Tein vanhaan negatiiviseen raskaustestiin uuden testin ja se on nyt positiivinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uunikala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uunikala

Vieras
Tein joskus 3vkk sitten raskaustestin ja se oli negatiivinen. Se testi jäi jostain syystä kaappiin.
Viikko sitten tein positiivinen.

Löysin tuon vanhan negatestin ja ajattelin ihan kokeilumielessä kokeilla, toimiiko se.
Näyttää nyt positiivista, eli se toinen viiva ilmeistyi.

Virhe vaan, vai voiko oikeasti käyttää samaa testiä kaksi kertaa?

Ei tuon väliä ole, koska tiedän olevani raskaana. Ihan vaa ihmetyttää..

Minä säästin kaksi viikkoa sitten tehdyn positiivisen raskaustestin. Nyt molemmat ruudut ovat tummuneet lähes ruskeiksi eikä viivoja näy ollenkaan. MIten ihmeessä olet saanut siihen enää mitään näkymään?

Enemmän kuin tuota testin tulosta, niin miettisin sinuna sitä, että säilytät vanhoja kusisia tikkuja viikko tolkulla kaapissa ja kuseksit niihin vielä huvin vuoksi uudelleenkin VAIKKA jo tiedät olevasi raskaanakin??

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Mä säilytin mun kusisia plussatestejä monta kuukautta. Oli niin ihana tarkistaa viiva välillä. Raskaus oli todella pitkän työn takana.

Ällöistä tiedä, semmoisia en yleensa ajattele.

Vieras viestinro 7, ymmärrän tuon että plussaa on kiva katsella, mutta mä hoidin ton ottamalla testistä kuvan ;)

Toki mulla on plussatesteistä kuvatkin. Hyvänen aika, miten muuten?!?

Varsinkin noista Clear Bluen viikkonäytteisistä oli pakko kuva ottaa, kun teksit häviää nopsasti. Aijaij, kivat kuvat 1+2 viikkoa raskaana, 2+3 viikkoa raskaana ja 3+ viikkoa raskaana.

Silti en jaksa käyttää energiaa ällötyksiin. Ja onhan noissa testeissä se tulppa, joka peittä kusikohdan. Nämä testit olivat Apteekin omia.

Vaikka olen kaksi kertaa ollut raskaana, niin ei kummassakaan käynyt hetkeäkään mieleen säästää tai ottaa kuvaa sitä "kusitikusta". Siis tiedänhän minä ilman "todistusaineistoa" että se kaksi viivaa näkyi.

Just. Tosi luotettava keino varmasti :D Ja toisekseen ei pitäis olla edes mahdollista, kun ne aineet väriä myöden kulkeutuu jo eka testauksella sinne väärään päähän imupintaan.

Yhteistyössä