Tekis niin mieli....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heila

Aktiivinen jäsen
07.02.2008
4 098
1
36
...ottaa suihin :p :p Niin kauan sitä mulkkua imeä ja nuolla että saisi spermat suuhun,NAM!!! :p :p
Siis mistä ihmeestä naiselle voi tollanen mielihalu edes iskeä??? :o Kyllä mä suihinotosta tykkään,ei siinä mitään mutta ei oo ennen tältä tuntunut... :/ Onko muita joilla sama fiilis? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
...ottaa suihin :p :p Niin kauan sitä mulkkua imeä ja nuolla että saisi spermat suuhun,NAM!!! :p :p
Siis mistä ihmeestä naiselle voi tollanen mielihalu edes iskeä??? :o Kyllä mä suihinotosta tykkään,ei siinä mitään mutta ei oo ennen tältä tuntunut... :/ Onko muita joilla sama fiilis? ;)

siitä puhe mistä puute ;)

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:p
Mulle iskee samanlaisia himoja
Työhousutkin olis plussaa :p :p

Mä kans tykkään miesten työvaatteista,etenkin niistä housuista :p Ne on jotenkin niin seksikkään näköiset ja kun kuvittelee esim.sitä että ottaa suihin mieheltä jolla on työhousut jalassa niin kuvitteles miltä se kangas tuntuu kun sä hyväilet sitä....Etenkin sellaset työvaatteet kun on esim.poliisilla tai rekkamiehillä,ne tuntuukin joteskin kiihottavalta kun koskettaa ja ennenkaikkea miten kiihottavalta ne työvaatteet näyttää!! :p :p Ei ole suihinotto halut yön aikana hävinneet minnekään...Jospa sitä sitten kohta pääsis tositoimiinkin :p