Teinkö jotain väärin vahauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Kokeilin tossa tänään ekaa kertaa vahaliuskoja. Ei onnistunu sitten yhtään. Tein mitä ohjeessä käskettiin eli lämmitin käsissä 5min, laiton bikinirajalle, ”silitin” siihen suuntaan mihin karvat kasvaa ja repäsin vastakarvaan nopeasti. Ei siitä mitään sileetä lopputulosta tullu ku ainoo mitä tapahtu oli se et vaha jäi ihoon ja karvoihin. Se lähti sit siitä vaan öljyllä. Karvoja lähti enintään 5.
Teinkö siis jotain väärin vai eks ne sit vaan oo ihan mulle tarkotettuja?

Mitä merkkiä ne oli? Mulla on Veetin kylmävahaliuskoja, tänä vuonna ostettuja, ja ne toimii pildessä hyvin. Ei pidä enää lämmittää käsien välissä! 1900-luvulla Veetin liuskat piti vielä lämmittää mutta ei enää. Mä vedän monta kertaa saman kohdan että karvat on lähtenyt. Pari pitää ehkä ottaa pinseteillä.
Oliko sun iho ja pildekarvat rasvaisia? Voisit kokeilla hieroa niihin vähän perunajauhoa ennen kuin kokeilet uudestaan liuskoja.

Mitä merkkiä ne oli? Mulla on Veetin kylmävahaliuskoja, tänä vuonna ostettuja, ja ne toimii pildessä hyvin. Ei pidä enää lämmittää käsien välissä! 1900-luvulla Veetin liuskat piti vielä lämmittää mutta ei enää. Mä vedän monta kertaa saman kohdan että karvat on lähtenyt. Pari pitää ehkä ottaa pinseteillä.
Oliko sun iho ja pildekarvat rasvaisia? Voisit kokeilla hieroa niihin vähän perunajauhoa ennen kuin kokeilet uudestaan liuskoja.
Ei tainnu Veetin olla. Pesin ennen vahausta niin ei ne voinu rasvasiakaan olla.

Yhteistyössä