A
ap
Vieras
...rennompia lastensa kanssa kuin hieman suuremmalla ikäerolla olevien lasten vanhemmat. Havainto oli helpottava, suorastaan riemastuttava!! Omilla on pienet ikäerot ja olen ollut tähän asti outo (=oudon rento, mutta johdonmukainen) sellaisten mielestä, joilla isommat ikäerot lapsillaan.
Yhtyykö kukaan tähän?
Yhtyykö kukaan tähän?