Teistä jokainen äiti on mieletön! :) <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Nih! :flower:
Teistä jokainen on aivan loistava riippumatta imettääkö vai ei, nukuttaako pinnasängyssä tai perhepedissä, viekö lapsen hoitoon alle 1v tai 3 vuotiaana.

Tuli vain tällainen fiilis nyt kun itse ollut äiti pian ½v ja kokenut konkreettisesti arjen pienen kanssa. Vaikka sen aiemmin tiesi, vasta nyt sen tajuaa. :)

En tiedä onko tämä aloitus aivan turhis, mutta halusin kertoa tän. :heart:

Joo minäkin olen kyllä jo ihan mieletön, 10v kotiäitinä on oman mielen kyllä jo tarkkaan karistanut pois :laugh: siitä loistavuudesta en mee sanomaan mitään omalla kohdallani, ainakaan tän illan perusteella...

Alkuperäinen kirjoittaja =):
ihana kiitos =) mahtava joskus lukea tällaistakin eikä siitä kuinka huono äiti olen kun en tee juuri niin kuin joidenkin mielestä kuuluisi =)
Kiitos kovasti

No just sellanen fiilis tuli, että välillä pitää saada palstalle jotain kivaakin. Ja tottahan se on! Lähes jokainen äiti on paras lapselleen riippumatta juuri noista aiemmin mainitsemista asioista. Ja monista muista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
ihana kiitos =) mahtava joskus lukea tällaistakin eikä siitä kuinka huono äiti olen kun en tee juuri niin kuin joidenkin mielestä kuuluisi =)
Kiitos kovasti

No just sellanen fiilis tuli, että välillä pitää saada palstalle jotain kivaakin. Ja tottahan se on! Lähes jokainen äiti on paras lapselleen riippumatta juuri noista aiemmin mainitsemista asioista. Ja monista muista. :D

:flower:

Valitettavasti olet väärässä, mutta siitä sitten jossain toisessa ketjussa, eiks niin. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Kiitos kovasti

Valitettavasti olet väärässä, mutta siitä sitten jossain toisessa ketjussa, eiks niin. ;)

Mua alkoi vallan vaivaamaan. :D

Kiitos kovasti

Sanotaan näin, että jokainen on sille omalle lapselleen yleensä paras äiti. Ei kukaan toinen ihminen voi korvata omaa äitiä. Silti kaikki eivät ole omalle lapselleen niin hyviä äitejä kuin heidän olisi mahdollista olla. Esim. koen olevani parempi äiti kuopukselle kuin esikoiselle. :( Myös kasvatustaidot on eri ihmisillä eritasoiset. Mutta en halua olla negatiivinen. Lähes jokainen äiti on lapsensa ainoa äiti ja riittävän hyvä omana itsenään! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Totuus:
Ja lässyn lässyn lää. Tosiasia on se että on olemassa ihan helvetin huonojakin äitejä.

Niinpä. Jokainen äiti ei ole lapselleen paras mahdollinen.

Älkääs nyt ruvetko ärrimurreiksi. :flower: Tästä ei pitänyt väitellä. Asian ydin ja itse ajatus varmasti selvisi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitos kovasti

Sanotaan näin, että jokainen on sille omalle lapselleen yleensä paras äiti. Ei kukaan toinen ihminen voi korvata omaa äitiä. Silti kaikki eivät ole omalle lapselleen niin hyviä äitejä kuin heidän olisi mahdollista olla. Esim. koen olevani parempi äiti kuopukselle kuin esikoiselle. :( Myös kasvatustaidot on eri ihmisillä eritasoiset. Mutta en halua olla negatiivinen. Lähes jokainen äiti on lapsensa ainoa äiti ja riittävän hyvä omana itsenään! :)

Ymmärrän ajatuksen. Hienosti kiteytetty! :)

Nih! :flower:
Teistä jokainen on aivan loistava riippumatta imettääkö vai ei, nukuttaako pinnasängyssä tai perhepedissä, viekö lapsen hoitoon alle 1v tai 3 vuotiaana.

Tuli vain tällainen fiilis nyt kun itse ollut äiti pian ½v ja kokenut konkreettisesti arjen pienen kanssa. Vaikka sen aiemmin tiesi, vasta nyt sen tajuaa. :)

En tiedä onko tämä aloitus aivan turhis, mutta halusin kertoa tän. :heart:

Positiivinen muistutus kanssaihmisille ei ole koskaan turhaa! Never ever ever...

:heart: :heart: :heart:

Ja vielä kiitoksen :flower: tästä kirjoituksestasi. :)