Teki mieli pettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niisku-N
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niisku-N

Vieras
Olen 3-kymppinen nainen ja naimisissa oltu jo 8 vuotta. Ikinä en ole miestäni pettänyt eikä ole ollut juuri houkutustakaan. Nyt kuitenkin mun pää on mennyt ihan sekaisin ja olen vähän ihastunut työkaveriini. Työkaverini on myös varattu, mutta tuntuu olevan muhun aika ihastunut. Oltiin työporukalla laivalla ja mies vokotteli mua kokoajan, tuli halailee ja muuta. Olin kännissä ja mun teki mieli niin paljon hyppää sänkyyn se miehen kanssa. Mulla oli pikkupöksyt ihan kosteena kokoajan ja mielessä vaan pyöri ajatus että haluun sänkyyn sen kanssa. Mitään ei tehty mutta lähellä oli.. Aamulla pää selvänä hirvitti vähän sen illan ajatukset mutta edelleen olin tosi halukas..

Mun oman miehen kanssa harrastetaan seksiä kerran pari viikossa, eli suht usein näinkin pitkälle parisuhteelle, mutta seksi ei ole aina kauheen tasokasta. Mun mies ei jaksa välttämättä hirveesti kosketella mua, vaan haluisi heti vaan panna. Itse kaipaisin enemmän hyväilyä ja tunnetta että olen haluttava. Varmaan juuri se sai mut niin kiimaseksi sinä iltana - tunsin olevani tosi haluttava. Pienikin hipasi tuntui ihanalta.

Voi kun tuntuu pahalta. Haluisin palata siihen tasaiseen fiilikseen mikä oli ennen, toisaalta seikkailu houkuttelee mielessä. Rakastan kuitenkin miestäni enkä halua pilata suhdettamme.

Älä suotta tunne huonoa omaatuntoa, eihän mitään edes tapahtunut. Sen sijaan, teidän pitäisi selvästi saada miehesi kanssa vipinää sexielämäänne. Pystytkö puhumaan siippasi kanssa sexistä ja siitä, että kaipaisit enemmän alkulämmittelyä ennen varsinaista aktia? Pitkässä suhteessa sexi helposti väljähtyy ja unohtuu toisen tarpeet ja toivomukset. Rohkeasti vaan jutustelemaan ja kokeilemaan uusia juttuja...

Uskallatko ottaa riskin ja kertoa miehellesi, että kävit kuumana toiseen mieheen? Monet miehet (esim. minun) saa kicksejä siitä, että toiset miehet kuolaavat oman vaimon perään. Voitte saada keskinäisen seksielämänne uusille kierroksille. Tai sitten ei... Ei toimi kaikilla. Jotkut pahoittaa mielensä ja alkaa vahtimaan oikein urakalla. Naisen pitää sitten myös kestää, kun mies kertoo, kuinka ihanasti suuteli työkaveriaan taksin takapenkillä...

Pointtini on, että jos/kun tällaista kuitenkin tapahtuu, niin onnellisinta on jakaa jutut. eikä elää niin, että kumpikin teeskentelee viatonta ja kärsii tylsästä seksistä.

Mulla taas on huono omatunto siitä, et mä haluaisin jättää mieheni. Rakastan häntä ja meillä on hyvä olla, mut minkäs teet kun tuntuu, et kaipaan jotain muuta. Toisaalta ei tää tilanne ole uusi. Olen AINA ollut sitoutumiskammoinen ja tää pitkän parisuhteen luominen on välillä ollut tosi vaikeaa. Mä olen ollut valmis lyömään hanskat tiskiin jo monta kertaa, mut toinen on jaksanut yrittää ja antanut tilaa jne. Olen levoton mieli ja vähän sellainen tuulessa tempoileva. Joku vois sanoa kai vaikeaksikin, mut mun ihana mies sanoo, et olen haastava ;) Rakkaudesta huolimatta välillä tuntuu, etten mä kestä tätä suhdetta ja sitoutumista.

Ja joo, onhan noita ohimeneviä sydäntäraastavia ihastuksia ja haluja ollut aina rokkistaroista "oikeisiin ihmisiin", eh. Pettänyt en ole, mut välillä nämä tuntemukset ovat aiheuttaneet vähintäänkin yhtä pahan mielen ja huonon omatunnon kuin jos olisin jotain tehnytkin.

Rakkaus ei ole aina yksiselitteistä. Toista voi rakastaa, vaikka tunteet ja halut välillä ailahtelisivatkin. Tärkeintä kai olisi kuitenkin kaivaa ne tunteet ja halut jostain kiven kolosta sitä rakkautta tukemaan, mut se on joskus vaikeammin tehty kuin sanottu. Parisuhteissa pitäis pystyä puhumaan rehellisesti ja avoimesti, mut myönnettävä on, että se on joskus hankalaa. Hankalaa siksi, että avoin puhe voi loukata tarpeettoman syvästi toista osapuolta... tahtomatta.

Alkuperäinen kirjoittaja hiukkanen:
Älä suotta tunne huonoa omaatuntoa, eihän mitään edes tapahtunut. Sen sijaan, teidän pitäisi selvästi saada miehesi kanssa vipinää sexielämäänne. Pystytkö puhumaan siippasi kanssa sexistä ja siitä, että kaipaisit enemmän alkulämmittelyä ennen varsinaista aktia? Pitkässä suhteessa sexi helposti väljähtyy ja unohtuu toisen tarpeet ja toivomukset. Rohkeasti vaan jutustelemaan ja kokeilemaan uusia juttuja...

Jostain syystä en kyllä ole ihan riittävän avoimesti puhunut miehelleni omista tarpeistani.. Jotenkin arki on jumahtanut paikoilleen, vietetään aika tasaista elämää ja harrastetaan yleensä pikaisesti seksiä. En siis syytä tästä miestäni vaan olen myös itse antanut tilanteen mennä siihen. En ole vaatinut enempää. Itselläni on muutenkin halut vaan kasvaneet kun ikää on tullut lisää. Nuorempana 2-kymppisenä seksi ei kiinnostanut niin paljoa, mutta nyt kymmenen vuotta vanhempana se tuntuu selkeästi tärkeämältä mulle. Taas mieheni kohdalta tuntuu että on käynyt toistenpäin, tai sitten se vaan kohdistuu johonkin muuhun kun muhun.. Ennen mieheni halusi ottaa suihin ja muutenkin hyväillä, nykyään kaikki tuollainen on jäänyt melkeen kokonaan pois.

Tää ihastus työkaveriin kyllä herätti nyt mut siihen että tilanteelle on pakko tehdä jotain.. Koitan puhua asiasta miehelleni...

Alkuperäinen kirjoittaja klklk:
Uskallatko ottaa riskin ja kertoa miehellesi, että kävit kuumana toiseen mieheen? Monet miehet (esim. minun) saa kicksejä siitä, että toiset miehet kuolaavat oman vaimon perään. Voitte saada keskinäisen seksielämänne uusille kierroksille. Tai sitten ei... Ei toimi kaikilla. Jotkut pahoittaa mielensä ja alkaa vahtimaan oikein urakalla. Naisen pitää sitten myös kestää, kun mies kertoo, kuinka ihanasti suuteli työkaveriaan taksin takapenkillä...

Pointtini on, että jos/kun tällaista kuitenkin tapahtuu, niin onnellisinta on jakaa jutut. eikä elää niin, että kumpikin teeskentelee viatonta ja kärsii tylsästä seksistä.

Tää oli mielenkiintoinen näkökanta!! En tiedä uskaltaisinko kertoa ainakaan omia pettämishaluja.. En missään nimessä halua pahottaa mieheni mieltä. Toisaalta toi voisi toimia.. Ja joka tapauksessa aion meidän seksielämän ottaa puheeksi ja jos siinä tilanteessa tuntuisi sopivalta niin voisin kertoakin. Mieheni on ainakin ennen saanut kickseja ajatuksesta minusta vieraan miehen kanssa. Nyt ei ole pitkiin aikoihin siitä puhunut.. Ollaan kyllä päästetty seksielämä laimenee pahemman kerran niistä alkuajoista. :(

Alkuperäinen kirjoittaja tekee mieli jättää:
Mulla taas on huono omatunto siitä, et mä haluaisin jättää mieheni. Rakastan häntä ja meillä on hyvä olla, mut minkäs teet kun tuntuu, et kaipaan jotain muuta. Toisaalta ei tää tilanne ole uusi. Olen AINA ollut sitoutumiskammoinen ja tää pitkän parisuhteen luominen on välillä ollut tosi vaikeaa. Mä olen ollut valmis lyömään hanskat tiskiin jo monta kertaa, mut toinen on jaksanut yrittää ja antanut tilaa jne. Olen levoton mieli ja vähän sellainen tuulessa tempoileva. Joku vois sanoa kai vaikeaksikin, mut mun ihana mies sanoo, et olen haastava ;) Rakkaudesta huolimatta välillä tuntuu, etten mä kestä tätä suhdetta ja sitoutumista.

Ja joo, onhan noita ohimeneviä sydäntäraastavia ihastuksia ja haluja ollut aina rokkistaroista "oikeisiin ihmisiin", eh. Pettänyt en ole, mut välillä nämä tuntemukset ovat aiheuttaneet vähintäänkin yhtä pahan mielen ja huonon omatunnon kuin jos olisin jotain tehnytkin.

Rakkaus ei ole aina yksiselitteistä. Toista voi rakastaa, vaikka tunteet ja halut välillä ailahtelisivatkin. Tärkeintä kai olisi kuitenkin kaivaa ne tunteet ja halut jostain kiven kolosta sitä rakkautta tukemaan, mut se on joskus vaikeammin tehty kuin sanottu. Parisuhteissa pitäis pystyä puhumaan rehellisesti ja avoimesti, mut myönnettävä on, että se on joskus hankalaa. Hankalaa siksi, että avoin puhe voi loukata tarpeettoman syvästi toista osapuolta... tahtomatta.

Puhut niin totta! Pitkässä parisuhteessa tuntuu tunteet tasaantuu ja rakkaus syvenee, mutta se huuma jää aika nopeasti pois. Sitten yhtäkkiä joku toinen ihminen voi herättää pitkään unohduksissa olleita tunteita ja pää menee ihan pyörälle.. rakastat omaa miestäsi yhä, mutta kuitenkin vähän ihastut toiseen. Ja miten puhua näistä juuri loukkaamatta? Kuitenkin olisi puhuttava..

Sulla kuulostaa olevan hyvä mies! :) Koita pitää siitä kiinni.. Elä päivä kerrallaan ja kuuntele mitä sydämesi sulle sanoo.

"Puhut niin totta! Pitkässä parisuhteessa tuntuu tunteet tasaantuu ja rakkaus syvenee, mutta se huuma jää aika nopeasti pois. Sitten yhtäkkiä joku toinen ihminen voi herättää pitkään unohduksissa olleita tunteita ja pää menee ihan pyörälle.. rakastat omaa miestäsi yhä, mutta kuitenkin vähän ihastut toiseen. Ja miten puhua näistä juuri loukkaamatta? Kuitenkin olisi puhuttava.."

Siis miten voit sanoa rakkaallesi, että olet ihastunut toiseen...loukkaamatta?
Eiköhän sillä puhekulttuurillakin ole jotkin rajat?
"petin sinua eilen rakas"
Asia tuli selväksi ap:n ensimmäisessä kirjoituksessa; mieli tekee ja kotona laimenee, mitä me sille voimme, keksi parempi provo.

Tuskin oli mikään provo. On aika yleistä, vaikka miehet eivät noista asioista puhukaan keskenään, että naisilla pitkissä parisuhteissa tulee se vaihe, jolloin vieras alkaa kiinnostamaan. Jotkut kokeilevat sitä, toiset eivät, mutta väljääntyy se oma suhe joka tapauksessa, huuma ja kiihko laimenee. Rakkaus saattaa syvetä, mutta tulee aikoja jolloin kaipaa sitä huumaa....

Voi kun olisikin keino millä saada se huuma takaisin oman miehen kanssa... Minä en ole sitä keksinyt. Olen vain yrittänyt pysyttäytyä siinä ajatuksessa että olen sitoutunut tähän suhteeseen. Toisaalta olkapäällä kuiskii pikku piru, joka sanoo että on vain tämä yksi elämä elettävänä...

Vakio sanontani onkin: Elämä on valintoja ja valintojen seuraukset on kannettava itse.

Luojalle kiitos parisuhteeseensa kyllästyneistä kiimaisista pikkurouvista! Ilman sellaisia olisi meillä häntäheikeillä paljon suppeampi seksielämä. Ap, haluatko yhteistietoni? ;))

Mulla oli viiden-seitsemän avioliittovuoden jälkeen ihan samanlaisia tuntemuksia ja lopulta petinkin. Nyt tajuan, että se oli oire siitä ettei liitossani ei ollut kaikki kunnossa. En vain uskaltanut katsoa totuutta silmiin. Sellaiset tuntemukset eivät ajan myötä häviä, jos jossakin sielun sopukassa vallitsee tyytymättömyys.
Lisää tarinastani tässä osastossa "Parisuhteesta lähteneen mietteitä."

Tää taitaa olla ihan yleimaailmallinen trendi, että parisuhde on suht ok, mutta vierasta tekee mieli.
Meilläkin on reilusti yli 20 vuootta parisuhdetta ja viimeisen vuoden aikana vaimo on alkanut puhumaan levottomia.
Liitossa ei ole todellakaan mitää järisyttävää vialla. Ehkä hieman yksitoikkoista, mutta mitäs se muuta voikaan olla, kun yhdessä on hankittu niin lapset kuin autot ja omakotitalot. lapset vielä kotona, mutta sillä tavalla isoja, että ei voi enää peräänkään huudella.

Tosiaan noin vuosi sitten vaimo sanoi, että hänen tekisi mieli seksiä jonkun muunkin kanssa kuin minun. Hän ei välttämättä halua pettää, eikä eroa, vaan pelkkää seksiä. Johtuneeko se siitä, että hän pelkää vanhenemista ja sitä, kun ei enää teekkään mieli mitään ?
Sen jälkeen on tästä puhuttu silloin tällöin ilman sen kummempaa lopputulosta. Miten sellaisenkin järjestät ? Varsinkin kun hän haluaa, että sillä vieraalla on mahdollisimman iso kalu. Johtuuko se siitä, että omani on keskivertoa pienempi ?

Ota näistä tippaleipäjutuista sitten selvää ? Vähän aikaa sitten kuulin, että hän on puhunut asiasta sisarensa kanssa ja se tukee hänen ajatustaan. Eronneena tämä sisar on peuhannut useiden miesten kanssa ( nyt toki vakiintunut ) ja korostaa useiden miehien kautta saamaansa elämänkokemusta. Minä en kuulemma saisi olla emännän tarpeiden jarruna niin tiukka, että en anna kokeilla muita. Tosin vaimo on itsekin sanonut pelkäävänsä, että jos hän panettaa itseään jollain vieraalla, niin madaltuuko kynnys ja siihen riemuun jää kiinni ?

En kerta kaikkiaan tajua sitä, että jos kerran on kyllästynyt omaan seksielämään, niin miksi ainoa vaihtoehto on se, että lähdetään etsimään vierasta kumppania? Alkuperäinen kirjoittajakin kertoo, että olisi ihanaa, kun oma mies antaisi enemmän esileikkiä ja huomioisi enemmän niinkuin ennenkin. MIKSI HÄN EI SITTEN SANO SIITÄ MIEHELLE JA PYYDÄ LISÄÄ?

Ihan vuorenvarmasti mieskin on tylsistynyt seksielämään, jos se on aina sitä samaa. Minä jos kuka tiedän, mistä puhun, koska edellisessä parisuhteessa (alkoi teini-iässä ja jatkui pitkälti yli 10 vuotta) ja tässä nykyisessä suhteessa (kestoa tässäkin jo kolmisen vuotta) tulee huonomman seksin kausia, mutta silloin otan puheeksi asian, jos näyttää siltä, että standardinomaista tylsää keskivertoseksiä on tiedossa kerta toisensa jälkeen. Kun kumpikin panostaa suhteeseen enemmän (tai vaikka edes toinen tekee yllättävän, erilaisen aloitteen), niin suhde saa siitä heti lisää potkua.

Risteilyt ja tietyt ravintolat (esimerkiksi Vantaa Hotellin Tulisuudelma) ovat kutupaikkoja, joissa moni käy etsimässä vierasta kumppania. Eivät ne ihmiset sen kummallisempia ole siellä kuin kotisängyssäkään. Minusta ainakin on vaarallistakin lähteä etsimään isompaa ja taas isompaa nautintoa ja hekumaa muualta, koska se kaikki on pois parisuhteeseen käytetystä ajasta ja energiasta. Seksiriippuvaisuuteen saattaa jäädä koukkuun, jolloin voi huomata olevansa äkkiä ilman puolisoa, kun jää kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja risteilyromanssi:
Risteilyt ja tietyt ravintolat (esimerkiksi Vantaa Hotellin Tulisuudelma) ovat kutupaikkoja, joissa moni käy etsimässä vierasta kumppania.

Risteilyt ja etenkin Vantaa Hotellin Tulisuudelma (lempinimeltään "Tussu") ovat paikkoja jossa myös NAISET käyvät etsimässä vierasta kumppania. Miehethän sitä tekevät kaiken aikaa muuallakin. Vantaa Hotellista käytettyjä nimityksiä ovat myös "yksinhuoltajien kierrätyskeskus" tai "Cinderella-simulaattori". Miehen on tuollaisesta paikasta vaikea päästä kotiin ilman naisseuraa. Tiettävästi tämäkin kuitenkin onnistuu, mutta urbaanin legendan mukaan edellyttäen, että mies poistuu Vantaa-hotellin baarista WC:n ikkunan kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mistä lie tullut tällainen maine:
Alkuperäinen kirjoittaja risteilyromanssi:
Risteilyt ja tietyt ravintolat (esimerkiksi Vantaa Hotellin Tulisuudelma) ovat kutupaikkoja, joissa moni käy etsimässä vierasta kumppania.

Risteilyt ja etenkin Vantaa Hotellin Tulisuudelma (lempinimeltään "Tussu") ovat paikkoja jossa myös NAISET käyvät etsimässä vierasta kumppania. Miehethän sitä tekevät kaiken aikaa muuallakin. Vantaa Hotellista käytettyjä nimityksiä ovat myös "yksinhuoltajien kierrätyskeskus" tai "Cinderella-simulaattori". Miehen on tuollaisesta paikasta vaikea päästä kotiin ilman naisseuraa. Tiettävästi tämäkin kuitenkin onnistuu, mutta urbaanin legendan mukaan edellyttäen, että mies poistuu Vantaa-hotellin baarista WC:n ikkunan kautta.

Tosiaan urbaani legenda.
Vantaa-hotellin baarin miesten vessassa ei ole ikkunaa:-))

"Varmaan juuri se sai mut niin kiimaseksi sinä iltana - tunsin olevani tosi haluttava. Pienikin hipasi tuntui ihanalta".

Totta kai tunsit itsesi haluttavaksi, kun se mies olisi vain halunnut panna sinua, ei sen kummempaa!!! Luuletko ettei vieras mies tee mitä tahansa naurettavia temppuja, saadakseen joltain toiselta naiselta, kun kerran pettämiseen on mahdollisuus. Se "ihastuksesi" ei halua sinua parin pano kerran jälkeen sen enempää kuin oma aviomiehesikään. Eikä taatusti noteeraa sinua kovinkaan korkealle. Onko todella järkeä tuhota oma avioliitto pettämällä puolisoa? Onko teidän avioliiton ainut ongelma se, että miehesi ei halua sinua, tai ei osaa tyydyttää sinua? Onko siitä asiasta niin vaikea puhua? Onko todella parempi ratkaisu mennä pettämään omaa puolisoaan, ennemmin kuin ottaa ongelmat kotona esille ja jutella niistä? Jos sinulla on noin valtava halu päästä toisen miehen kanssa sänkyyn, niin ole rehellinen miehellesi. Kerro hänelle, että et pysty minua tyydyttämään sängyssä, joten otan avioeron ja lähden etsimään laadukkaampaa naimakumppania.Ja jos sinusta tuntuu siltä, että miehesi ei halua sinua, niin olisiko aihetta katsoa peiliin? Pettäminen on ala-arvoista ja vain raukka tekee sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-N:
...toisaalta seikkailu houkuttelee mielessä. Rakastan kuitenkin miestäni enkä halua pilata suhdettamme.

Jos sopii säännöt, eli kumpikin kunnioittaa toinen toisensa parisuhdetta, ja pitää muutenkin liiat tunteet kurissa, mikäs siinä sitten oikeastaan. Tuo työkaveruus kuitenkin yksi riskitekijä, eli tällaisilla asioilla on kuitenkin vaan yleensä tapana tulla ilmi, jossain vaiheessa joku huomaa jotain, tai alkaa ainakin epäillä.

Voit toki sopia alusta alkaen ihan niinkin, että se on sitten vain ja ainoastaan se yksi kerta, ja sen jälkeen ei sitten enää jatku. Ehkä koet elämäsi fibat, ehkä et. Eipä tuo yksi yksittäinen seikkailu nyt kuitenkaan keneltäkään muulta pois ole. Kunhan ette jää kiinni. Ettekä levitä mahdollisia pöpöjä toinen toisiinne, ja sitä kautta puolisoillenne.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin se vaan menee elävässä elämässä...:
....Tuo työkaveruus kuitenkin yksi riskitekijä, eli tällaisilla asioilla on kuitenkin vaan yleensä tapana tulla ilmi, jossain vaiheessa joku huomaa jotain, tai alkaa ainakin epäillä....

Sepä se! Pitäisivät nuo perkeleen työ(muka)kaverit vaan huolen omista asioistaan, eivätkä sekaantuisi muiden yksityselämään. Monikohan parisuhde on retuperällä liian uteliaiden ja juoruavien työkavereiden takia???

Kokeile ihmessä tätä työkaveriasi, ehkä on parempi rakastaja kuin miehesi. Olen kohta kuuskymppinen nainen ja haksahdin jokin aika sitten mieheen johon luulin olevani rakastunut. Mies oli tosi huono sängyssä, ei osannut esileikin alkeitakaan, ei edes ymmärtänyt että naiselle pitäisi tehdä orgasmi ensin, sitten vasta itse laueta. Hän vain kuvitteli pienen pippelinsä liikuttelun tekevän orgasmin...Loukkaantui vielä kun ehdotin suuseksiä, ja klitoris oli aivan vieras sana hänelle.

Onko oma miehesi yhtä huono sängyssä, jos, niin kokeile sitä muiden kanssa ja sitten neuvo omaasi!

Minulla kävi päinvastoin kuin yleensä, kotona olikin laadukkaampaa seksiä kuin vieraissa, no tulihan sekin koettua, ja muisto siitä pitää minut uskollisena loppuelämän.

Yhteistyössä