N
niinmitäsnyt
Vieras
en halua teeskennellä, että seksielämämme olisi täysin tyydyttävää, vaan kerroin sen miehelle. Sanoin että sitä on liian harvoin ja että se on joskus aika tylsää (siis jos se menee siihen että nukkumaan mennessä kiksautetaan ja se siitä... ). Mies loukkaantui jossain määrin, mutta muistin myös sanoa että hän oikeasti on PARAS ja oikeasti TODELLA HYVÄ siinä mitä tekee, kun tekee! Hän sanoi että kai mulla on keinot sitten kun olen ainoa joka ei ole tyytyväinen tähän tilanteeseen, ymmärsin kyllä puolustusreaktion. Onnistuipa hän sitten myöhemmin seksiä harrastaessamme niin tuottamaan orgasminkin minulle (PITKÄSTÄ aikaa
), mutta nyt huolettaa se että keskustelun jälkeen, jonka piti olla positiivinen ja yhdessä olisimme miettineet molempia tyydyttäviä ratkaisuja mutta se lähti vähän väärille urille kun en tiennyt miehen loukkaantuvan, niin mies tuleekin heti. Pari työntöä ja se on siinä. En ole tästä mitään sanonut, enkä aiokaan sanoa, olen vain kehunut ja kannustanut, tiedän että se on kova paikka hänelle, että tulee nopeasti.
Mutta siis, olisiko pitänyt olla vain hiljaa ja tyytyä tilanteeseen? En missään kohtaa sanonut että seksi olisi huonoa tai muuta negatiivista LAADUSTA, ainoastaan että sitä saisi olla enemmän ja voisimme yhdessä tehdä siitä mielenkiintoisempaa... Nyt sitten tuntuu että mies otti oikeasti nokkiinsa ja tuli ikäänkuin pattitilanne. Miten tämän nyt purkaisi?
Mutta siis, olisiko pitänyt olla vain hiljaa ja tyytyä tilanteeseen? En missään kohtaa sanonut että seksi olisi huonoa tai muuta negatiivista LAADUSTA, ainoastaan että sitä saisi olla enemmän ja voisimme yhdessä tehdä siitä mielenkiintoisempaa... Nyt sitten tuntuu että mies otti oikeasti nokkiinsa ja tuli ikäänkuin pattitilanne. Miten tämän nyt purkaisi?