Tein aivan _törkeen_hyvää ruokaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yllätin itsenikin.

Kinkkukiusausta vähän toisella tavalla..
Oikeaa kinkkua, ei sitä suikaletta. Ja pari purkkia Kipparikermaa johon sulatin paketillisen Koskenlaskijaa. Ja Vuokaan vielä perään pari purkkia Kipparikermaa lisää.
Tein siis ison satsin, pari kg sipulisekoitusta, 800g kinkkua ja noi kermat. Niin ja sellaista pippurimaustesekoitusta myllystä.

Tää on NIIN hyvää, etten ikinä ole syönyt näin hyvää kinkkukiusausta. Aivan taivaallista.

Niinno, onneksi meillä ei tarvitse laskea ruokakaupassa jokaista ostosta tai ruokakuluja muutenkaan. Mieluummin teen itse kuin ostan valmisruokia tai käytän eineksiä.

Nam! Kuulostaa todella hyvältä. Itse en ehkä olisi kuitenkaan pelkästään makukermaa laittanut noin paljoa vaan olisin laittanut lisäksi tavallista kermaa.

Mä ainakin käytän noita makukermoja koska ne on todella hyviä. Olkootkin muiden mielestä teollista peetä, mutta me tykätään. Ja hui kamala, mä olen koulutukseltani kokki. :D

Pitäisikin ostaa itselle isompi uunivuoka niin saisi tehtyä todella isoja satseja ruokaa, että saa pakastimeen.

[QUOTE="vieras";26232342]Yllätin itsenikin.

Tää on NIIN hyvää, etten ikinä ole syönyt näin hyvää kinkkukiusausta. Aivan taivaallista.[/QUOTE]
Hatun noston arvoinen juttu ( nostan kuvitteellista hattua).
Kaikki itse tehty, kokeiltu ja opittu on hyväksi. Onnittelut!
Kateelliset vaan ilkkuu. Taitamattomat.

Olisit vielä kuorinut ja suikaloinut perunat ja sipulit. OIkeasti tehkää kiusaukset perunasta suikaloiden. Ne pakastesuikaleet on hirveitä. Oma vaivansa, mutta maku taivaallinen.

Hatun noston arvoinen juttu ( nostan kuvitteellista hattua).
Kaikki itse tehty, kokeiltu ja opittu on hyväksi. Onnittelut!
Kateelliset vaan ilkkuu. Taitamattomat.

Kiitos :)

Mä oon pitkästä aikaa oikeesti innostunut kokkaamaan, jopa työpäivän jälkeenkin. Joten mulle tää on saavutus, saati sitten että uskaltauiduin "sooloilemaan" jne.

Mutta niin.. kalliiksi tuli, eineksiä käytin, epäterveellistä, lihottavaa ja närästävää. Huomenna ajattelin jatkaa samalla linjalla, mitä sitä turhaan jarruttelemaan kun alamäki on jo menossa. Huomenna teen hedelmäistä broilerisalaattia ja taivallista focacciaa ;) Ja aion muuten tuohon leipään lotrata luomuoliiviöljyä aika paljon enemmän kuin "pari ruokalusikallista".

Yhteistyössä