Teidän oma aika.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tympii

Vieras
Mitä se on ja koska se on?

Rupesin vaan miettimään kun olen ollut kiukkunen eilisestä ja katoin että viimeksi 2vkoa sitten ollut lapsista vähän aikaa erossa. Täytyisi ruveta useimmin käymään jossain ennenkun tämä 24h läsnäolo ahdistaa liikaa. Tulee vaan pistettyä miehen jutut edelle :/

Niinpä.

On sitä tietty, jos jää illalla koneelle mutta sitten väsyttää aamulla.

(no okei, mä käyn aika usein lenkillä mutta ei niistäkään kerry kuin kolmisen tuntia viikossa ajallisesti)

Jaa mitä se on? :D
Otan omaa aikaa sillon kun miusta tuntuu et tartten sitä. Toi 2vko on ihan normi aika ainakin miule etten käy missään ilman tyttöä.
harvemmin tulee lähettyy mihkään, edes kahville tai näin. Shoppailemaankin jos menen niin kyl se pimu on mukana.
Siis tarpeen mukaan teen omia juttuja ihan yksin.

Tälleen aamusin pääsen koneelle ku pojat nukkuu(esikko 10 v. ja kuopus 5 vkoa),muuten käyn pari kertaa viikossa jossain ihan yksinäni,eli siis ihan kaupassa, kierrätyskeskuksessa tai koiran kanssa kävelyllä.Kummasti taas jaksaa kotiin palattua eri lailla.Ukolla menee syksy varmaan taas metsästyshommissa joten voi olla et miun oma aika yllättäen vähenee...

Kun lapset nukkuu...

Noo, käynhän mä töissä, se on sitä omaa aikaa... :laugh:

Saisin kyllä mennä, mutta en vaan jaksa tai halua (ei ole ajokorttia, eikä haluja sitä ajaa)... Olen niin väsynyt ja RAKASTAN kotona olemista... :heart: Kaiholla muistelen kotiäiti-aikaa (eli hullu olen?)... :|

Kyllä ne menohalut vielä tulee luulen... Olen käynyt toki tyttöjen kanssa leffassa, tyttöjeniltaa viettämässä tai laivareissuilla, mutta aniharvoin...

Pitäisi nyt alottaa siskon kanssa tanssiharrastus pitkästä aikaa ja TOSISSAAN sopia tyttöjen juttuja... :D

Mies aikoo laittaa rahaa säästötilille nyt vuoden ajan ja lähdetään kahdestaan jonnekin... :heart: Mies varmaan kummastelee, kun niin viihdyn kotosalla, enkä niiiiiin kaipaa ulkomaan reissuja... :D

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Kun lapset nukkuu...

Saisin kyllä mennä, mutta en vaan jaksa tai halua (ei ole ajokorttia, eikä haluja sitä ajaa)... Olen niin väsynyt ja RAKASTAN kotona olemista... :heart: Kaiholla muistelen kotiäiti-aikaa (eli hullu olen?)... :|

Kyllä ne menohalut vielä tulee luulen... Olen käynyt toki tyttöjen kanssa leffassa, tyttöjeniltaa viettämässä tai laivareissuilla, mutta aniharvoin...

Pitäisi nyt alottaa siskon kanssa tanssiharrastus pitkästä aikaa ja TOSISSAAN sopia tyttöjen juttuja... :D

Mies aikoo laittaa rahaa säästötilille nyt vuoden ajan ja lähdetään kahdestaan jonnekin... :heart: Mies varmaan kummastelee, kun niin viihdyn kotosalla, enkä niiiiiin kaipaa ulkomaan reissuja... :D

myöhän ollaan vähän samanlaisia. mIekii rakastana kotona olemista :heart:
oon huono lähtemään mihinkään kun ei vaan huvita eikä kiinnosta, kotona on kivempaa.

joka päivä kun lapset nukkuu päiväunia. Käytän kylläs sen ajan itsekin nukkumiseen jotta jaksan paremmin kun toinen on 4kk ja toinen 2v. Joka päivä käyn kuntoilemassa salilla tai ohjatuissa 1-1.30min. ja sit pian meneekin molemmat yöpuulle ja aika 9 jälkeen on meidän yhteistä tai omaa:D Tarvittaessa pääsen aina shoppailemaan tms. kun haluan ja käynkin usein. Eli riittää mulle:)

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Kun lapset nukkuu...

myöhän ollaan vähän samanlaisia. mIekii rakastana kotona olemista :heart:
oon huono lähtemään mihinkään kun ei vaan huvita eikä kiinnosta, kotona on kivempaa.

Toki minäkin tykkään kotona olla. Nyt vaan kuopus ei meinaa iltaisin mennä nukkumaan. Jo monta viikkoa taistellut. Ja esikoinen herää ennen auringon nousua. Kai siitä johtuu että haluais päästä yksistään hengähtään, kun ei iltaisin tai aamuisin pientä rauhallista hetkeä. Jos sais aikaseksi ruveta kävelyllä käymään.

Mutta helpotti kun sai purnata ja kuulla miten muilla :D

eipä sitä ole. asun 4 lapsen kanssa yksin ja käyn töissä. Aamulla vien pienet päiväkotiin ja haen töiden jälkeen. lasten isä ei ota koskaan lapsia luokseen kun pitää saada ryypätä ja haluaa olla rauhassa....

Mä käyn 5krt viikossa tunnin lenkillä, yleensä lähden joko lapsen nukahdettua tai sitten silloin kun mies menee lasta nukuttamaan. Tällä viikolla kävin kaverin kanssa kaffella ja pari viikkoa sitten olin yksin pari päivää reissussa ihan vaan ystävien kesken. Meillä periaate on se, että yhdessä on lapsi haluttu/tehty/saatu, joten yhdessä hänet myös hoidetaan. Molemmilla on omat harrastuksensa ja omaa aikaa saa tarvittaessa, näin pysyy kaikki onnellisina.