Tekis mieli jättää toi persaukinen äijä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
käy töissä mutta pelaa netissä koko ajan niin ettei ikinä ole rahaa, paitsi jokailtaisiin kaljoihin. Nyt on jättänyt maksamatta päivähoitomaksut syyskuusta asti, vaikka piti maksaa kun minä jäin työttömäksi. Sain viikko sitten töitä ja kiva rästipino odottaa tuolla. Ja yllärinä sanoi eilen et tänään on sit autolla viimeinen ajopäivä kun ei ole rahaa katsastukseen ja uusiin renkaisiin. Eli menee sit pari kuukautta ilman rahaa kun pitää maksella kaikki vanhat laskut. Ja lisäksi huutaa välillä mulle pää punaisena etten maksa mitään vaan olen loinen.

No eiköhän tuossa se ongelma ole joku muu kun miehen persaukisuus...Oisko niin, että se on persaukinen, koska elämän arvojärjestys on vähän pielessä!
Mutta joo, jos ei miehestä saa keskustelulla otetta, ja tuo on suhteellisen objektiivinen totuus, jota et ole kovasti omaan suuntaasi värittänyt, niin kannattaa hankkiutua kyllä eroon haittahemmosta ennen kun itsekikn muuttuu omituiseksi.

Minä seurustelin aikoinani peliriippuvaisen miehen kanssa. Katsoin jo silloin, että häntä en ikimaailmassa huoli tulevien lasteni isäksi. Kyllä miehessä pitää löytyä vastuullisuutta (myös raha-asioissa).

Heittäisin tosiaan tuollaisen ukon pellolle. Kyllä hänen pitäisi hoitomaksut maksaa, koska hänen tulojen takia ne ovat korkeammat.

vähän niinku mun mies, paitsi mun mies ei käy töissä. Itsekin olen työtön mutta maksan kaiken paitsi vuokraan saan häneltä puolet. Ja meillä se on minä joka huutaa pää punaisena...

Yhteistyössä