tein hätäseen uuden testin ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
haamu tuli... siis mä en nyt tajuu yhtään maanantaina kävin lekurilla kun ollut pahoinvointia nyt 2 viikkoa ja mitään ei kohdussa näkynyt mikä viittais raskauteen paitsi et kohtu oli paksumpi kun normaalisti mikä viittais et hedelmöitys olis just tapahtunut tai menkat alkamassa.. käski tehä testin 3 viikon kuluttua , mut tein tänään ja haamu tuli.. eilen taas alkoi seksin jälkeen tulee verta tänään tullut ihan minimaalisesti.... tänään ei ollut pahaolo.. niin onkohan keskenmeno tulossa tai voi tietty olla ihan asiaan kuuluvaakin???

Minullakin on vähän jännä tarina kerrottavana...
Sain alkukuusta ensimmäiset menkat sitten synnytyksen, josta on vuosi aikaa. Ovulaatiota en ole koskaan aiemmin bongannut, mutta nyt se tuli hyvin selvänä ja tiedät varmaan mitä me vauvakuumeiset teimme silloin...eilen ja tänään on sitten jomottanut alamahaa ja tuntuu sellaiselta raskaalta, niinkuin aina alkuraskaudessa (minulla)...joko minulle tulee menkat ihan just tai sitten on tärppi käynyt välittömästi! Jännittää. =) Rakastelimme kaiken lisäks vain kerran oviksen aikaan, toki se voi riittää, mutta ois aika jännä...

Anteeksi, meni ohi aiheen! :ashamed: Tuo sinun juttu voi viitata ihan normaaliinkin raskauteen, mutta voi olla myös muuta, vaikea sanoa. Haamukin on plussa ja tuhruvuoto melko tavallista alkuraskaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Minullakin on vähän jännä tarina kerrottavana...
Sain alkukuusta ensimmäiset menkat sitten synnytyksen, josta on vuosi aikaa. Ovulaatiota en ole koskaan aiemmin bongannut, mutta nyt se tuli hyvin selvänä ja tiedät varmaan mitä me vauvakuumeiset teimme silloin...eilen ja tänään on sitten jomottanut alamahaa ja tuntuu sellaiselta raskaalta, niinkuin aina alkuraskaudessa (minulla)...joko minulle tulee menkat ihan just tai sitten on tärppi käynyt välittömästi! Jännittää. =) Rakastelimme kaiken lisäks vain kerran oviksen aikaan, toki se voi riittää, mutta ois aika jännä...

Anteeksi, meni ohi aiheen! :ashamed: Tuo sinun juttu voi viitata ihan normaaliinkin raskauteen, mutta voi olla myös muuta, vaikea sanoa. Haamukin on plussa ja tuhruvuoto melko tavallista alkuraskaudessa.

no meillä taas oli tarkoitus muutaman vuosi myöhemmin.. meillä taas on mennyt kerran kondomi rikki, niin se näköjään riitti =)

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Etkös sinä ollut tovi sitten raskaanakin? Mietin vain että voisiko olla jo uutta raskautta vai vielä kenties vanhaa hcg hormoonia......

olin mut meni kesken ja se oli ennen joulua.. ja testit näytti jo monta kertaa negaa... niin terkkarissa kun kotona eli ei voi olla

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Voi ei, inhottavaa kun ei tiedä :/ Ei kai auta muu kun odottaa ja tehdä uusi testi esim ensi viikolla.

no kyl siellä salamatkustaja on... lekurikin sanoi että hedelmöitys ois tapahtunut noin 1,5-2 viikon sisään niin ultrassa ei vielä näy... mut nyt testi näytti.. on vähän sekavat fiilikset...

ja mun pitäs alkaa pistää klexanea heti kun r testi näyttää plussaa :/

Onko ultraaja taitava, joka sut tutki / tekeekö paljon ultrauksia? Onko laitteet suht hyvät?
Mua ultrasi ku:n aikaan 2 gyneä uusilla laitteilla, toinen ei nähny mitään mut toinen paikansi alkion vasempaan munajohtimeen. Kunhan ei kyseessä olis ku...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Onko ultraaja taitava, joka sut tutki / tekeekö paljon ultrauksia? Onko laitteet suht hyvät?
Mua ultrasi ku:n aikaan 2 gyneä uusilla laitteilla, toinen ei nähny mitään mut toinen paikansi alkion vasempaan munajohtimeen. Kunhan ei kyseessä olis ku...

oli mehiläisessä et luulis homman osaavan.... mut maanantaina tulos nega ja nyt tuli haamujen haamu mut erotttuu selvästi... mitään kovia kipuja mulla ei ole... eli odottelen tässä nyt muutaman viikon ja sit uudelleen ultraan... soittelin just sairaalalle kun mä tarviin klexanet heti kun r testi näyttää ++ ... kun pojan aikana oli kaksi kertaa jalassa veritulppa ja kerran keuhkoissa :/

