H
hottis
Vieras
laittaa ukko-kullalle joku "pikkutuhma" yllätys viesti työpäivän iloksi.. Oliskos kellään mitään kivoja ja rivoja ehdotuksia? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
![]()
Ota kuva itsestäsi mut lähetä vaan miehellesi.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Tykkäisit sä?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Mulla ei ole ikinä edes käynyt mielessä laittaa miehelle mitään tuhmaa tai edes pikkutuhmaa kännykkään kesken työpäivän. Epäilen, että se kuolis kauhusta sellaisen saadessaan... Saatan olla väärässä.
Mies on kyllä oikeesti joissakin asioissa tosi säikky.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Tykkäisit sä?![]()
![]()
Totta munassa.... Eipä vaan tuo eukko järin innokas ole niitä lähettelee... Onneksi ne muut sit...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Tykkäisit sä?![]()
![]()
Totta munassa.... Eipä vaan tuo eukko järin innokas ole niitä lähettelee... Onneksi ne muut sit...![]()
![]()
paa osottees kehiinlivenäkin olis kiva..
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Mulla ei ole ikinä edes käynyt mielessä laittaa miehelle mitään tuhmaa tai edes pikkutuhmaa kännykkään kesken työpäivän. Epäilen, että se kuolis kauhusta sellaisen saadessaan... Saatan olla väärässä.
Mies on kyllä oikeesti joissakin asioissa tosi säikky.
Voi eii.. kokeile.. Tiiä vaiks siit paljastuis uus puoli!
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Tykkäisit sä?![]()
![]()
![]()
![]()
No katos profiilissa on osoiteAlkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Tykkäisit sä?![]()
![]()
![]()
![]()
No mites mää muuten sitä kuvaa sulle laittaisin??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:No katos profiilissa on osoiteAlkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Tykkäisit sä?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:No katos profiilissa on osoiteAlkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Tykkäisit sä?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paneks tuleen omas mullekin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:No katos profiilissa on osoiteAlkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Tykkäisit sä?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai silmä silmästä..... Hmm... en tierä viel... Mä oon ujo
Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:No katos profiilissa on osoiteAlkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Tykkäisit sä?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai silmä silmästä..... Hmm... en tierä viel... Mä oon ujo
Pöh, mitä suotta sitä ujosteleen??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hottis:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ota itestäs joku pikkutuhma kuva ja paa menee... mulle ja![]()
Millaset naiset saa sut kovaks?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:hottis eiks sun pitänyt lähettää jotain omalle ukolle?