Tekis mieli häipyä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan loppu jo kauan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan loppu jo kauan

Vieras
mä oon niin loppu tähän elämään kolmen pienen yh.na etten jaksa enää.

Ikinä mikään ei suju, aina vähintään yksi huutaa. En saa nukkua edes. Alan olla nyt niin täynnä että ihan tosissaan tekis mieli häipyä. Vaikka tiedän että katuisin sitä samantien.

Jos edes ex ottais nuo edes viikoksi mutta ei kun vaan pieniä hetkiä silloin tällöin ja mä en ehdi nauttia siitä vapaasta.

Mulla mies mutta paljon poissa ja mä 4 pienen kanssa. Isovanhemmat kaukana, että yksin on pärjättävä. Rankkaa on kun koko ajan on joku uhma päällä. Mutta mä olen "pakottanut" kaikki lapset samaan rytmiin, niin saa edes yöt nukkua. Se auttaa jo paljon. Omaa aikaa ei ole, en sitä niin kaipaa, mutta sellasta hengähdystaukoa kaikesta välillä kyllä. Tsemppiä. Kyllä ne kasvaa.

No minkä ikäisiä sun mukelot on? Ajattelin sitä pystyiskö isompi katsomaan pienempiään?
Voisikoisovanhemmat tai joku muu sukulainen ottaa niitä joskus? Ja miksei lasten isä ota lapsiaan pitemmäksi aikaa? Kannattaisko asiasta keslustella vaikka lastenvalvojan luona?
Koita keksiä erillaisia vaihtoehtoja!

kyllä mä saan apua, mutta ne pienet hetket ei auta kun jokapäiväiset kotihommatkaan ei onnistu kun oon niin väsynyt ja lapset vaan sotkee ja roikkuu mussa kiinni.
Tiedän valittavang turhasta mutta näin se vaan on että kun on muitakin ongelmia lisänä, mä en tahdo enää jaksaa.

Mä oli aikanaan niin kamala äiti, että kun kuopus oli vauva. Iskin esikoisen katsomaan dvd:tä ja nukuin samaan aikaan päiväunia kun kuopuskin nukkui. Jos näin en olsi tehnyt, olisi revennyt pää.

Niin nuku eka päivä rauhassa. Sen jälkeen kotoa KAIKKI turha kama veks. Sen jälkeen koti pysyy jo helkpommin siistinä. Tarjoa hyvällä omallatunnolla valmisruokaa. Lasten iästä riippuen on vielä muitakin keinoja jaksaa paremmin

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja törkeää:
Olisit sillo miettiny kun yks tuli et ehkäsyt käyttöön.

En oikein ku ei ole lapsia eikä tule, ihana vapaus:)

Elämä voi muuttua. Etkä taida kuitenkaan kovin tyytyväinen elämääsi olla, kun täälä mamma palstalla vittuilet, vaikka voisit nauttia vapaudestasi.

Olisit sillo miettiny kun yks tuli et ehkäsyt käyttöön.

En oikein ku ei ole lapsia eikä tule, ihana vapaus:)

Elämä voi muuttua. Etkä taida kuitenkaan kovin tyytyväinen elämääsi olla, kun täälä mamma palstalla vittuilet, vaikka voisit nauttia vapaudestasi.

Ei täällä pelkistä lapsista puhuta. Tässä odottelen kun mies tekee ruokaa, niin luen samalla juttuja. Mun ja miehen yhteinen päätös ettei haluta roikkujia jalkoihin.

kiitos! Ex on kyllä lupaillut että ottaa useammaksi yöksi mutta saa nähdä koska. Taidan vaan tiedä nuo ja häipyä. Hyvä vinkki tuo että kaikki turha pois. Sen teen jos saan ensin levätä ja ladata pari päivää!

Yhteistyössä