Tekis mieli vetää perseet!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Mulla on niin tylsää ja kaikki asiat ottaa taas päähän :kieh: Mikään ota onnistuakseen edes. Kutiaakin joka paikkaa, ja siitähän tää aurinkoihottuma oikeen innostuu kun raapii, naamakin ihan hirveessä kunnossa. |O

Olen edelleen yökuteilla kun en ole edes viittiny vaatteita vaihtaa :headwall:

Kyllä tekis mieli vetää kunnon känni niin velatkin tuntuis saatavailta ja varmaan olis paljon hauskempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
joo lääkitys toimii vain lääkkeen ajan...valitettavavasti :ashamed:

no sit vedetään uudet kännit, kun vitutus alkaa hiipiä nurkan taakse.

tulee melko kalliiks :o

:/ niin... ehkä mä lähden koittamaan, josko sais unta nuppiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Mulla on niin helvetin kipiä selkä, että oikeasti tekis mieli vetää perseet jo ihan siitä syystä, että ei tuntis tuota kipua.. |O

no sanoppa muuta. unohtus ne kivut... tuo särkylääkekkään auta mitään, mutta pullollinen kossua auttas taatusti

:headwall: :kieh: :o :ashamed: :snotty: ;) ;) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Mulla on niin helvetin kipiä selkä, että oikeasti tekis mieli vetää perseet jo ihan siitä syystä, että ei tuntis tuota kipua.. |O

Kyllä tässä kolottaakin joka paikkaa |O Kyllä vedän ihan oikeesti jos vaan suinkin mahdollista on, tätä kestä erkkikään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
Minä tuotan ukon mukana latikollisen olutta ja linnottaudun tonne pihalle karvalakkipäässä juomaan....

*tirsk* *kuvittelee mielessään sitä näkyä*

:laugh:

Ei tässä muukaan auta :whistle: Saapahan naapuritkin jotain ilon aihetta.

Miksei kukaan voi edes soittaa, kysyäkseen vaan että mitä kuuluu, tai mukavampi ois tietty jos soittais et lähe juomaan minä tarjoon :whistle: ei niin ei, muuta kun märehtii täällä ja ketään ei kiinnosta :headwall: