A
aapee again..,
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24606897:missä liikkeessä kävivät?
Tuon kuin tietäisi, korvikset ainakin jossain kultasepän liikkeessä, mutta lävistyksestä en tiedä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24606897:missä liikkeessä kävivät?
Tyttö on vasta 15-vuotias, joten eiköhän ne valinnat ja tekemiset ole vielä vanhempien päätös.
Tuon kuin tietäisi, korvikset ainakin jossain kultasepän liikkeessä, mutta lävistyksestä en tiedä...
Mitä itse tekisit minun tilanteessani häh?
t. ap
Vastaahan ensin kysymyksiini.
Toimisin hyvin, hyvin eri lailla kuin sinä.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;24606958:no vaihtoehtoja on aika niukasti, joten ei varmaan vaikea selvittää..kultasepänliikkeissä ei kaikissa edes reikiä tehdä, ja niissä jossa tehdään niin harvemmin lauantaisin.
Soitan paikat läpi heti aamulla, eiköhän se liike jostain löydy.
Soitan paikat läpi heti aamulla, eiköhän se liike jostain löydy.
En kai sitten mitään muuta kuin sen, että lävistelee itseään nyt oikeen urakalla.
Nyt on sitten sinun vuorosi vastata!
Mitä ihmettä sä sillä tiedolla teet missä se on otettu?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselyikä;24607056:Mistä ne saa rahat niihin reikiinsä?
Kyllähän tuon ikäisillä jo on omaa rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyselyikä;24607105:Onko ne töissä?
Mä en ymmärrä miksei jotain korviksia voisi ottaa. Tietty sellaset mitkä tekee hervottoman reijän korvaan (ne venyttävät renkaat) on ehkä keskustelun paikka samoin kuin tatuoinnit. Parempi kun käyvät ammattilaisilla ottamassa kun itse neulalla tekevät (minun aikaani oli tosi yleistä ja ne useimmiten sitten tulehtui ja... YHH!!!).