A
ap
Vieras
Teille on perustettu uusi ryhmä facebuukkiin, käykää kattomassa 
http://www.facebook.com/group.php?gid=101714413200205&ref=nf
http://www.facebook.com/group.php?gid=101714413200205&ref=nf
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:ja unohtu sanoa vielä että käykää lukemassa sieltä seinältä kirjoituksia. On ku ois suoraan tältä palstalta!!
quote:
"Tämä on sitä BEGHAAMIEN SANELU POLITIIKKAA vaikka OVAT HUIJAREITA ja seuraavaksi vievät MEIDÄN NAISET!!! MIKSI EI VOIDA AUTTAA BEGHAAMEJA NIIDEN OMASSA MAASSA!!!"
ja vastaus:
"Jonkun pitää kyllä tuoda järjen ääni tähän keskusteluun! Miten te voitte olla noin naiiveja ja keskustelukyvyttömiä! Beckham on vaarassa kotimaassaan, häntä uhataan yhä uusilla vammoilla!
Suomi tarvitsee lisää Beckhameja, jalkapallotoiminnassa on jatkuva pula hyvistä vanhemmista. Beckhamit rikastuttavat suomalaista piz...zakulttuuria ja kampaamoalaa. Kirpputoritkin nousisivat uuteen kukoistukseen jos kaikki Beckhamit tulisivat Suomeen ja ostaisivat muotiliikkeet tyhjiksi. Beckhamit myös pidentävät suomalaisten työuria, suomalaiset eläkeläisetkirurgitkin saavat taas töitä jos Suomeen tulee lisää Beckhameja leikattaviksi. Minun mielestäni tässä keskustelussa pitäisi kuulla myös Beckhamin ja Oravan mielipiteitä, onko kukaan huomannut kysyä heiltä!
Sitä paitsi Victoria on ihana ja David on yhdys sana."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AP:ja unohtu sanoa vielä että käykää lukemassa sieltä seinältä kirjoituksia. On ku ois suoraan tältä palstalta!!
quote:
"Tämä on sitä BEGHAAMIEN SANELU POLITIIKKAA vaikka OVAT HUIJAREITA ja seuraavaksi vievät MEIDÄN NAISET!!! MIKSI EI VOIDA AUTTAA BEGHAAMEJA NIIDEN OMASSA MAASSA!!!"
ja vastaus:
"Jonkun pitää kyllä tuoda järjen ääni tähän keskusteluun! Miten te voitte olla noin naiiveja ja keskustelukyvyttömiä! Beckham on vaarassa kotimaassaan, häntä uhataan yhä uusilla vammoilla!
Suomi tarvitsee lisää Beckhameja, jalkapallotoiminnassa on jatkuva pula hyvistä vanhemmista. Beckhamit rikastuttavat suomalaista piz...zakulttuuria ja kampaamoalaa. Kirpputoritkin nousisivat uuteen kukoistukseen jos kaikki Beckhamit tulisivat Suomeen ja ostaisivat muotiliikkeet tyhjiksi. Beckhamit myös pidentävät suomalaisten työuria, suomalaiset eläkeläisetkirurgitkin saavat taas töitä jos Suomeen tulee lisää Beckhameja leikattaviksi. Minun mielestäni tässä keskustelussa pitäisi kuulla myös Beckhamin ja Oravan mielipiteitä, onko kukaan huomannut kysyä heiltä!
Sitä paitsi Victoria on ihana ja David on yhdys sana."
Tuo kertoo enemmän tekijästä ja mukana naurajista kuin pilkan kohteeksi aiotuista ihmisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Mikä on ulkolainen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap, mikä on ulkolainen?
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi älä jätä Jätkää:
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi älä jätä Jätkää:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap, mikä on ulkolainen?
hö no mähän vastasin jo tohon, ettekö oo muka kuulleet, on suomalasia ja sit on ulkolaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi älä jätä Jätkää:
mode nimenojaan lienee saaneensa tarpeeksi näistä mamu keskusteluista joita täällä tulvii. Tai sitten sillä on vaan hyvä huumorintaju.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi älä jätä Jätkää:
mode nimenojaan lienee saaneensa tarpeeksi näistä mamu keskusteluista joita täällä tulvii. Tai sitten sillä on vaan hyvä huumorintaju.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minua ei naurata. Ja typerää leimata kaikki maahanmuuttopolitiikkaa arvostelevat kirjoitushäiriöisiksi junteiksi. Ehkä olen sitten tosikko.
-Oikeasti koulutettu, ja maahanmuuttoon negatiivisesti suhtautuva-
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Palstalaisen perustama? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minua ei naurata. Ja typerää leimata kaikki maahanmuuttopolitiikkaa arvostelevat kirjoitushäiriöisiksi junteiksi. Ehkä olen sitten tosikko.
-Oikeasti koulutettu, ja maahanmuuttoon negatiivisesti suhtautuva-
Tosiaan, jonkun yhden ryhmän leimaaminen on aina typerää. :xmas: