Tekisitkö r-testin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetyttää

Vieras
Kolme päivää tullut jotain ruskeaa tuhrua. Eilen tuli pari semmoista 10 senttisen kokoista ruskeaa klönttiä pyyhkiessä. Verennäköistä ei ole tullut ollenkaan, pelkkää ruskeaa/tummaa vanhaa verta?
Yleensä tulee yks päivä tuhrua sit aukee hanat. En muista et ois näin monta pvä tullu koskaan :o
Viime menkat alko 6.12. ja mul on epäsäännöllinen kierto ollut. Yhdet menkat ollu ennen tota kuudetta päivää sit viime synnytyksen ja silloin kierto oli 38 päivää. Keskimäärin 32-36 päivää ollu ennen tai jopa 100 :/
Eiks nyt olis menossa kp 34 vai 35? Seksiä meil oli kp 19 eli oisko raskaus mahdollinen? Pitäisikö vielä vaan odotella et miksi muuttuu vai tekisinkö testin?

Me jätettiin ehkäisy pois joulukuun alussa, ovis mulla on ollu jo pariinkin kertaan, muttei menkkoja kertaakaan... Ja nyt alkuviikosta 4 päivää tuli pientä ruskeaa tuhrua, ei sitä paljoa tullu, mut sen verran et yks pikkuhousunsuoja kulus per päivä.

Mulla on aiemmin ollu kyl säännöllinen kierto, kun en oo syöny pillereitä (cerazette). Pillereiden aikaan menkkoja ei tullu.

No voi jummi jammi!
Ei kait mulla oo joku tulehdus?!
Vessassa kävin ja pyyhin pisun jälkeen niin enemmin näyttää kuin jotain kurakakkaa olisin pyyhkinyt *nolo* :X
Ei tuu housuun kuin pikkusen ja ei paperiinkaan paljon mut TOSIAAN ruskeaa on se mitä pyyhin.
Oon ihan et ÖÖ :/

[QUOTE="vieras";22859829]mulla oli tän raskauden alussa tuollaista.[/QUOTE]

Niinkö?
Kauanko kesti? Oliko ennen testiä vai vasta testin teon jälkeen?
Mul niin epäsäännöllinen kierto niin en tiiä mitä tää on. Pientä nippailua mahassa ollu mut ei semmoista kunnon menkkakipua. Kokoajan sellainen märkäolo ja ravaan vessassa mut sidekkin aika kuiva, muutama ruskea viiru vaan. Pyyhkiessä sit tulee enempi.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää;22859850:
Niinkö?
Kauanko kesti? Oliko ennen testiä vai vasta testin teon jälkeen?
Mul niin epäsäännöllinen kierto niin en tiiä mitä tää on. Pientä nippailua mahassa ollu mut ei semmoista kunnon menkkakipua. Kokoajan sellainen märkäolo ja ravaan vessassa mut sidekkin aika kuiva, muutama ruskea viiru vaan. Pyyhkiessä sit tulee enempi.

mun muistaakseni menkkojen olis pitäny alkaa sillä viikolla tiistaina jolloin tuo alkoi ja perjantaina samalla viikolla tein positiivisen testin. tuota kesti lauantaihin ja ei todellakaan tullut paljoa siteeseen asti vaan juurikin pyyhkiessä. sitten lauantaina tuli limaklöntti missä oli verta ja se oli siinä. tässä raskaudessa sitten vuotanut viikolle 8 asti aina kun on ollut rasitusta ja silloinkin vain pyyhkiessä ja ei hirveitä määriä. nyt menossa rv 20. olo oli pari kolme viikkoa testin tekemisen jälkeen juuri kuvailemasi lainen.

Yhteistyössä