Tein eilen hyvän löydön kirppikseltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Löysin eilen meidän 2v tytölle todella siistit uuden malliset Kuomat 6e. Niissä ei oikeastaan ollut mitään käytön jälkeä. Vähänkö olin tyytyväinen, kun joskus löytää edullisesti jotain siistiä =) Kaikkea ei millään pysty ostamaan uutena, kun on useampi lapsi ja itseolen kotona.
Kävin mä kyllä Tepsujen myymälässäkin törsäämässä. Sieltä ostin kahdelle lapselle kengät.

Joskus kirppiksiltä löytää. Oikeesti kiva ostaa sellasesesta pöydästä missä hinnat on kohdallaan. Ei tartte miettiä että raaskiiko ostaa vai ei. Nykyään porukka hinnoittelee kirppikselle tuotteet ihan liian kalliksi....

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Löysin eilen meidän 2v tytölle todella siistit uuden malliset Kuomat 6e. Niissä ei oikeastaan ollut mitään käytön jälkeä. Vähänkö olin tyytyväinen, kun joskus löytää edullisesti jotain siistiä =) Kaikkea ei millään pysty ostamaan uutena, kun on useampi lapsi ja itseolen kotona.
Kävin mä kyllä Tepsujen myymälässäkin törsäämässä. Sieltä ostin kahdelle lapselle kengät.

Me olemme menossa huomenna noutamaan"tilauskengät"Tepsun myymälästä.Oliko sinne tullut jo talvikenkiä myyntiin?

On muuten tosi hyvä palvelu siellä myymälässä ja laadukkaat kengät

Alkuperäinen kirjoittaja hopo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:

Me olemme menossa huomenna noutamaan"tilauskengät"Tepsun myymälästä.Oliko sinne tullut jo talvikenkiä myyntiin?

On muuten tosi hyvä palvelu siellä myymälässä ja laadukkaat kengät

Oli siellä jo talvikenkiäkin jonkin verran. Isommalle tytölle ostin talvikengät mitkä oli suurinta kokoa eli 30 numeroiset. Nuoremmalle ostin lämpimän oloiset välikausikengät. Myyjä kertoi, että ensi viikolla tulee lisää välikausikenkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Niina:
Niin... Minä en ikinä osta käytettyjä kenkiä. Jos tiukempi kausi menossa niin ostan muita vaatteita käytettynä, mutta kengät aina uusina.

Jokainen toki saa tehdä niin kuin parhaimmaksi näkee. Meillä on neljä lasta ja olen ollut 9v kotona niin todellakaan ei ole varaa ostaa kaikkea uutena. Kenkiäkin tarvii hommata joka kaudelle useammat per lapsi.

Yhteistyössä