Tekemistä, kavereita jotain uutta puuhaa pliis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LauNel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LauNel

Jäsen
01.08.2010
174
0
16
Antakaa vinkkejä, neuvoja kertokaa mitä te teette päivisin missä käytte ja mistä ennen kaikkea saatte uusia kavereita!!??
Tässä vuosien varrella on kaikki kaverisuhteet "kuollut" ja nyt pienen vauvan kanssa on arki vähän tylsää kun ukko painaa töissä pitkiä päiviä.

Ystäviä olen saanut muun muassa tältä palstalta, tosin siihen meni kauan aikaa, ja sitten erilaisista äititapaamisista, esim yksinhuoltajien tapaamiset jotka itselleni sopivat.

Avoin päiväkoti (järkkäävät usein jotain vauvailtapäiviä tms jolloin vauvojen vanhemmat tervetulleita), imetystukiryhmä, palstatapaamiset, perhekahvilat jne... Tekemistä? Hmm. Vauvauinti, kahvilla istuskelu (jos on siis vielä pieni vauva), joku vapaaehtoistyö?

Ennen kuin alotin palstailun, laitoin sinne jonkun odotus/äitikaveri viikistä jutun. Löysin tosi kivan äitikaverin jolla ihanat lapset myös ja pari "nettikaveria" jonka kanssa kirjoitellaan:)
Eli sinne vaan! Musta on ihanaa kun on myös kavereita jotka on äitejä+synkkaa. Saisi olla enemmänkin. Sellainen jonka kanssa haluaa olla, on mahtava löytää! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ystäviä olen saanut muun muassa tältä palstalta, tosin siihen meni kauan aikaa, ja sitten erilaisista äititapaamisista, esim yksinhuoltajien tapaamiset jotka itselleni sopivat.

Avoin päiväkoti (järkkäävät usein jotain vauvailtapäiviä tms jolloin vauvojen vanhemmat tervetulleita), imetystukiryhmä, palstatapaamiset, perhekahvilat jne... Tekemistä? Hmm. Vauvauinti, kahvilla istuskelu (jos on siis vielä pieni vauva), joku vapaaehtoistyö?

Oon meinannu varmaan 10kertaa mennä vauvakahvilaan ja aina jänistänyt... MINÄ joka olen vielä sosiaalinen ja avoin...en tajua mikä siinä jänskättää :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja petunia:
Askartele massupeitto, leikkaat mahastas ylimääräistä ihraa ja ompelet siitä vaaville peiton. tämän luin venäläisestä vauvalehdestä kun asuin siellä.

Provo? Onhan!?

no ei! hyvä peitto siitä varmaan tulee, ja hei venäjällä tehdään kaikkee mitä suomessa järkytään... :D

Heips!minulla on 9kk ikäinen tyttö ja asustellaan tampereella.Päivis käydään kaupungilla kirpputoreilla ja kahvittelemassa.Olen itse viikot yksin ja kyllähän se raskaaksi käy 4 seinän sisällä koko ajan pyöriä :( joten ymmärrän hyvin:) Olisi kyllä mukava löytää myös äitikavereita,ystävilläni ei lapsia ole joten välillä heidän vaikea ymmärtää,että ei niin vaan joka paikkaan lähdetä.

juu oon kans miettiny meneväni paikkakunnallani olevaan vauvakahvilaan joka on auki aina maanantaisin mutten ole ikinä viittiny, sama juttu jännittää mennä vaikka muutoin oon sosiaalinen lörpöttelijä :o

Yhteistyössä