Alkuperäinen kirjoittaja auts:

oli mehiläisessä et luulis homman osaavan.... mut maanantaina tulos nega ja nyt tuli haamujen haamu mut erotttuu selvästi... mitään kovia kipuja mulla ei ole... eli odottelen tässä nyt muutaman viikon ja sit uudelleen ultraan... soittelin just sairaalalle kun mä tarviin klexanet heti kun r testi näyttää ++ ... kun pojan aikana oli kaksi kertaa jalassa veritulppa ja kerran keuhkoissa :/

Paljonko sulla nyt olis viikkoja? 5+jotain? Mulla alko oireilla rv 6+0 ku ja sillon näky ultrassa.
jospa seillä onkin ihka oikea vauva, mikä ei vaan vielä näy kun on niin alussa?

Voi ei, inhottavaa kun ei tiedä :/ Ei kai auta muu kun odottaa ja tehdä uusi testi esim ensi viikolla.

no kyl siellä salamatkustaja on... lekurikin sanoi että hedelmöitys ois tapahtunut noin 1,5-2 viikon sisään niin ultrassa ei vielä näy... mut nyt testi näytti.. on vähän sekavat fiilikset...

Miksi heti? Minulla alkaa pistot viikolla 10 ja jatkuu 3kk: tta synnytyksen jälkeen tablettina

odottele muutama päivä ja tutkaile sitä vuotoo,voihan olla että on sitten mennyt kesken jos vuoto jatkuu. jos se loppuu niin tee testi sillon muutamanpäivän päästä. kyllä toi haamu merkkaa raskautta,mutta jos oot just ihan alussa ja vuodat niin saattaa olla että nyt vuotaa pois.

Paljonko sulla nyt olis viikkoja? 5+jotain? Mulla alko oireilla rv 6+0 ku ja sillon näky ultrassa.
jospa seillä onkin ihka oikea vauva, mikä ei vaan vielä näy kun on niin alussa?

tästä olis pari viikkoa kunhedelmöitys olis tapahtunut... paljon viikkoja olis`?

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
odottele muutama päivä ja tutkaile sitä vuotoo,voihan olla että on sitten mennyt kesken jos vuoto jatkuu. jos se loppuu niin tee testi sillon muutamanpäivän päästä. kyllä toi haamu merkkaa raskautta,mutta jos oot just ihan alussa ja vuodat niin saattaa olla että nyt vuotaa pois.

eipä sit tänään oo paljoa tullut.. eilen vaan seksin jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja nicciemo:

Miksi heti? Minulla alkaa pistot viikolla 10 ja jatkuu 3kk: tta synnytyksen jälkeen tablettina

koska ekassa raskaudessa oli 3 kertaa veritulppa

Ja eilen muun asian takia ultrassa kun kävin,näkyi kohdussa uusi raskaus 4+ jotain. =) <3 Se siis juuri ja juuri näkyi silleen että lääkäri pystyi sanomaan että jotain siellä on. =) Eli niin alussa se ei pakosti vielä näy.Uskon että raskaana olet,mullakin oli tuossa vaan neljättä päivää väliä.=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja eilen muun asian takia ultrassa kun kävin,näkyi kohdussa uusi raskaus 4+ jotain. =) <3 Se siis juuri ja juuri näkyi silleen että lääkäri pystyi sanomaan että jotain siellä on. =) Eli niin alussa se ei pakosti vielä näy.Uskon että raskaana olet,mullakin oli tuossa vaan neljättä päivää väliä.=)

=) onnea sullekin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

=) onnea sullekin :flower:

Kiitos paljon!On tätä odotettukin! =) Toivottavasti voin myös toivottaa onnea sinulle!Ja toivotaan että raskaus sujuu ilman veritulppia. =(

tota noin, jos te olette ajatellu toista lasta vasta muutaman vuoden päähän niin mites sä nyt sit olet jo vähän ajan sisällä toista kertaa raskaana....?
pikkasen ootte huolimattomia!

ja just tuli tänään resepti tenoxiin kun en saa nukuttua, mut nythän ei voi sitäkä aloittaa??

oon raskaana ja syön tenoxia,lääkäri sanoi et ei haittaa mut muutama viikko enen synnytystä olis hyvä lopettaa et vauva ei olis unelias syntyessään =)

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
tota noin, jos te olette ajatellu toista lasta vasta muutaman vuoden päähän niin mites sä nyt sit olet jo vähän ajan sisällä toista kertaa raskaana....?
pikkasen ootte huolimattomia!

kun ensin oli tarkoitus että nyt jo toinen tulee.. keskenmenon jälkeen juteltiin ja päätettiin että ei vielä... eli ei olla oltu huolimattomia... :flower:

Yhteistyössä