Tein itselleni kakun koska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin

Vieras
haluan syödä jotain hyvää huomenna.

Tein ihanan kakun.

Mies olisi varmasti leiponut jos olisin pyytänyt, mutta miehen leipomuksilla on taipumus epäonnistua useammin kuin omieni. Paistoi munkkeja vappuna, parempiakin olen syönyt.

Onko paha juttu jos leipoo itselleen kakun?

En muuten leiponut miehelle kakkua isänpäivänä. Mies sanoi, että ei halua kakkua, ottaa mieluummin voileivän. (yrittää välttää mahanseudun leviämistä)

Mä teen itse kakun, vien sen kyllä äidilleni huomenna, mutta siellähän meidänkin poppoo syö, joten samalla kakku on myös mulle :D Ei tänne meille kannattais kakkua tehdä, kun ei sitä saatais omalla porukalla syötyä kuitenkaan.

niin oli mun myös tarkoitust tehdä. Mutta lahopää kun olen, unohdin ostaa ajoissa ainekset, joten ilman kakkua saan olla . Ja mun kun on niiiin tehnyt jo monta viikkoa mieli hyvää täytekakkua :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
Mä teen itse kakun, vien sen kyllä äidilleni huomenna, mutta siellähän meidänkin poppoo syö, joten samalla kakku on myös mulle :D Ei tänne meille kannattais kakkua tehdä, kun ei sitä saatais omalla porukalla syötyä kuitenkaan.

näin mäkin tein, paistoin kakun ja täytin, huomenna koristellaan yhdessä kun menen vanhempien luokse ja kaikki sitten syövät samaa kakkua. Kumpikaan perheen miehistä, ei isäni eikä oma mieheni (saatika veljet) eivät ole hyviä leipomaan, mieheni ei varmaan ole koskaan edes tehnyt kakkua...joten parempi tehdä itse :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
niin oli mun myös tarkoitust tehdä. Mutta lahopää kun olen, unohdin ostaa ajoissa ainekset, joten ilman kakkua saan olla . Ja mun kun on niiiin tehnyt jo monta viikkoa mieli hyvää täytekakkua :'(

No ei peruskakkuun niin kovin kaksisia tarpeita vaadita, meiltä löytyy aina kaapista jauhoja, munia, leivinjauhoa ja sokeria. Väliin hilloa ja vaikka banaania+ rahkaa tai creme vanillaa, ni ihan hyvää tulee. :p

Tein mäkin sen pohjan itse, väliin tulee sitruunakiisseliä ja valkosuklaalimerahkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
haluan syödä jotain hyvää huomenna.

Tein ihanan kakun.

Mies olisi varmasti leiponut jos olisin pyytänyt, mutta miehen leipomuksilla on taipumus epäonnistua useammin kuin omieni. Paistoi munkkeja vappuna, parempiakin olen syönyt.

Onko paha juttu jos leipoo itselleen kakun?

En muuten leiponut miehelle kakkua isänpäivänä. Mies sanoi, että ei halua kakkua, ottaa mieluummin voileivän. (yrittää välttää mahanseudun leviämistä)

Meillä mies tilasi isänpäivänä skonsseja, ei kans ole kakkujen ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:

No ei peruskakkuun niin kovin kaksisia tarpeita vaadita, meiltä löytyy aina kaapista jauhoja, munia, leivinjauhoa ja sokeria. Väliin hilloa ja vaikka banaania+ rahkaa tai creme vanillaa, ni ihan hyvää tulee. :p

Tein mäkin sen pohjan itse, väliin tulee sitruunakiisseliä ja valkosuklaalimerahkaa.

Kun sen olis pitänyt olla just tietynlainen kakku :snotty: sellainen suklainen ja vadelmainen :p
Ja mun olis tarttenut varulta hankkia tupla-annos aineksia, kun tuppaan pilaamaan täytekakut :D

[Kun sen olis pitänyt olla just tietynlainen kakku :snotty: sellainen suklainen ja vadelmainen :p
Ja mun olis tarttenut varulta hankkia tupla-annos aineksia, kun tuppaan pilaamaan täytekakut :D

No meiltä löytyis kyllä suklaa-vadelmakakkuunkin ainekset aina kotoa. :D
Suklaata ja kaakaojauhoa on aina kaapissa ja pakkasessa vadelmia.

Mä otin kanssa juuri pohjan uunista. Täytän ja koristelen mansikkakakun huomenna. Vien sen vanhemmilleni, missä se yhdessä herkutellaan.
Tämä on vasta toinen oma äitienpäiväni, mutta iät ja ajat olen tehnyt kakun äidilleni.

[Kun sen olis pitänyt olla just tietynlainen kakku :snotty: sellainen suklainen ja vadelmainen :p

No meiltä löytyis kyllä suklaa-vadelmakakkuunkin ainekset aina kotoa. :D
Suklaata ja kaakaojauhoa on aina kaapissa ja pakkasessa vadelmia.

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4/41273/1259435367_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

tollanen kermavaahdolla :p

voi että mä kärsin kun en saa sitä |O :xmas:

[http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4/41273/1259435367_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

tollanen kermavaahdolla :p

voi että mä kärsin kun en saa sitä |O :xmas:
Näyttää sikahyvältä. Miks mä en nää ku kuvan, en sitä ohjetta lainkaan?

no ku mää linkitin vaan kuvan. ootas jos mä löytäsin sen ohjeen uudestaan :D

http://makeeta.vuodatus.net/
löysinkin :)

Kiitos muru.
Nyt alkoi kuola valua. Ja itse asiassa, meiltä löytyy kaikki tarvittavat aineet tuohonkin kakkuun. Jä sekös harmittaa, kun toi toinen on kuitenkin jo puolivalmis. Mutta tarvii tehdä sellainen (tai kokeilla, et onnistunko) sitten vaikka ens viikonloppuna, jos sataa.

Yhteistyössä