M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:mä en hiffaa tätä juttua.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:mä en hiffaa tätä juttua.
Ostettiin siis sohvapöydän tilalle Ikean lastenpöytä ja tuolitoltiin pojalle luvattu oma pöytä ja tuolit ja ne ei oikein järkevästi mahdu tässä nykyisessä kämpässä muualle niin heivattiin sohvapöytä mäelle ja laitettiin ne siihen tilalle
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:mä en hiffaa tätä juttua.
Ostettiin siis sohvapöydän tilalle Ikean lastenpöytä ja tuolitoltiin pojalle luvattu oma pöytä ja tuolit ja ne ei oikein järkevästi mahdu tässä nykyisessä kämpässä muualle niin heivattiin sohvapöytä mäelle ja laitettiin ne siihen tilalle
ahaa. miksi tonne pöydän alle ei mahdu jalat? luulin et on ihan oikea sohvapöytä kun siellä tollaset "lehtitasot"
Alkuperäinen kirjoittaja huu:Pojalle tosi kiva juttuTyylillisesti aika kökkö
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Miksi noi kaksi tuolia eivät ole samanlaisia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Siis mie en nyt kyl hokaa, et mahtuuko tonne pöydän alle edes jalat?? Eihän tos voi edes leikkiä tai piirtää jos ei saa jalkoi tonne alle! Ja jos on tilanahtautta, ni miks kaks tuolia? Eiks yksi riitä, okei ymmmärrän jos teil o useampi lapsi
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ni mut noi jalat? Koitappa istua ite tollain, että et saa jalkoja suoraks pöydän alle. Esim. keittiössä tason kohalla mis laatikosto, onnistuuko siinä kirjottaminen esim. hyvin? Ei. Eihän tos saa tota tuolia vedettyä tarpeeksi lähelle pöytää et jalatki menis tohon. Ei jalat hyllyllä voi istua.
Okei nipotan ehkä, mutta sori, kyseenalaistan vain, tai sit kuva vääristää jotenki, sori
Alkuperäinen kirjoittaja Naniina:Yhdyn kyllä kahteen edelliseen. Okei, vaikka poistat ton alimman hyllyn kuten sanoit, ni ei noi polvet mene tonne pöydän alle!! Ja silleen on aika vaikea istua. Kokeileppa ite! Miks tos on kaks tuolia?