Tein H&M:lle tilauksen ja nyt haluaisin vielä lisätä, onnistuuko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tein edellispäivänä tilauksen H&M:lle ja nyt haluaisin vielä tilata pari vaatetta lisää samaan pakettiin, onnistuuko se vielä? Jos niin miten mun kuuluu toimia? Netin kautta tilasin.

kyllä mä olen ainakin aiemmin lisännyt,olen ymmärtänyt niin kauan onnistuu kunnes kone ilmoittaa että tilaus on toimituksessa.
klikkasin vaan vaatteita ja kun menin kassalle,kone oli lisännyt ne vanhaan tilaukseen

Kirjaudu netissä omille sivuillesi ja sieltä tilaukset---->toimittamattomat tuotteet
Jos siellä näkyy sun tilaus eli toimittamattomissa tuotteissa niin voit lisätä tilaukseen vielä tuotteita samalla postimaksulla.
Mutta jos se aikaisemmin tehty tilaus onkin mennyt jo toimitettuihin tuotteisiin niin sitten et voi enää lisätä samaan tilaukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paketti on vielä toimittamattomissa. Mutta siellä sanotaan, et voi vaan muuttaa toimitusajankohtia ja lukumääriä...?

Menet vain lisäämään tuotteita ostoskoriin ja teet tilauksen loppuun niin kuin ennenkin niin se lisää ne tuotteet automaattisesti siihen edelliseen tilaukseen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paketti on vielä toimittamattomissa. Mutta siellä sanotaan, et voi vaan muuttaa toimitusajankohtia ja lukumääriä...?

Menet vain lisäämään tuotteita ostoskoriin ja teet tilauksen loppuun niin kuin ennenkin niin se lisää ne tuotteet automaattisesti siihen edelliseen tilaukseen. :)

Kokeilin johonkin asti tilauksen tekemistä, mut näytti tulevan uudeksi tilaukseksi. Kuinka pitkälle mun kuuluu kassalla mennä, jotta ne uudet tuotteet lisäytyisivät jo tilattuihin?

Mulla ainakin on mennyt samaan tilaukseen, jos tilaus on näkynyt vielä toimittamattomissa tilauksissa. Ja jos eilen oot tilauksen tehnyt, niin kyllä ne menee samaan syssyyn :)

Yhteistyössä