Teini-ikäiset siskokset ja heidän äitinsä ammuttiin koska he tanssivat ja hymyilivät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinpä niin...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinäs näette, ettei vatsatanssi, eikä mikään muukaan tanssi ole mitään islamilaista kulttuuria. Vatsatanssi on olemassa huolimatta islamista vain, koska tanssi on yksi maailman vahvoimmista asioista.

Sääli musliminaisia kun joutuvat tyytymään miehiin joilla on aivot rusinan kokoiset. Voin kuvitella miten noidenkin siskosten miespuolinen suku on suu vaahdossa paasannut ja kälättänyt jossain kamelinmajassa ja sit suuressa viisaudessaan tullut tälläiseen päätökseen. Nyt varmaan taputtelevat toisiaan olalle hyvästä työstä, johan on taas suvun maine pelastettu. Ja muslimiviha taas hieman saanut lisää tuulta alleen...

Minulla on idea:

Haetaan Suomeen näistä maista pakolaisia, nimittäin tyttöjä ja naisia. Koulutetaan heidät, valistetaan heitä, annetaan heidän maistaa tätä elämää, että voi kävellä kadulla pelkäämättä, että voi tanssia sateessa ja juosta järveen vaikka alasti uimaan. Että nainen saa ajaa autoa, opiskella ja valita itse puolisonsa jos puolison edes haluaa - kun sitäkään ei ole täällä pakko.

En nimittäin käsitä, miksi pakolaiset ja turvapaikanhakijat ovat parhaassa työiässä olevia miehiä. Asenteellisia, vanhoillisia, joskus ihan oikeasti vaarallisia, aivopestyjä miehiä. Mitä heillä tekee, kun eivät viihdy työssä eivätkä koulussa? Heidän siskonsa, äitinsä, tyttärensä kyllä arvostaisivat tilaisuutta päästä pois hellan ja nyrkin välistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö tuollainen;28674185:
Minulla on idea:

Haetaan Suomeen näistä maista pakolaisia, nimittäin tyttöjä ja naisia. Koulutetaan heidät, valistetaan heitä, annetaan heidän maistaa tätä elämää, että voi kävellä kadulla pelkäämättä, että voi tanssia sateessa ja juosta järveen vaikka alasti uimaan. Että nainen saa ajaa autoa, opiskella ja valita itse puolisonsa jos puolison edes haluaa - kun sitäkään ei ole täällä pakko.

En nimittäin käsitä, miksi pakolaiset ja turvapaikanhakijat ovat parhaassa työiässä olevia miehiä. Asenteellisia, vanhoillisia, joskus ihan oikeasti vaarallisia, aivopestyjä miehiä. Mitä heillä tekee, kun eivät viihdy työssä eivätkä koulussa? Heidän siskonsa, äitinsä, tyttärensä kyllä arvostaisivat tilaisuutta päästä pois hellan ja nyrkin välistä.

Luuletko tosiaan kukkahattuTÄTIEN haluavan pakolaisNAISIA Suomeen kilpailemaan vapaista miehistä?