Teippiä tsainavauvoillekin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinä palstan vanhimpana kantturana ja muka uskovaisena hihhulina ylläpidät tämän palstan pervosetien loputtomia seksijuttuja.
Jos podet virikkeiden puutetta siellä jossakin perähikiällä, ryhdy avustamaan
kadonneen perheen löytymistä. Kukapa tietää, jos perhe majailee teidän vintillä.
Tuskin tämä viesti pysyy palstalla sekuntia kaeumpaa. Palstan on tridän mustien kirjoittajien hallussa. Valvoja ei teidän jutuilla aivopesty tai loppuunpalanut raasu.

Tuo "kristitty" ehti jo leimata sen perheen aikuiset mt-ongelmaisiksi. Olen viime aikoina huomannut, että äärimmäisen uskovaiset ovat pahoja ihmisiä, jotka pitävät itseään parempina. Kiillottavat sädekehäänsä ja sitten panevat kätensä ristiin ja rukoilevat, jotta voivat taas jatkaa ilkeilyään. Hyi!

Kukahan se aloitti taas tässäkin ketjussa haukkumisen? Alepa.
Aina ja ikuisesti. Alepa.
Taitaisi olla mission impossible -matskua Niuvanniemessä väikkäriä väsäävälle mt-lekurillekin.

”Pitäköön tunkkinsa” voisi pian tulla mieleen ja etsiä 100 astetta helpompi haaste 😁

• Tykkää
Reactions: Echo
Tuo "kristitty" ehti jo leimata sen perheen aikuiset mt-ongelmaisiksi. Olen viime aikoina huomannut, että äärimmäisen uskovaiset ovat pahoja ihmisiä, jotka pitävät itseään parempina. Kiillottavat sädekehäänsä ja sitten panevat kätensä ristiin ja rukoilevat, jotta voivat taas jatkaa ilkeilyään. Hyi!
Otahan järki käteen.
Jos sieppaa lapsensa (ensin pidettyään heitä muusta maailmasta eristyksissä) niin pääkopassa ei hyvin mene. Se on totuus.

Lastenkotikin lapsille on parempi paikka kuin maailmalta piilossa luimuilu.

Ei Suomessa vielä vainon tunnusmerkit täyty, että saisi pakolaissatuksen. Kukaan ei ole heiltä evännyt mitään: voivat käydä töissä tai opiskella halutessaan, lapsilla kaikki vapaus.

Ja mä tiedän että kristittyjen vainot ovat oikeasti tulossa ja ne on vainotuin ihmisryhmä tällä hetkellä, joten joskus ehkä se olen minä joka pakenen. Mutta vielä tässä maailmassa pystyy olemaan ja toimimaan.

Otahan järki käteen.
Jos sieppaa lapsensa (ensin pidettyään heitä muusta maailmasta eristyksissä) niin pääkopassa ei hyvin mene. Se on totuus.

Ei Suomessa vielä vainon tunnusmerkit täyty, että saisi pakolaissatuksen. Kukaan ei ole heiltä evännyt mitään: voivat käydä töissä tai opiskella halutessaan, lapsilla kaikki vapaus.

Ja mä tiedän että kristittyjen vainot ovat oikeasti tulossa ja ne on vainotuin ihmisryhmä tällä hetkellä, joten joskus ehkä se olen minä joka pakenen. Mutta vielä tässä maailmassa pystyy olemaan ja toimimaan.
Ei ihan normaali isä-poika -suhde, ehkei äitikään ole nähnyt:

Vanhemmat huolissaan perheestä

Gösta Karf kertoi torstaina Iltalehdelle, ettei ole nähnyt Tommyn perhettä ainakaan kymmeneen vuoteen.

– Emme ehdottomasti tiedä mitään heidän sijainnistaan. Luulimme heidän olevan turvassa, Gösta kertoi.

Isä kertoi vanhempien olevan huolissaan perheestä.

– Toivomme heille kaikkea hyvää, ja että kaikki lopulta päättyy hyvin.

IL

• Tykkää
Reactions: Echo
Echo ja Suoer-Setis terapoivat toisiaan.
Maailmassa ikävä kyllä ei vielä ole olemassa laastaria, joka lääkitsee ja parantaa loputtoman mielenkiinnon ihmislajin lisääntymiselimiin, ja koko ihmiskehon erilaisuuksia yhtenäistämään.
Kun kaikki kansat ovat joskus tämän parivaljakon standardien mukaisia, kirjoittelu tyrehtyy. Kaikki heitä askarruttavat puheenaiheet ovat lopultakin loppuunkäsitelty.

Otahan järki käteen.

En sano, että se olisi hyvä ratkaisu, mutta ehkä on ollut pakko. Emme tiedä kaikkea. Ehkä taustalla on uskonnollinen yhteisö, josta he halusivat paeta.

Niin, niitä kristittyjä vainotaan siellä Israelissakin. Usko on tärkeä asia monille ja kunnioitan sitä, mutta en sitä, että sen varjolla tehdään pahaa muille tai vaaditaan muita elämään, kuten he/te.

Echo ja Suoer-Setis terapoivat toisiaan.
Maailmassa ikävä kyllä ei vielä ole olemassa laastaria, joka lääkitsee ja parantaa loputtoman mielenkiinnon ihmislajin lisääntymiselimiin, ja koko ihmiskehon erilaisuuksia yhtenäistämään.
Kun kaikki kansat ovat joskus tämän parivaljakon standardien mukaisia, kirjoittelu tyrehtyy. Kaikki heitä askarruttavat puheenaiheet ovat lopultakin loppuunkäsitelty.
Aika usein kirjoittelet jostain Suoer-Setiksestä. Olen siis saanut jonkinlaisen kopioijan tänne? 🤔 🤣🤣🤣

Yhteistyössä