamppu on tuommonen Ikean monihaaranen härveli, siitä on palanu kaks valoa.

Autot mennä hurisee tuossa tiellä niinku aina. Nälkä ei oikeestaan oo mutta jano vähän, onneksi oonki just menossa baariin siiderille :) Seinäkelloa ei oo ollenkaan. Olipa hassu tehtävä :D

Kato oikealle, mitä näet? Kissan kiipeilypuun ja sohvan
No entäs vasemmalla? eteisen käytävä
Minkä päällä istut/makaat?tietokonetuolilla istun
Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Lumi
Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? Ei åle.
Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? tv:n ääni
Kuuluuko mittään? no se tv
Hurinaa? jos oikein tarkkaan kuuntelee ni juu, ihan vaimea..
Mistä se on peräsin? tietokoneesta

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? yep
Mitähän meinasit syyä? kaurasämpylän ajattelin syödä, johon päälle oivariinia, perunasalaattia ja paljon juustoa+paprikaa
Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. keittiössä miehen itsetekemä puinen neliskanttinen.

Kato oikealle, mitä näet? No entäs vasemmalla? Minkä päällä istut/makaat? Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen?

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä? Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on.

Oikealla on tiskipöytä. Vasemmalla ikkuna. Istun keittiön tuolilla. Valkoinen muki. Pöydän päällä katosta roikkuu lamppu, joka muistuttaa öljylamppua. Jääkaappi hurisee ja seinäkello raksuttaa, vauva ähkii jotain toisessa huoneessa. Ei ole enää kova nälkä. Söin just leipää ja kaakaota. Syön kohta vielä jogurttia ja mustikoita. Seinäkello on vuolukiveä ja siinä on hiekkapuhallettu karhun kuva.

Kato oikealle, mitä näet? Oikealla näkyy takka
No entäs vasemmalla? Ikkuna josta näkyy ehta maalaismaisema, jonka ylle laskee aurinko:whistle:
Minkä päällä istut/makaat? Soffalla istun
Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. Hmm.. ekas tuli mieleen kastepuku, mutta esine... keittiöstä keraaminen pullo, missä lukee tiskiaine.
Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? Ei oo lamppua, on vaan pelkkä johto, kun sähkö on just tehty uusiksi:D
Kuuluu, hurinaa. Tosta digiboxiasta joka vetelee viimeisiään:mad:

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Mitähän meinasit syyä?
Nälkä on, kamala sellainen. Aattelin passittaa ton miehen hakemaan kebua:p
Ei oo seinäkelloa tässä talossa, vihaan tikitämisen ääntä:rolleyes:

Sitte on tehtävä suoritettu.

Kato oikealle, mitä näet? - TIetokonepöydän ja miehen tietokoneet, sekä lasikaapin.
No entäs vasemmalla? - Ikkunan ja siitä näkyy takapiha ja naapuritalo-
Minkä päällä istut/makaat? - Nojatuolissa
Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen. - Jääkaappi
Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen? - Plafondi jossa on koukerokuvioita
Ja sitte ihan hiljaa.... Mitä kuuluu? Kuuluuko mittään? Hurinaa? Mistä se on peräsin? - Hurinaa miehen tietokoneista, tv:stä ohjelman äänet, toisesta makkarista tytön äänisatu (joka viel pyörii vaik neiti nukahti jo, sammuu kohta) ja miehen audiokirja

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? - Ei nyt hirvittävästi
Mitähän meinasit syyä? - Jotain pientä, jugurttia jos on. Perunat on kyllä kiehumassa mutta ne menee kypsyttyään jääkaappiin, että teen huomenna perunasalaattia.
Jos vielä kertoisit mulle millanen seinäkello sulla on. - Sinivihreä ja siinä on kalanruodon kuva ja numerot 3, 6, 9 ja 12 roomalaisilla numeroilla.

Kato oikealle, mitä näet?
Oikealla näkyy tv vihreän pöydän päällä ja ikkuna jossa siniset verhot.

No entäs vasemmalla?
Seinä.

Minkä päällä istut/makaat?
Makoin sänkyni päällä poikittain.

Kerro mulle ensimmäinen valkonen esine mikä tullee mieleen.
No, olisko tää mun läppäri, mut jos joku muu niin mun uus valkoinen hihaton tunika.

Kato ylös päin, jos sielä on lamppu niin millanen?
Kun katson hieman takaviistoon oikealle niin katossa roikkuu sellainen HipHop sarjan lamppu ( huone oli aikaisemmin tytön huone eikä ole tullut vaihdettua lamppua.
Kuorsausta, rakas se siellä kuorsaa, ja konekin hieman hurisee.

No ei siinä vielä kaikki. Oisko nälkä? Eipä oo

Mitähän meinasit syyä? Iltalääkkeet käyn ottamassa.

Mulla on sellainen muumiseinäkello.

Sitte on tehtävä suoritettu.

Oikealla ruskea sohvatyyny, vasemmalla iso limoviikuna. Istun mustalla nahkasohvalla.Valkoinen esine = kukkaruukku, jossa em. viikuna asuu. Katossa lamppu mustaa metallilankaa, viisi huurelasikuuppaa joissa 40 w kynttilälamput. Kuuluu Jukkkapojan 'Silkkii' youtubesta oikeaan korvaan nappikuulokkeella.

Ei oo nälkä, eli en aio syödä mtn. Seinällä on miehen isän 50-vuotislahjaksi saama vedettävä kello.

Oikealla keittiötä ja eteisen peilikaappi. Vasemmalla ikkunasta näkyy naapurin iso puska. Istun keittiön tuolilla. Valkoinen puhelin. Ylhäällä kristallikruunu. Pieni tv:n taustaääni, tosi pienellä.

Nälkä ei ole, en varmaan enää syö mitään. Seinäkelloja on monta, lähin on sellainen "tekovanha" roikkuva.

Oikealla puolella on sänky, jonka päällä jokunen metri sohvakangasta ja sen takana ikkuna.
Vasemmalla on vauvan sitteri ja sen takana kaappi.
Istun tällasessa Ikean mustassa pallomaisessa työtuolissa.
Eka valkonen esine... Kananmuna :D
Katossa on kiemurteleva kisko, jossa 5 lamppua.
Telkkarista kuuluu jotain puhetta ja tietokone hurisee.
No ei oo nälkä, kun just vedin läjän karkkia....
Ainoo seinäkello mitä meillä tällä hetkellä on, on tollanen Ikean halvin mahdollinen muovilätty, valkoinen sellainen.

oikealla koira joka kuorsaa, vasemmalla muhkea kasa tyynyjä
istun sängyllä ja kuuluu vaan koiran kuorsausta
eka valkoinen esine:päiväpeitto
ei oo nälkä ollenkaan, eikä tee mieli mitään
mulla ei ole seinäkelloa ollenkaan :D

Yhteistyössä